0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
197 500.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 лют. 17:02
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ У відповідь на запит Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету « М’ясопродукти ( Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г» ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-06-003696-a. Згідно з Законом (ч. 5 ст. 8) «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.» Повідомляємо про наступне: 1. ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА/АБО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ було здійснено на підставі: 1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. 2) Обґрунтування розміру бюджетною призначення: 197500,00 грн. розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреби на 2023 р. згідно фактичних даних за 2022 р. Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про обласний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби» відповідно до кошторису на 2023 рік . Для виконання зазначених послуг Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними продуктами харчування. 3) Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби виходячи з натуральних добових норм харчування в інтернатних установах затверджених постановою Кабінету Міністрів України №324 від 13 березня 2002 року (норми із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №35 від 25.01.2012 року: в редакції Постанови КМ №499 від 08.08.2016), обрахованої Замовником та обсягу фінансування. 4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275 методом збору, порівняння та аналізу ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також аналізу обсягів,індексу інфляції та інформації про аналогічні закупівлі розміщені на сайті https://prozorro.gov.ua. На дату проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету «М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA92023-01-06-003696-а у КУ «Ходорківський психоневрологічний інтернат» був відсутній власний веб-сайт. У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщене на веб-сайті. Дане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA92023-01-06-003696-а . КУ «Ходорківський психоневрологічний інтернат» 08.02. 2023 року було розроблено власний веб-сайт: http://xodbudinter.ukraina.org.ua/. на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлях, які оприлюднені в електронній системі закупівель після 08.02.2023 року. 2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ Та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є: 1) Лист в довільній формі, щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; 2) Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: - посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт(сертифікат) про якість на товар. 3) Якщо учасник не є виробником продукції, надати скан-копію договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб'ютором, дилером, імпортером тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб'юторский договір та/або договір поставки, тощо) дійсний впродовж терміну поставки предмету закупівлі. 4) Довідка (форма довільна) щодо застосування заходів із захисту довкілля. В Примітках вказано: Про документи, подання яких Учасником у складі пропозиції конкурсних торгів вимагається Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, Учасник повинен зазначити у довідці, поданій в довільній формі, в складі своєї тендерної пропозиції, якщо подання цих документів не передбачено чинним законодавством для такого Учасника У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. У разі відсутності, будь-яких, із зазначених в цьому додатку до тендерної документації документів, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. У ФОП Колесник Максим Юрійович та ФОП Трохимчук Руслан Анатолійович були відсутні документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: - посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт (сертифікат) про якість на товар. Учасниками також не надано письмове роз’яснення щодо відсутності вищевказаних копій документів із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти . Зважаючи на вимоги абзацу 2 п. 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно замовник немав права розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку із викладеним та відповідно пп.2 п.41 ОСОБЛИВОСТЕЙ Замовник відхилив тендерні пропозиції Учасників ФОП Колесник Максим Юрійович та ФОП Трохимчук Руслан Анатолійович із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ У відповідь на запит Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету « М’ясопродукти ( Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г» ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-06-003696-a. Згідно з Законом (ч. 5 ст. 8) «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.» Повідомляємо про наступне: 1. ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА/АБО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ було здійснено на підставі: 1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. 2) Обґрунтування розміру бюджетною призначення: 197500,00 грн. розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреби на 2023 р. згідно фактичних даних за 2022 р. Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про обласний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби» відповідно до кошторису на 2023 рік . Для виконання зазначених послуг Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними продуктами харчування. 3) Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби виходячи з натуральних добових норм харчування в інтернатних установах затверджених постановою Кабінету Міністрів України №324 від 13 березня 2002 року (норми із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №35 від 25.01.2012 року: в редакції Постанови КМ №499 від 08.08.2016), обрахованої Замовником та обсягу фінансування. 4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275 методом збору, порівняння та аналізу ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також аналізу обсягів,індексу інфляції та інформації про аналогічні закупівлі розміщені на сайті https://prozorro.gov.ua. На дату проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету «М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA92023-01-06-003696-а у КУ «Ходорківський психоневрологічний інтернат» був відсутній власний веб-сайт. У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщене на веб-сайті. Дане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA92023-01-06-003696-а . КУ «Ходорківський психоневрологічний інтернат» 08.02. 2023 року було розроблено власний веб-сайт: http://xodbudinter.ukraina.org.ua/. на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлях, які оприлюднені в електронній системі закупівель після 08.02.2023 року. 2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ Та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є: 1) Лист в довільній формі, щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; 2) Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: - посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт(сертифікат) про якість на товар. 3) Якщо учасник не є виробником продукції, надати скан-копію договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб'ютором, дилером, імпортером тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб'юторский договір та/або договір поставки, тощо) дійсний впродовж терміну поставки предмету закупівлі. 4) Довідка (форма довільна) щодо застосування заходів із захисту довкілля. В Примітках вказано: Про документи, подання яких Учасником у складі пропозиції конкурсних торгів вимагається Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, Учасник повинен зазначити у довідці, поданій в довільній формі, в складі своєї тендерної пропозиції, якщо подання цих документів не передбачено чинним законодавством для такого Учасника У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. У разі відсутності, будь-яких, із зазначених в цьому додатку до тендерної документації документів, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. У ФОП Колесник Максим Юрійович та ФОП Трохимчук Руслан Анатолійович були відсутні документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: - посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт (сертифікат) про якість на товар. Учасниками також не надано письмове роз’яснення щодо відсутності вищевказаних копій документів із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти . Зважаючи на вимоги абзацу 2 п. 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно замовник немав права розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку із викладеним та відповідно пп.2 п.41 ОСОБЛИВОСТЕЙ Замовник відхилив тендерні пропозиції Учасників ФОП Колесник Максим Юрійович та ФОП Трохимчук Руслан Анатолійович із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Інформація про усунення порушень Доброго дня. Беручи до уваги висновок моніторингу зобов’язуємося дотримуватися норм Закону та в подальшому не допускати порушень вимог частини 5 статті 8, пункту 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 23,абзацу 1 пункту 28, абзаців 2,5 та 6 підпункту 1 пункту 41,абзацу 5 пункту 44 Особливостей . Вивчивши це питання, з уповноваженою особою проведено роз’яснювальні роботи, проведено внутрішнє навчання та розгляд Законодавства в сфері публічних закупівель. Уповноважену особу - Середюк Наталію Валентинівну притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді винесення догани. Копія наказу додається.