0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
857 329.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 лют. 12:59
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит надаємо наступну інформацію: Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: здійснено аналіз цін на електричну енергію за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозоро по Чернігівській області протягом останніх двох місяців. Крім того, здійснено консультацію з ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» у телефонному режимі щодо орієнтовної ціни та електричну енергію у 2021 році. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Посилання за яким знаходиться ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних 16 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) - https://dmytrivska-gromada.gov.ua/news/1678282468/. Лист та довідки додаються окремим файлом (Довідки та листи.PDF). Також, прошу уточнити, які саме документи потрібно надати для підтвердження використання електричної енергії помісячно? Чи підійдуть рахунки від постачальника. В результаті технічних проблем підпис не наклався, проте інформація про розірвання договору внесена 1 лютого 2022 року (зображення доказ надається).
На Ваш запит надаємо наступну інформацію: Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: здійснено аналіз цін на електричну енергію за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозоро по Чернігівській області протягом останніх двох місяців. Крім того, здійснено консультацію з ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» у телефонному режимі щодо орієнтовної ціни та електричну енергію у 2021 році. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Посилання за яким знаходиться ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних 16 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) - https://dmytrivska-gromada.gov.ua/news/1678282468/. Лист та довідки додаються окремим файлом (Довідки та листи.PDF). Також, прошу уточнити, які саме документи потрібно надати для підтвердження використання електричної енергії помісячно? Чи підійдуть рахунки від постачальника. В результаті технічних проблем підпис не наклався, проте інформація про розірвання договору внесена 1 лютого 2022 року (зображення доказ надається).
Добрий день, уточніть, будь ласка, яку саме потрібно надати інформацію про помісячне споживання? Чи потрібно надати копіїї рахунків чи платіжних доручень? Факт оплати : Лютий – 53 032,56 грн. Березень – 81 940,97 грн. Квітень – 62419,88 грн. Травень – 46568,81 грн. Червень - 37271,78 грн. Липень – 19923,07 грн. Серпень – 27308,42 грн. Вересень - 21690,97 грн. Жовтень – 60825,90 грн. Листопад – 80663,21 грн. Грудень- 122 415,53 грн. Всього: 614 061,10 грн.
Аналіз оголошених процедур закупівель
Аналіз оголошених процедур закупівель
Аналіз оголошених процедур закупівель
Аналіз оголошених процедур закупівель
Органом фінансового контролю висновком від 21.03.2023 (без номера) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-24-012742-c зобов’язано Дмитрівську селищну раду «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель». Проте, в зазначеному висновку не вказано яких саме конкретних заходів потрібно вжити уповноваженою особою Дмитрівської селищної ради, не зазначено при цьому спосіб усунення порушень, що в свою чергу унеможливлює його виконання. Окрім того вимога у висновку вжити заходів щодо визнання додаткових угод недійсними є суперечливою, оскільки це неможливо з урахуванням чинного законодавства вирішити у п’ятиденний строк, враховуючи ще і дію воєнного стану. У зв’язку з цим Дмитрівська селищна рада звернулась до ТОВ ЕНЕРА з листом (додається) з пропозицією визнання додаткових угод недійсними в добровільному порядку, реалізовуючи вимогу ст.19 Господарського процесуального кодексу України. В разі незгоди ТОВ Енера із цією пропозицією, Дмитрівська селищна рада буде звертатись до уповноважених органів або до суду, оскільки не має повноважень щодо визнання недійсними укладених додаткових угод в односторонньому порядку із застосуванням наслідків недійсності правочинів з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Про що додатково буде повідомлено в якнайшвидші терміни.