0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 348 000.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 2 лют. 09:14
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-11-007105-a, яка проводиться Комунальним підприємством «Турківське житлово-комунальне управління» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Аналогічна умова міститься у частині 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
На поставлені питання надаємо наступні пояснення: 1.Закупівля проводилася на підставі наказу т.в.о керівника КП «Турківського житлово комунального управління» від 09.01.2023р. (наказ додається) Обсяг визначена на підставі фактичних витрат палива за минулий рік (обґрунтування додається). Ціна визначена на підставі моніторингу ринку та середньостатистичної ціни на паливо відповідно до сервісу («МІНФІН» https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2023-01/ ) станом на 11.01.2023 року 2.У звязку з відсутністю фінансування такий веб-сайт не був створений. 3.Документи по пункту 2 частини другої статті 41 переможцем тендерної закупівлі були долучено до тендерної пропозиції, а відповідно завірені документи будуть вимагатися при укладанні договору (додається). На даний момент договір з переможцем тендерної закупівлі не був укладений.
На поставлені питання надаємо наступні пояснення: 1.Закупівля проводилася на підставі наказу т.в.о керівника КП «Турківського житлово комунального управління» від 09.01.2023р. (наказ додається) Обсяг визначена на підставі фактичних витрат палива за минулий рік (обґрунтування додається). Ціна визначена на підставі моніторингу ринку та середньостатистичної ціни на паливо відповідно до сервісу («МІНФІН» https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2023-01/ ) станом на 11.01.2023 року 2.У звязку з відсутністю фінансування такий веб-сайт не був створений. 3.Документи по пункту 2 частини другої статті 41 переможцем тендерної закупівлі були долучено до тендерної пропозиції, а відповідно завірені документи будуть вимагатися при укладанні договору (додається). На даний момент договір з переможцем тендерної закупівлі не був укладений.
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто