0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
396 000.00 UAH
Замовник
Чинадіївський дошкільний навчальний заклад (дитячий будинок) інтернатного типу Закарпатської обласної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 6 лют. 14:51
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит, щодо надання пояснення по закупівлі «М’ясо (курятина)». Дана закупівля здійснювалась за процедурою відкриті торги з особливостями відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Обгрунтування доцільності закупівлі, розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником здійснювались враховуючи наступні підстави: 1) Врахування кількості дітей- вихованців дитячого будинку. В дитячому будинку на повному державному утриманні (навчанні та вихованні) перебувають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування цілодобово, цілорічно. З метою забезпечення дітей раціональним та повноцінним 5-ти разовим харчуванням у закладі та дотримуючись норм харчування є необхідність у здійсненні закупівлі продуктів харчування. Кількість дітей – вихованців в дитячому будинку є змінною, тобто постійний рух дітей. Станом на 01.01.2023 року планувались закупівлі на 130 дітей. На вказаний період у закладі по списку було 122 дітей. Однак протягом січня 2023 року поступило 16 вихованців, загальна кількість дітей -138, хоча проектна потужність 130 дітей. 2) Розрахунок розміру очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався також методом порівняння ринкових цін, так як у період воєнного стану в Україні Закарпатська торгово-промислова палата не надає моніторинг цін на продукти харчування. 3) Замовником проводились статистичні розрахунки і на підставі фактичного обсягу та закупівельних цін у попередньому році з урахуванням індексу інфляції та обсягу фінансування. Крім того, інформуємо про те, що Замовником не розміщувалась на власному веб-сайті закладу інформація про закупівлю, зокрема обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікувану вартість предмету закупівлі через часте довготривале відключення електричної енергії (наявність електричної енергії в дитячому будинку по 2 години в день у робочий час) та відсутність мережі Інтернет. У зв’язку із зміною провайдера з’явилася можливість вдосконалити доступ до Інтернету в адміністративних кабінетах закладу використовуючи генератор. Тому на даний час в закладі проводяться необхідний ремонт, тобто монтаж локальної комп’ютерної мережі з доступом до Інтернету, що значно покращить роботу фахівців. А також Замовник не забезпечений пальним для роботи генератора протягом цього часу (січень, лютий 2023 року). Оскільки Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 зі змінами передбачено лише рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, а також неможливості оприлюднити з технічних причин, то дана інформація не була оприлюднена. Враховуючи Ваші зауваження Замовником надалі будуть розміщуватися на веб-сайті закладу обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог .
На Ваш запит, щодо надання пояснення по закупівлі «М’ясо (курятина)». Дана закупівля здійснювалась за процедурою відкриті торги з особливостями відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Обгрунтування доцільності закупівлі, розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником здійснювались враховуючи наступні підстави: 1) Врахування кількості дітей- вихованців дитячого будинку. В дитячому будинку на повному державному утриманні (навчанні та вихованні) перебувають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування цілодобово, цілорічно. З метою забезпечення дітей раціональним та повноцінним 5-ти разовим харчуванням у закладі та дотримуючись норм харчування є необхідність у здійсненні закупівлі продуктів харчування. Кількість дітей – вихованців в дитячому будинку є змінною, тобто постійний рух дітей. Станом на 01.01.2023 року планувались закупівлі на 130 дітей. На вказаний період у закладі по списку було 122 дітей. Однак протягом січня 2023 року поступило 16 вихованців, загальна кількість дітей -138, хоча проектна потужність 130 дітей. 2) Розрахунок розміру очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався також методом порівняння ринкових цін, так як у період воєнного стану в Україні Закарпатська торгово-промислова палата не надає моніторинг цін на продукти харчування. 3) Замовником проводились статистичні розрахунки і на підставі фактичного обсягу та закупівельних цін у попередньому році з урахуванням індексу інфляції та обсягу фінансування. Крім того, інформуємо про те, що Замовником не розміщувалась на власному веб-сайті закладу інформація про закупівлю, зокрема обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікувану вартість предмету закупівлі через часте довготривале відключення електричної енергії (наявність електричної енергії в дитячому будинку по 2 години в день у робочий час) та відсутність мережі Інтернет. У зв’язку із зміною провайдера з’явилася можливість вдосконалити доступ до Інтернету в адміністративних кабінетах закладу використовуючи генератор. Тому на даний час в закладі проводяться необхідний ремонт, тобто монтаж локальної комп’ютерної мережі з доступом до Інтернету, що значно покращить роботу фахівців. А також Замовник не забезпечений пальним для роботи генератора протягом цього часу (січень, лютий 2023 року). Оскільки Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 зі змінами передбачено лише рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, а також неможливості оприлюднити з технічних причин, то дана інформація не була оприлюднена. Враховуючи Ваші зауваження Замовником надалі будуть розміщуватися на веб-сайті закладу обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог .
Інформація про усунення порушень Замовник визнає порушення ним законодавства у сфері закупівель, допущених при проведені закупівлі «М’ясо» код ДК 021:2015-15110000-2 Курятина (філе куряче, стегно куряче, кури тушки) - деталізований код ДК 021:2015-15112130-6. Дані порушення допущенні Замовником через низку обставин ( технічних причин), які не залежали від самого Замовника, це умови стабілізаційного та аварійного відключення електричної енергії на території України в тому числі довготривалі і постійні відключення електричної енергії в Закарпатській області – територіальній громаді Чинадійово та відсутність Інтернету. Через ці обставини Замовником було не забезпечено своєчасно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Через ці причини Замовником порушено і пункт 14 частини другої статті 22 Закону № 922-УІІІ, тобто в тендерній документації чітко не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовник у своїй тендерній документації зазначав, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично», оскільки Замовник не міг знати, коли буде світло та Інтернет, і коли зможе виставити закупівлю на майданчику, бо графіки відключень не дотримувалися. Встановлено також, що Замовником порушено вимоги пункту 35 Постанови №1178, із змінами внесеними Постановою№1495( пункт 7), оскільки Замовник зазначив у тендерній документації, що оцінка тендерних пропозицій проводиться із застосуванням електронного аукціону. Однак зміни до Постанови № 1178 внесені Постановою № 1495 набули чинності 03 січня 2023 року і тендерна документація Замовника була виставлена 03.01.2023 року, хоча була підготовлена до публікації раніше, але через згадувані технічні причини – обставини була опублікована на майданчину 03.01.2023 року в день, коли були внесені зміни до Постанови № 1178. Що стосується зазначених у пункті 2.3. розділу У Оцінка тендерної пропозиції «умови виправлення невідповідностей в інформації та /або документах», які не відповідають умовам пункту 40 Постанови 1178, в частині переліку невідповідностей, які підлягають та/або не підлягають виправленню, Замовник у вищезгаданому пункті зазначив дійсно не в повному обсязі пункт 40 Постанови №1178, а зазначив норми статті 29 Закону №922-УІІІ., які є чинними. Враховуючи факт, що відсутній механізм усунення цих порушень Замовник зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому. Виходячи із наведеного, вказані порушення не мають зворотної сили та будуть враховані Замовником в подальших закупівлях, а вказані зауваження взяті до уваги, як одні із своїх індикаторів ризику. Крім того, Замовником буде організоване додаткове проходження онлайн-навчання уповноважених осіб у сфері закупівель. Буде вжито заходи для усунення технічних причин неможливості своєчасного оприлюднення необхідної інформації на власному веб-сайті та своєчасного отримання інформації про зміни в законодавстві.