0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 038 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 груд. 14:07
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на дане питання Управлінням освіти надавалась відповідь від 9 грудня 2022 року, а саме: Пояснення Доброго дня! Щодо надання копій документів по виконанню Договору № 2 від 04.01.2022 року, а саме: накладні/акти приймання-передачі товару, платіжні доручення, банківські виписки, повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено висвітлення даних документів в електронній системі закупівель. Управління освіти Кропивницької міської ради не заперечує проти надання зазначеної документації по даній закупівлі, але в зв’язку з великим об’ємом інформації (тільки платіжних доручень 3 233 шт.) та враховуючи енергетичну ситуацію в країні надсилаємо інформаційну довідку на вашу електронну адресу, rtyugh555@gmail.com. Обґрунтуванням щодо законних підстав укладання додаткової угоди № 2 від 30.05.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, та коливанням цін на товар є висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 24.05.2022 року № В-203 (додається) та лист ТОВ «ОПТТОРГ-К» від 27.05.2022 року (додається). Згідно висновку Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 24.05.2022 року № В-203 завданням № 5 є: Цінова інформація про середню ринкову вартість на продукти харчування з чітко вказаними відсотками коливання станом на 04.01.2022 рік, 10.01.2022 рік, 21.02.2022 рік та 23.05.2022 рік . Ще раз наголошуємо, що в таблиці №1 висновку, чітко вказані відсотки коливання. Обґрунтуванням щодо законних підстав укладання додаткової угоди № 3 від 30.09.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, та коливанням цін на товар є висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 26.09.2022 року № В-359 (додається) та лист ТОВ «ОПТТОРГ-К» від 26.09.2022 року (додається). Згідно висновку Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 26.09.2022 року В -359 завданням № 5 є: Цінова інформація про середню ринкову вартість на продукти харчування з чітко вказаними відсотками коливання на 26.09.2022 року, та станом на вказані дати, вказати процент коливання ціни за дані періоди. Ще раз наголошуємо, що в таблиці №1 висновку, чітко вказані відсотки коливання. Відповідь на запитання надаємо в термін вказаний електронною системою закупівель (скріншот додається). 9 груд 2022 10:47 Додатково надаємо перелік вказаних за текстом документів. Довідку від 05.01.2023 року за № 48/1-01-12 та довідку від 08.12.2022 року № 3434/1-01-12 надсилаємо на електронну адресу rtyugh555@gmail.com
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на дане питання Управлінням освіти надавалась відповідь від 9 грудня 2022 року, а саме: Пояснення Доброго дня! Щодо надання копій документів по виконанню Договору № 2 від 04.01.2022 року, а саме: накладні/акти приймання-передачі товару, платіжні доручення, банківські виписки, повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено висвітлення даних документів в електронній системі закупівель. Управління освіти Кропивницької міської ради не заперечує проти надання зазначеної документації по даній закупівлі, але в зв’язку з великим об’ємом інформації (тільки платіжних доручень 3 233 шт.) та враховуючи енергетичну ситуацію в країні надсилаємо інформаційну довідку на вашу електронну адресу, rtyugh555@gmail.com. Обґрунтуванням щодо законних підстав укладання додаткової угоди № 2 від 30.05.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, та коливанням цін на товар є висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 24.05.2022 року № В-203 (додається) та лист ТОВ «ОПТТОРГ-К» від 27.05.2022 року (додається). Згідно висновку Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 24.05.2022 року № В-203 завданням № 5 є: Цінова інформація про середню ринкову вартість на продукти харчування з чітко вказаними відсотками коливання станом на 04.01.2022 рік, 10.01.2022 рік, 21.02.2022 рік та 23.05.2022 рік . Ще раз наголошуємо, що в таблиці №1 висновку, чітко вказані відсотки коливання. Обґрунтуванням щодо законних підстав укладання додаткової угоди № 3 від 30.09.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, та коливанням цін на товар є висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 26.09.2022 року № В-359 (додається) та лист ТОВ «ОПТТОРГ-К» від 26.09.2022 року (додається). Згідно висновку Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 26.09.2022 року В -359 завданням № 5 є: Цінова інформація про середню ринкову вартість на продукти харчування з чітко вказаними відсотками коливання на 26.09.2022 року, та станом на вказані дати, вказати процент коливання ціни за дані періоди. Ще раз наголошуємо, що в таблиці №1 висновку, чітко вказані відсотки коливання. Відповідь на запитання надаємо в термін вказаний електронною системою закупівель (скріншот додається). 9 груд 2022 10:47 Додатково надаємо перелік вказаних за текстом документів. Довідку від 05.01.2023 року за № 48/1-01-12 та довідку від 08.12.2022 року № 3434/1-01-12 надсилаємо на електронну адресу rtyugh555@gmail.com
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня! Зміни до договору від 04.01.2022 року № 2 вносились, а саме: Додатковою угодою №1 від 16.05.2022 року договору №2 від 04.01.2022 року, були внесені зміни, до пункту 4.7 розділу 4. «Права та обов’язки сторін» договору зазначено: «Покупець має право зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього договору залежно від реального фінансування видатків, а також вносити зміни до цього Договору у зв’язку із застосуванням положень ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як внесення змін до Закону регламентуються статтею 41 Закону. Додаток: (додаткова угода 1 від 16.05.2022 року). Додатковою угодою № 4 від 06.10.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, зменшено бюджетні зобов’язання за даним договором на 2000000,00 грн. (додається). Додатковою угодою № 5 від 09.12.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, зменшено бюджетні зобов’язання на 350 000,00 грн. (додається). Додатковою угодою угоди № 6 від 26.12.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, зменшено бюджетні зобов’язання на 157 597,70 грн. (додається). В зв’язку з тим, що даними додатковими угодами не змінювались істотні умови договору, вони не висвітлювалась в системі.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня! Щодо надання копій документів по виконанню Договору № 2 від 04.01.2022 року, а саме: видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, тощо, повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено висвітлення даних документів в електронній системі закупівель. Управління освіти Кропивницької міської ради не заперечує проти надання зазначеної документації по даній закупівлі, але в зв’язку з великим об’ємом інформації (тільки платіжних доручень 3 562 шт.) та враховуючи енергетичну ситуацію в країні надсилаємо інформаційну довідку № 48/1-01-12 від 05.01.2023 року на вашу електронну адресу, rtyugh555@gmail.com. та 80685185512@ukr.net. Окрім того звертаємо Вашу увагу, що дана інформація направлялась на вашу електронну адресу, rtyugh555@gmail.com. 05 січня 2023 року.
Доброго дня! Зміни до договору від 04.01.2022 року № 2 вносились, а саме: Додатковою угодою №1 від 16.05.2022 року договору №2 від 04.01.2022 року, були внесені зміни, до пункту 4.7 розділу 4. «Права та обов’язки сторін» договору зазначено: «Покупець має право зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього договору залежно від реального фінансування видатків, а також вносити зміни до цього Договору у зв’язку із застосуванням положень ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як внесення змін до Закону регламентуються статтею 41 Закону. Додаток: (додаткова угода 1 від 16.05.2022 року). Додатковою угодою № 4 від 06.10.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, зменшено бюджетні зобов’язання за даним договором на 2000000,00 грн. (додається). Додатковою угодою № 5 від 09.12.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, зменшено бюджетні зобов’язання на 350 000,00 грн. (додається). Додатковою угодою угоди № 6 від 26.12.2022 року до договору № 2 від 04.01.2022 року, зменшено бюджетні зобов’язання на 157 597,70 грн. (додається). В зв’язку з тим, що даними додатковими угодами не змінювались істотні умови договору, вони не висвітлювалась в системі.
Доброго дня! Щодо надання копій документів по виконанню Договору № 2 від 04.01.2022 року, а саме: видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, тощо, повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено висвітлення даних документів в електронній системі закупівель. Управління освіти Кропивницької міської ради не заперечує проти надання зазначеної документації по даній закупівлі, але в зв’язку з великим об’ємом інформації (тільки платіжних доручень 3 562 шт.) та враховуючи енергетичну ситуацію в країні надсилаємо інформаційну довідку № 48/1-01-12 від 05.01.2023 року на вашу електронну адресу, rtyugh555@gmail.com. та 80685185512@ukr.net. Окрім того звертаємо Вашу увагу, що дана інформація направлялась на вашу електронну адресу, rtyugh555@gmail.com. 05 січня 2023 року.
Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 12.01.2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про моніторинг закупівлі код за ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко (не менше 2,5 %), Молоко безлактозне (не менше 2,5%)), ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-30-010712-c, буде оскаржений до суду.