0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
380 000.00 UAH
Замовник
Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України»«Житомирська регіональна дирекція»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 лют. 16:29
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Інформація стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведена замовником у тендерній документації відповідно до вимог закону. Вимоги до предмета закупівлі були розроблені з урахуванням реальних потреб філії для забезпечення необхідної якості клінінгових послуг відповідно до галузевих стандартів, а також за загальним комплексом умов, що характеризують баланс попиту та пропозиції на ці послуги. Очікувана вартість закупівлі при її плануванні була визначена відповідно до вимог внутрішнього регламенту філії та з урахуванням цін на послуги як власних проведених процедур і укладених договорів, так і цін договорів, укладених іншими замовниками. Перед визначенням очікуваної вартості предмета закупівлі замовник провів ринкові консультації у надавачів послуг з прибирання шляхом отримання інформації щодо актуальних цін та визначив ціновий діапазон з урахуванням цін на клінінгові послуги. Замовник провів ринкові консультації з надавачами послуг у процесі телефонного спілкування та обміну повідомленнями електронною поштою та у месенджері “Viber” для отримання інформації про поточні ціни перед визначенням очікуваної вартості предмета закупівлі та встановив діапазон цін на клінінгові послуги. Серед таких надавачів послуг були: група компаній CPG, ТОВ “Клін Маркет”, ТОВ “Клінінг Груп” та ПП “Євро Сервіс Плюс”. Переможець тендеру - ФОП Заєць Т. П. запропонувала пропозицію з найнижчою ціною, що відповідно до п. 1 розділу V тендерної документації є єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій. 2. Відповідно до вимог закону у пункті 10 Тендерної документації Замовник зазначив перелік формальних помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій, який відповідає положенням наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710. Формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, наприклад технічні помилки та описки. Перед загальною оцінкою тендерної пропозиції було виявлено, що під час подання тендерної пропозиції ФОП Заєць Т. П. допустила ряд несуттєвих помилок, стосовно яких уповноважена особа прийняла рішення про їхній формальних характер та відсутність впливу на зміст тендерної пропозиції. Копія відповідного протоколу додається.
1. Інформація стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведена замовником у тендерній документації відповідно до вимог закону. Вимоги до предмета закупівлі були розроблені з урахуванням реальних потреб філії для забезпечення необхідної якості клінінгових послуг відповідно до галузевих стандартів, а також за загальним комплексом умов, що характеризують баланс попиту та пропозиції на ці послуги. Очікувана вартість закупівлі при її плануванні була визначена відповідно до вимог внутрішнього регламенту філії та з урахуванням цін на послуги як власних проведених процедур і укладених договорів, так і цін договорів, укладених іншими замовниками. Перед визначенням очікуваної вартості предмета закупівлі замовник провів ринкові консультації у надавачів послуг з прибирання шляхом отримання інформації щодо актуальних цін та визначив ціновий діапазон з урахуванням цін на клінінгові послуги. Замовник провів ринкові консультації з надавачами послуг у процесі телефонного спілкування та обміну повідомленнями електронною поштою та у месенджері “Viber” для отримання інформації про поточні ціни перед визначенням очікуваної вартості предмета закупівлі та встановив діапазон цін на клінінгові послуги. Серед таких надавачів послуг були: група компаній CPG, ТОВ “Клін Маркет”, ТОВ “Клінінг Груп” та ПП “Євро Сервіс Плюс”. Переможець тендеру - ФОП Заєць Т. П. запропонувала пропозицію з найнижчою ціною, що відповідно до п. 1 розділу V тендерної документації є єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій. 2. Відповідно до вимог закону у пункті 10 Тендерної документації Замовник зазначив перелік формальних помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій, який відповідає положенням наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710. Формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, наприклад технічні помилки та описки. Перед загальною оцінкою тендерної пропозиції було виявлено, що під час подання тендерної пропозиції ФОП Заєць Т. П. допустила ряд несуттєвих помилок, стосовно яких уповноважена особа прийняла рішення про їхній формальних характер та відсутність впливу на зміст тендерної пропозиції. Копія відповідного протоколу додається.
У відповідь на висновок про результати моніторингу № UA-M-2023-02-13-000079 від 13 лютого 2023 року закупівлі Послуг з прибирання приміщень та прибудинкової території ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 90910000-9 “Послуги з прибирання” (далі - Висновок) повідомляємо наступне. Пояснення. Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є наявність у замовника незаперечних доказів того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати неправомірну винагороду. Замовник не вказав у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим пунктом 1 ч. 1 ст. 17 Закону критеріям і вимогам з тієї причини, що таке підтвердження учасниками є неможливим, оскільки вони не взмозі підтвердити чи спростувати наявність у Замовника передбачених цим пунктом доказів. Водночас слід звернути увагу, що на виконання п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону в пункті 10.2. проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації (додаток № 3), зазначено, що під час виконання своїх зобов'язань за цим Договором, Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, які суперечать вимогам Закону України “Про запобігання корупції” та Антикорупційної програми Акціонерного товариства “Національна суспільна телерадіокомпанія України”, у тому числі, утримуються від прямого чи непрямого, особисто або через третіх осіб пропозиції, обіцянки, одержання, вимагання, прохання, згоди отримати та отримання хабарів в будь-якій формі на користь або від будь-яких осіб з метою впливу на їх дії чи рішення з метою отримання будь-яких неправомірних переваг або з іншою неправомірною метою. Звертаємо увагу, що тендерна документація містить передбачену п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону критеріям і вимогам, а саме: у пункті 4 розділу ІІ додатку № 4 до тендерної документації вказано, що відповідно до пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою Кабміну № 1178 від 12.10.2022 р., в редакції від 03.01.2022 р. (далі - Особливості) переможець процедури закупівлі шляхом самостійного декларування має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника. Стосовно висновку про відсутність у тендерній документації підстав, встановлених п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону, зазначаємо, що відповідно до речення 2 абз. 3 ст. 44 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи, що у період проведення торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань був вільним, підстави для вимоги про підтвердження учасниками відсутності передбачених п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону обставин були відсутні. Щодо відсутності у тендерній документації підстав, встановлених п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону зауважуємо, що відповідно до абз. 2 п. 44 Особливостей замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Стосовно невідповідності тендерної документації нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей слід звернути увагу, що помилкове посилання Замовником на попередню редакцію п. 41 Особливостей не призвела до будь-якої дискримінації учасників, завищення вимог чи критеріїв або до ускладнення підготовки тендерних пропозицій. Положення, закладені в новій редакції пункту 41 Особливостей, повністю дублюють минулу редакцію та не призводять до будь-яких практичних змін. Щодо порушень абзацу 5 пункту 44 Особливостей зазначаємо, що в пункті 6 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації Замовник не встановлював будь-яких вимог стосовно надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому п. 44 Особливостей. У п. 6 розділу І додатку № 4 Замовник лише пропонує надати різні варіанти документів, про що свідчить сполучник “або” між запропонованими варіантами. Інформація про вжиті заходи. Замовником прийнято до уваги висновки Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області стосовно невідповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Було враховано, що за результатами моніторингу не знайдено суттєвих порушень, таких які б призвели до спотворення результатів проведеної процедури, обмеження конкуренції тощо. Для вжиття заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником прийнято такі кроки: - визначено іншу відповідальну особу за здійснення публічних закупівель у філії АТ “НСТУ” “Житомирська РД”; - переглянуто типову тендерну документацію Замовника в частині дотримання вимог законодавства; - здійснено попередження відповідальних осіб про недопустимість відхилення положень тендерної документації від встановлених вимог; - проведено роз`яснювальну роботу стосовно потреби в посиленні уваги та вжито максимальних заходів щодо недопущення порушень у своїй роботі; - посилено моніторинг та контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області буде враховано Замовником у майбутніх закупівлях.