0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
622 500.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 лют. 13:30
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит від 08 лютого 2023року «Про надання пояснення» повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua. Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам. Додаток: 1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит від 08 лютого 2023року «Про надання пояснення» повідомляємо, на вимогу щодо подачі учасниками документу, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції подано акти щодо наданих послуг на проведення санітарної обробки приміщень за 05 січня 2023 року та 05 грудня 2022 тому було враховано два місяці проведення даних робіт. У поданих документах ФОП Аветісян В.Г. вказав, що має власний транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування, зокрема, транспортний засіб та/або контейнери, що використовуються для перевезення товару є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення; дотримано температурний режим для збереження якісних властивостей товару при його перевезенні. Також в документах вказано,що у складських приміщення є холодильне обладнання та морозильні камери для зберігання продуктів. Також, згідно усного пояснення ФОП Аветісян В.Г. перевезення здійснюється в транспортному засобі з наявним холодильним обладнанням. Тому всі якісні характеристики даного товару збережені та доставлені в навчальні заклади з дотриманням температурного режиму та строками придатності. У зв’язку із стабільним не регулярним відключення світла та відсутністю мережі Інтернет Учасник не зміг вчасно зформувати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Тому, даний Витяг зформований 11.01.2023р завантажений Учасником 12.01.2023р разом із виправленням помилок.
На запит від 08 лютого 2023року «Про надання пояснення» повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua. Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам. Додаток: 1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
На запит від 08 лютого 2023року «Про надання пояснення» повідомляємо, на вимогу щодо подачі учасниками документу, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції подано акти щодо наданих послуг на проведення санітарної обробки приміщень за 05 січня 2023 року та 05 грудня 2022 тому було враховано два місяці проведення даних робіт. У поданих документах ФОП Аветісян В.Г. вказав, що має власний транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування, зокрема, транспортний засіб та/або контейнери, що використовуються для перевезення товару є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення; дотримано температурний режим для збереження якісних властивостей товару при його перевезенні. Також в документах вказано,що у складських приміщення є холодильне обладнання та морозильні камери для зберігання продуктів. Також, згідно усного пояснення ФОП Аветісян В.Г. перевезення здійснюється в транспортному засобі з наявним холодильним обладнанням. Тому всі якісні характеристики даного товару збережені та доставлені в навчальні заклади з дотриманням температурного режиму та строками придатності. У зв’язку із стабільним не регулярним відключення світла та відсутністю мережі Інтернет Учасник не зміг вчасно зформувати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Тому, даний Витяг зформований 11.01.2023р завантажений Учасником 12.01.2023р разом із виправленням помилок.
На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 14.02.2023 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 23.01.2023 за №7 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України