0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
501 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 лют. 10:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Очікувана вартість бюджетного призначення на закупівлю обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін на послуги, включені до складеного технічного завдання станом на жовтень 2022 р. Кошторис очікуваної вартості пулу послуг, включених до закупівлі, додається до пояснення. Обсяги закупівлі визначені на підставі доведених на виконання КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради актів Комісії з обстеження зелених насаджень Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради. Очікувана потреба у закупівлі становила сукупний перелік зелених насаджень на території м.Ужгорода, що підлягали вирізці, обрізці та формувальній образці. У зв’язку із відсутністю у підприємства деяких дороговартісних механізмів та працівників окремих кваліфікацій та розрядів, прийнято рішення залучити до виконання даного завдання підрядників. Технічні та якісні характеристики визначено з урахуванням обсягів закупівлі та з урахуванням досягнення економічного, оперативного та якісного виконання завдання, а також з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Очікувана вартість бюджетного призначення на закупівлю обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін на послуги, включені до складеного технічного завдання станом на жовтень 2022 р. Кошторис очікуваної вартості пулу послуг, включених до закупівлі, додається до пояснення. Обсяги закупівлі визначені на підставі доведених на виконання КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради актів Комісії з обстеження зелених насаджень Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради. Очікувана потреба у закупівлі становила сукупний перелік зелених насаджень на території м.Ужгорода, що підлягали вирізці, обрізці та формувальній образці. У зв’язку із відсутністю у підприємства деяких дороговартісних механізмів та працівників окремих кваліфікацій та розрядів, прийнято рішення залучити до виконання даного завдання підрядників. Технічні та якісні характеристики визначено з урахуванням обсягів закупівлі та з урахуванням досягнення економічного, оперативного та якісного виконання завдання, а також з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради в повному обсязі виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз. На виконання вказаного рішення, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.) 10.01.2023 р. в межах строків, визначених ст. 18 Закону України 922-VIII, АМКУ та Скаржника було проінформовано про виконання рішення Колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз в повному обсязі шляхом завантаження завантажено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника (файл «4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022.pdf» у вкладці «Скарги») через кабінет Замовника на електронному майданчику закупівель. Однак станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, а саме: у профілі закупівлі активними були всього дві кнопки: «Перевірити підпис» під пропозиціями учасників та «Додати документи» у вкладці «Скарги». Станом на 17.01.2023 р. технічні несправності не були усунені та у Замовника виникли нові обставини щодо даної закупівлі – відпала подальша потреба в закупівлі послуг та відсутність затверджених кошторисних призначень на закупівлю даного виду послуг. Уповноваженою особою замовника прийнято протокольне рішення про скасування процедури закупівлі з підстав визначених пп.1, п. 47 Постанови КМУ 1178. Оскільки станом на дату прийняття протокольного рішення в кабінеті Замовника не з’явилась технічна можливість вчиняти будь-які дії із закупівлею (зокрема скасувати її відміну, направити на кваліфікацію учасників тощо), крім додавати документи у вкладці «Скарги», уповноваженою особою оприлюднено Протокол № 7 від 17.01.2023 р. у вкладці «Скарги» (файл. 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (2).pdf). В протоколі зазначено, що у Замовника відсутня технічна можливість вчиняти будь-які дії щодо даної закупівлі, зокрема щодо кваліфікації учасників, через відсутність відповідних функцій на майданчику, що ймовірніше за все, спричинено технічними роботами. На підтвердження цього до протоколу додано знімок екрану, де відсутнє активне натискання щодо будь-яких дій з пропозицією Учасника/Скаржника, окрім читання підпису. Окремо в протоколі зазначено що протокол про скасування процедури закупівлі неможливо завантажити на майданчик. При натисканні кнопки «Скасувати закупівлю», система видає помилку (Знімок екрана № 2 додається до Протоколу). Відтак уповноважена особа не має технічної можливості з незалежних від Замовника та його уповноваженої особи обставин, відновити перебіг закупівлі чи скасувати закупівлю та в межах строків завантажити даний протокол на майданчик. Також уповноваженою особою було здійснено спробу редагувати закупівлю. В окремих випадках, при аналогічних ситуаціях на майданчику, при редагування закупівлі, продовження строку розгляду пропозицій розблоковувало закупівлю та дозволяло Замовнику далі вчиняти дії на усунення порушень. Однак функція редагування (кнопка «Редагувати закупівлю» у правому куті сторінки) була відсутня на майданчику станом на складання протоколу № 7 від 17.01.2023 р (знімком екрану № 3 доданий до Протоколу). Уповноваженою особою взято на себе зобов’язання вчинити дії передбачені Законом 922-VIII та Постановою КМУ 1178, як тільки описані вище технічні несправності будуть усунені адміністратором сайту zakupki.prom.ua.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питаннь: 1. Розглянувши пояснення, надані Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (далі - Замовник) щодо невиконання ним рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – орган оскарження) з технічних причин, просимо надати підтверджуючи документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082). 2. Чому при наявності зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та підлягало виконанню у 30-ти денний строк, Замовником 14 грудня 2022 року за результатами процедури закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a, оголошеної на заміну відміненої закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a (згідно наявної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та пункту 5 протоколу Уповноваженої особи від 29.11.2022 №207) прийнято рішення про укладення договору з ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" та 20 грудня 2022 року укладено з вказаним переможцем договір №468/01, який згідно оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю виконано сторонами в повному обсязі, тобто, в межах строку виконання вказаного рішення органу оскарження? Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Після надання пояснень в межах даного моніторингу, уповноваженою особою Замовника виявлено, що у вкладці "Скасування закупівлі" у профілі закупівлі нарешті стала активною кнопка "Скасувати дію". Відтак уповноваженій особі Замовника нарешті вдалося технічно реалізувати Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р. про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз на електронному майданчику та Протокол уповноваженої особи № 7 від 17.01.2023 р. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо запиту Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання підтверджуючих документів про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 повідомляємо, що на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. Відповідну інформацію про виконання рішення було розміщено в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантажено відповідні документи (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.) через автоматизоване робоче місце замовника. Дані дії були вчинені Замовником у визначені для виконання рішення АМКУ Законом строки. Як було описано раніше, станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика з цього питання здійснювалось засобами телефонного зв’язку на телефон, вказаний у розділі «Контакти» електронного майданчика закупівель. З пояснень служби підтримки майданчика стало відомо, що технічні несправності є тимчасовими та пов’язані з нерегулярними відключеннями електроенергії через ракетні атаки на енергосистему України. Жодних підтвердних документів чи публічних повідомлень майданчик з цього приводу не надавав. Інформація щодо виконання рішення АМКУ Замовником та щодо неможливості реалізувати виконання такого рішення через технічні несправності майданчика була оприлюднена Замовником та наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Оскільки авторизований майданчик не був відключений від електронної системи закупівель (повідомлень щодо цього не було оприлюднено на сайті самого майданчика та інформацію про це не повідомила служба підтримки при зверненні у телефонному режимі) замовник продовжував використовувати даний електронний майданчик для оприлюднення/розміщення інформації та документів в межах даної закупівлі. 2. Щодо закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a Дана закупівля опублікована Замовником 01.12.2022 року. Станом на дату оголошення даної процедури закупівлі, у Замовника не існувало зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз. Провадження, за результатами якого було винесено дане рішення, було відкрито 02.12.2023 р. В межах провадження за скаргою ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a1, в межах закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 та повідомлено орган оскарження та скаржника, що у зв’язку з виробничою потребою Замовник дійшов висновку про необхідність оголосити процедуру закупівлі за предметом Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги) очікуваною вартістю 501 000 грн з ПДВ на ідентичних умовах процедури закупівлі за № UA-2022-10-21-010656-a з деталізацією кваліфікаційного критерію за ст. 16 (вимоги до наявності працівників належної кваліфікації) (Протокол УО КП “КШЕП” УМР 207 Про виконання рішення Колегії АМКУ). Таке рішення Замовник прийняв через неможливість внести зміни у тендерну документацію на стадії кваліфікації учасників та через наявні порушення законодавства, що перешкоджали Замовнику здійснити закупівлю послуг належної якості, зокрема щодо вимог законодавства щодо охорони праці. В межах розгляду скарги ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a2 Замовник повторно повідомляв орган оскарження та скаржника про те, що оголошені відкриті тогри з особливостями за тим самим предметом закупівлі, з ідентичними до відміненого тендеру вимогами до учасників, з тією самою очікуваною вартістю та за тим самим тех завдань, з деталізацією вимог до учасників за ст. 16. Ідентифікатор нової ідентичної закупівлі UA-2022-12-01-016446-a. В межах надання пояснень органу оскарження Замовник наголосив, що перед оголошенням нової процедури (за 2 календарні дні), замовник поінформував про це скаржника та колегію АМКУ шляхом надання інформації про виконання рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022. Законні права та інтереси скаржника жодним чином не були порушені таким рішенням замовника, оскільки він має право бути учасником будь-якого тендеру, що перебуває у публічному доступі на веб-порталі ДП «Прозорро». Однак у новій процедурі закупівлі, за результатами розкриття пропозицій учасників, виявлено, що скаржник не подавав своєї тендерної пропозиції. Скарг та вимог щодо умов закупівлі UA-2022-12-01-016446-a від користувачів веб-порталу не надходило.
1. Щодо запиту Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання підтверджуючих документів про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 повідомляємо, що на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. Відповідну інформацію про виконання рішення було розміщено в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантажено відповідні документи (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.) через автоматизоване робоче місце замовника. Дані дії були вчинені Замовником у визначені для виконання рішення АМКУ Законом строки. Як було описано раніше, станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика з цього питання здійснювалось засобами телефонного зв’язку на телефон, вказаний у розділі «Контакти» електронного майданчика закупівель. З пояснень служби підтримки майданчика стало відомо, що технічні несправності є тимчасовими та пов’язані з нерегулярними відключеннями електроенергії через ракетні атаки на енергосистему України. Жодних підтвердних документів чи публічних повідомлень майданчик з цього приводу не надавав. Інформація щодо виконання рішення АМКУ Замовником та щодо неможливості реалізувати виконання такого рішення через технічні несправності майданчика була оприлюднена Замовником та наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Оскільки авторизований майданчик не був відключений від електронної системи закупівель (повідомлень щодо цього не було оприлюднено на сайті самого майданчика та інформацію про це не повідомила служба підтримки при зверненні у телефонному режимі) замовник продовжував використовувати даний електронний майданчик для оприлюднення/розміщення інформації та документів в межах даної закупівлі. 2. Щодо закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a Дана закупівля опублікована Замовником 01.12.2022 року. Станом на дату оголошення даної процедури закупівлі, у Замовника не існувало зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз. Провадження, за результатами якого було винесено дане рішення, було відкрито 02.12.2023 р. В межах провадження за скаргою ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a1, в межах закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 та повідомлено орган оскарження та скаржника, що у зв’язку з виробничою потребою Замовник дійшов висновку про необхідність оголосити процедуру закупівлі за предметом Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги) очікуваною вартістю 501 000 грн з ПДВ на ідентичних умовах процедури закупівлі за № UA-2022-10-21-010656-a з деталізацією кваліфікаційного критерію за ст. 16 (вимоги до наявності працівників належної кваліфікації) (Протокол УО КП “КШЕП” УМР 207 Про виконання рішення Колегії АМКУ). Таке рішення Замовник прийняв через неможливість внести зміни у тендерну документацію на стадії кваліфікації учасників та через наявні порушення законодавства, що перешкоджали Замовнику здійснити закупівлю послуг належної якості, зокрема щодо вимог законодавства щодо охорони праці. В межах розгляду скарги ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a2 Замовник повторно повідомляв орган оскарження та скаржника про те, що оголошені відкриті тогри з особливостями за тим самим предметом закупівлі, з ідентичними до відміненого тендеру вимогами до учасників, з тією самою очікуваною вартістю та за тим самим тех завдань, з деталізацією вимог до учасників за ст. 16. Ідентифікатор нової ідентичної закупівлі UA-2022-12-01-016446-a. В межах надання пояснень органу оскарження Замовник наголосив, що перед оголошенням нової процедури (за 2 календарні дні), замовник поінформував про це скаржника та колегію АМКУ шляхом надання інформації про виконання рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022. Законні права та інтереси скаржника жодним чином не були порушені таким рішенням замовника, оскільки він має право бути учасником будь-якого тендеру, що перебуває у публічному доступі на веб-порталі ДП «Прозорро». Однак у новій процедурі закупівлі, за результатами розкриття пропозицій учасників, виявлено, що скаржник не подавав своєї тендерної пропозиції. Скарг та вимог щодо умов закупівлі UA-2022-12-01-016446-a від користувачів веб-порталу не надходило.
Єдиний унікальний номер справи 260/2231/23 Дата реєстрації 04.04.2023 Склад суду Гебеш С.А. Сторони у справі: Відповідач (Боржник): Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Позивач (Заявник): Комунальне підприємство "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради Суть судової справи: про визнання протиправним та скасування висновку Дата визначення складу суду 04.04.2023 о 16:11