0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 січ. 16:26
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «СККПО» які замовник зазначеної процедури закупівлі надає пояснення на запит від 30.01.2023 року. В запиті запитується наступна інформація: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме проведено аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформаціія щодо цін на товари яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro" і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Під час проведення ринкових консультацій замовник в усній формі спілкувався з учасникам ринку щодо необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що замовником враховано, що проведені співбесіди не тягнули за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Формування потреби закупівлі здійснено на підставі аналізу фактичного використання таких товарів для забезпечення діяльності КП «СККПО» у минулому році з урахуванням воєнного стану. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни; замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" про ціни на мішки, які використовуються на транспортування трупів. Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2023 рік. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). КП «СККПО» Житомирської міської ради не має власного вебсайту. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування публічні закупівлі здійснюються відповідно до особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначених Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 ( далі – Особливості) оприлюднення Замовником інформації про закупівлю здійснюється відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Особливостей. Отже, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовник оприлюднює в обов’язковому порядку інформацію, визначену Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Разом з тим, замовником надіслано до Житомирської міської ради, як головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для оприлюднення на сайті Житомирської міської ради. Додаток: 1. Обґрунтування на 2 стор. в 1 прим. 2. Лист до Житомирської міської ради № 2/13 від 31.01.2023
ПОЯСНЕННЯ На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «СККПО» які замовник зазначеної процедури закупівлі надає пояснення на запит від 30.01.2023 року. В запиті запитується наступна інформація: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме проведено аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформаціія щодо цін на товари яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro" і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Під час проведення ринкових консультацій замовник в усній формі спілкувався з учасникам ринку щодо необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що замовником враховано, що проведені співбесіди не тягнули за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Формування потреби закупівлі здійснено на підставі аналізу фактичного використання таких товарів для забезпечення діяльності КП «СККПО» у минулому році з урахуванням воєнного стану. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни; замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" про ціни на мішки, які використовуються на транспортування трупів. Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2023 рік. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). КП «СККПО» Житомирської міської ради не має власного вебсайту. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування публічні закупівлі здійснюються відповідно до особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначених Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 ( далі – Особливості) оприлюднення Замовником інформації про закупівлю здійснюється відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Особливостей. Отже, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовник оприлюднює в обов’язковому порядку інформацію, визначену Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Разом з тим, замовником надіслано до Житомирської міської ради, як головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для оприлюднення на сайті Житомирської міської ради. Додаток: 1. Обґрунтування на 2 стор. в 1 прим. 2. Лист до Житомирської міської ради № 2/13 від 31.01.2023
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-04-004312-a щодо зобов’язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 19 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 19, пунктів 28 та 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. За неналежне виконання посадових обов’язків Левицькій Катерині Павлівні менеджеру з персоналу, на яку покладені функцій уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель оголосити догану. (Копія додається).