0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
340 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 31 січ. 15:22
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: "15220000-6: Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені" Хорольський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів повідомляє наступне. 1. На момент оголошення закупівлі, а саме 03.01.2023 року обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відображено у Протоколі Уповноваженої особи від 28.11.2022 року № 78 та оприлюднено шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання на домен: https://khorolskyy-internat.pl.ua Інформація знаходиться у розділі "Інформація - Тендерна документація - Пропозиції для тендерів - Обгрунтування Постанова КМУ від 11.10.2016 №710 риба морожена". Додатки на 3 арк.
Згідно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: "15220000-6: Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені" Хорольський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів повідомляє наступне. 1. На момент оголошення закупівлі, а саме 03.01.2023 року обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відображено у Протоколі Уповноваженої особи від 28.11.2022 року № 78 та оприлюднено шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання на домен: https://khorolskyy-internat.pl.ua Інформація знаходиться у розділі "Інформація - Тендерна документація - Пропозиції для тендерів - Обгрунтування Постанова КМУ від 11.10.2016 №710 риба морожена". Додатки на 3 арк.
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 31 січня 2023 року було розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2023-01-31-000001) стосовно процедури закупівлі ID: UA-2023-01-03-003481-a. 14 лютого 2023 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі та відповідно до якого Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З 03.01.2023 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 “Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – постанова № 1495), яка має на меті забезпечити проведення публічних закупівель із застосуванням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) в умовах стабілізаційних та аварійних відключень електричної енергії на території України, зокрема забезпечити рівні умови участі для учасників процедури закупівлі. Так, тимчасово, строком на шість місяців, змінено механізм проведення відкритих торгів, а саме оцінка тендерних пропозицій електронною системою закупівель здійснюється без попереднього проведення електронного аукціону. Тобто, з 03.01.2023 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону навіть у випадку, якщо подані дві і більше тендерні пропозиції. ЕСЗ після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, буде розкривати всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Оцінка тендерної пропозиції проводиться ЕСЗ автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною, тобто, ЕСЗ визначає найбільш економічно вигідною ту тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою на момент закінчення прийому тендерних пропозицій. Закупівля по предмету код національного класифікатора України ДК 021:2015 «15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (Путасу с/м, оселедець с/м, мінтай с/м, хек с/м, салака с/м), ID: UA-2023-01-03-003481-a, щодо якої здійснювався моніторинг, оголошена в електронній системі закупівель 03.01.2023 року, у день набрання чинності Постанови №1495. Підписання оголошеної закупівлі замовником - це обов'язкова умова правил проведення закупівель Прозоро. В системі Прозоро для замовників встановлено вимогу при оприлюдненні інформації про публічні закупівлі обов’язково підписувати електронні документи (оголошення, звіти, річні плани) КЕП для ідентифікації конкретної особи, яка несе відповідальність за достовірність і повноту інформації, що оприлюднюється. Тендерна документація була оприлюднена 03.01.2023 о 14:14 без урахування змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 “Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. КЕП уповноваженої особи не був накладений. З урахуванням змін, внесених постановою № 1495, 03.01.2023 р. о 14:20 було оприлюднено тендерну документацію і накладено КЕП уповноваженої особи. Головними завданнями органу державного фінансового контролю є, серед іншого, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі. У відповідності до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.20.2016 № 43 (зі змінами), Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. У відповідності до пп. 3 пункту 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Таким чином, реалізація Держаудитслужбою державного фінансового контролю, в тому числі у вигляді здійснення моніторингу закупівель, має на меті не допустити безпідставне витрачання коштів державного та місцевих бюджетів. Дане порушення, яке викладено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2023-01-03-003481-a не можна вважати таким, що призвело до негативних наслідків використання бюджетних коштів. Відповідно до абзацу 4 пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так як, дана закупівля завершена, технічної можливості внести зміни в неї уповноважена особа не має. Тому, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, для вжиття заходів та виконання вимог абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 уповноваженою особою щодо усунення порушення прийнято рішення затвердити та оприлюднити в окремому документі перелік змін, що вносяться. Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 шляхом проведення роз’яснювальної роботи для осіб відповідальних за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому та зобов’язується не допускати їх у майбутньому. Уповноваженою особою вказані порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані в обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації.