0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 933 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 бер. 14:04
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2023-02-17-010796-a комунальний заклад «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» повідомляє наступне. КЗ «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» є музейним закладом, в якому зберігаються музейні колекції та музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України. Для належного функціонування КЗ «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» відповідно діючого законодавства, зокрема: Закону України «Про музеї та музейну справу», «Про охорону культурної спадщини», «Про охоронну діяльність», «Про культуру», Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 р. №1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України», Положення про Музейний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 липня 2000 №1147 зі змінами (які є в загальному доступі), необхідно забезпечити здійснення його охорони. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275 (далі – Примірна методика). Визначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники тощо) здійснювалася на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. А також очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована Замовником на підставі даних, отриманих способом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуги (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Так, як КЗ «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» є комунальним закладом і фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідно пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», не є обов’язковим. Крім того, на виконання листів Кіровоградської обласної ради від 02 вересня 2022 р. №01-32/1 «Про обмеження доступу до інформації» та департаменту культури та туризму Кіровоградської обласної військової адміністрації від 18 травня 2022 р. №29-01-19/397/0.29 «Про здійснення заходів із запобігання витокам інформації», 23 серпня 2022р. №29-01-19/684/0.29 «Про тимчасове обмеження доступу до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах» (копії надаються) тимчасово обмежений доступ до власного веб-сайту на період військового часу.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2023-02-17-010796-a комунальний заклад «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» повідомляє наступне. Учасник, відповідно до абзацу другого пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 визначив довідки про наявність працівників та трудових книжок конфіденційною інформацію, яка не підлягає розкриттю. Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника, виникло запитання, щодо обґрунтування, як конфіденційної інформації, яка не підлягає загальному оприлюдненню в умовах воєнного стану. Замовник звернувся до Учасника з приводу отримання роз`яснень по даному питанню. Управлінням поліції охорони в Кіровоградській області надано, відповідно листа від 27 лютого 2023 р. №396-1/43/29/8/01-2023, детальне пояснення по даному питанню, а саме: 24.02.2022 року Президентом України підписано Указ № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який продовжено чотири рази і який діє до20.05.2023 року. Управлінням згідно абзацу 2 пункту 36 Особливостей, визначено довідку та трудові книжки своїх працівників - основних виконавців (охоронців, які несуть службу з вогнепальною зброєю) як такі, що не підлягають загальному оприлюдненню під час дії воєнного стану. Про що було здійснено відповідний запис при поданні тендерної пропозиції. Оскільки довідка та копії трудових книжок дають змогу ідентифікувати особу (пункт 1 та 2 статті 11 Закону України «Про інформацію», підпункту 1.1. статті 7 ЗУ «Про доступ до судових рішень»), така інформація не підлягає розкриттю стороннім особам, тому її визначено учасником, як конфіденційна і така, що містить персональні дані працівників, що будуть задіяні при охороні об’єктів Замовника. При цьому, фактично документи були розміщені, і у Замовника, органу оскарження та Держаудитслужби є доступ в електронній системі закупівель до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, які визначені учасником процедури закупівлі конфіденційними, що дає змогу ознайомитись і належним чином зробити оцінку таких документів. Отже, станом на 24.02.2023 року, Управлінням розміщено тендерну пропозицію з документами до неї в повному обсязі із накладенням захищеного кваліфікованого підпису керівника. Також повідомляємо, що згідно до статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації»: 1. Кожна особа має право в т.ч.: 1) знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом; 5) на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом. 2. Обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і використовується розпорядниками інформації, має бути максимально обмеженим і використовуватися лише з метою та у спосіб, визначений законом. 3. Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов'язані в т.ч.: 1) надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом; 2) використовувати її лише з метою та у спосіб, визначений законом; 3) вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб. Згідно пункту 2 статті 21 ЗУ «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом. Згідно статті 14 ЗУ «Про захист персональних даних»: 1. Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. 2. Поширення персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав людини та для проведення Всеукраїнського перепису населення. 3. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. 4. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону. Станом на 24.02.2023 (дата подання тендерної пропозиції) основні виконавці не давали згоди на висвітлення відомостей про них у воєнний стан з причин можливої додаткової уваги до них правопорушників. Крім того працівники поліції охорони під час виконання своїх обов’язків, мають доступ до відомостей, що розкривають стан, вид, систему охорони та безпеки об'єктів, методи і способи несення служби. Саме оприлюднення інформації про працівників поліції охорони може дати змогу особам, які мають намір здійснити протиправні дії, не тільки протиправно заволодіти вогнепальною зброєю, а і отримати відомості про організацію охорони об’єкту, що в свою чергу становить під загрозу життя та здоров’я осіб (працівників та відвідувачів об’єктів охорони), а також вчинення протиправного посягання на об’єкти охорони. Тому, саме наявність зброї у працівників Управління і володіння ними інформації про систему охорони об’єкту, є підставою для конфіденційності. Крім того, керівник Управління поліції охорони в Кіровоградській області, відповідно до Положення, має забезпечувати в т.ч. відповідний стан, облік, зберігання і наявність озброєння, несе персональну відповідальність за працівників поліції охорони та розголошення конфіденційної інформації. Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Переліком відомостей, що становлять службову інформацію в системі Національної поліції України, затвердженого наказом НПУ №945 від 12.10.2018 встановлено наступне: Пунктом 6 розділу 3 службову інформацію становлять відомості, що розкривають в т.ч. дані про персональний склад поліцейських, які беруть участь у проведенні антитерористичної операції, заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації на будь-якій частині території України (без їх згоди), інформація стосовно яких не віднесена до державної таємниці; Пунктом 7 розділу 3 службову інформацію становлять в т.ч. відомості, що можуть ускладнити проведення антитерористичної операції, заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації на будь-якій частині території України і (або) створити загрозу життю та здоров’ю заручників, поліцейських та інших людей, які знаходяться в районі проведення зазначеної операції або за його межами; Пунктом 11 розділу 5 службову інформацію становлять в т.ч. відомості щодо службових транспортних засобів, які використовуються для охорони публічної безпеки, порядку, боротьби зі злочинністю, у частині місць та часу розташування, перебування таких транспортних засобів, режимів патрулювання, маршрутів (напрямів, пробігу, обсягів) пересування, даних, що ідентифікують поліцейських, за якими закріплені транспортні засоби. Підпунктом 3 пункту 1 розділу 6 службову інформацію становлять в т.ч. відомості про облік, зберігання тощо бойової вогнепальної зброї, набоїв до неї та спеціальних засобів; Пунктом 3 розділу 9 службову інформацію становлять в т.ч. відомості з особових справ поліцейських Національної поліції України, за винятком відомостей, які віднесені до державної таємниці; Пунктом 5 розділу 9 службову інформацію становлять в т.ч. накази по особовому складу в частині оголошення відомостей, які надають змогу ідентифікувати особу; Пунктом 3 розділу 10 службову інформацію становлять в т.ч. відомості про оповіщення та збір керівного складу та працівників органу та підрозділу поліції, що містять інформацію про домашні, мобільні телефони, місце проживання працівників або інші відомості, що дають змогу однозначно ідентифікувати особу; Пунктом 13 розділу 10 службову інформацію становлять в т.ч.показники з праці та кадрів, джерела забезпечення кадрами потреб органів та підрозділів поліції на особливий період, первинної підготовки поліцейських в установах поліції в особливий період (у тому числі щодо дострокового випуску), за винятком відомостей, які віднесені до державної таємниці; Пунктом 6 розділу 12 службову інформацію становлять в т.ч. відомості, що містять інформацію щодо норм належності, місць, порядку зберігання, маршрутів перевезення (транспортування) та заходів із збереження озброєння, боєприпасів, вибухових матеріалів та спеціальних засобів; Пунктом 6 розділу 17 службову інформацію становлять т.ч. відомості, що містять назву, кількість і заводські номери зброї, що перебуває в користуванні громадян (у тому числі їх персональні дані), підприємств, установ, організацій, господарських об’єднань, яка обліковується органами та підрозділами поліції у сфері дозвільної системи та яка перебуває в користуванні поліцейських (за окремими показниками). Таким чином, з метою забезпечення особистої безпеки охоронців, збереження інформації щодо охорони, виконання вимог законодавства, Управлінням поліції охорони в Кіровоградській області (розпорядником інформації про осіб згідно пп.1 пункту 1 статті 13 ЗУ «Про доступ до публічної інформації») воєнний стан визначено, як підстава вважати вищезазначені документи, які знаходяться у його володінні – конфіденційними з подальшим їх фактичним розміщенням на сайті з відповідною позначкою. Розглянувши надану відповідь Учасника про обґрунтування конфіденційної інформації пропозиція не була відхилена.
Розглянувши питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2023-02-17-010796-a комунальний заклад «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» повідомляє наступне. КЗ «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» є музейним закладом, в якому зберігаються музейні колекції та музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України. Для належного функціонування КЗ «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» відповідно діючого законодавства, зокрема: Закону України «Про музеї та музейну справу», «Про охорону культурної спадщини», «Про охоронну діяльність», «Про культуру», Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 р. №1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України», Положення про Музейний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 липня 2000 №1147 зі змінами (які є в загальному доступі), необхідно забезпечити здійснення його охорони. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275 (далі – Примірна методика). Визначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники тощо) здійснювалася на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. А також очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована Замовником на підставі даних, отриманих способом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуги (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Так, як КЗ «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» є комунальним закладом і фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідно пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», не є обов’язковим. Крім того, на виконання листів Кіровоградської обласної ради від 02 вересня 2022 р. №01-32/1 «Про обмеження доступу до інформації» та департаменту культури та туризму Кіровоградської обласної військової адміністрації від 18 травня 2022 р. №29-01-19/397/0.29 «Про здійснення заходів із запобігання витокам інформації», 23 серпня 2022р. №29-01-19/684/0.29 «Про тимчасове обмеження доступу до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах» (копії надаються) тимчасово обмежений доступ до власного веб-сайту на період військового часу.
Розглянувши питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2023-02-17-010796-a комунальний заклад «Музей мистецтв Кіровоградської обласної ради» повідомляє наступне. Учасник, відповідно до абзацу другого пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 визначив довідки про наявність працівників та трудових книжок конфіденційною інформацію, яка не підлягає розкриттю. Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника, виникло запитання, щодо обґрунтування, як конфіденційної інформації, яка не підлягає загальному оприлюдненню в умовах воєнного стану. Замовник звернувся до Учасника з приводу отримання роз`яснень по даному питанню. Управлінням поліції охорони в Кіровоградській області надано, відповідно листа від 27 лютого 2023 р. №396-1/43/29/8/01-2023, детальне пояснення по даному питанню, а саме: 24.02.2022 року Президентом України підписано Указ № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який продовжено чотири рази і який діє до20.05.2023 року. Управлінням згідно абзацу 2 пункту 36 Особливостей, визначено довідку та трудові книжки своїх працівників - основних виконавців (охоронців, які несуть службу з вогнепальною зброєю) як такі, що не підлягають загальному оприлюдненню під час дії воєнного стану. Про що було здійснено відповідний запис при поданні тендерної пропозиції. Оскільки довідка та копії трудових книжок дають змогу ідентифікувати особу (пункт 1 та 2 статті 11 Закону України «Про інформацію», підпункту 1.1. статті 7 ЗУ «Про доступ до судових рішень»), така інформація не підлягає розкриттю стороннім особам, тому її визначено учасником, як конфіденційна і така, що містить персональні дані працівників, що будуть задіяні при охороні об’єктів Замовника. При цьому, фактично документи були розміщені, і у Замовника, органу оскарження та Держаудитслужби є доступ в електронній системі закупівель до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, які визначені учасником процедури закупівлі конфіденційними, що дає змогу ознайомитись і належним чином зробити оцінку таких документів. Отже, станом на 24.02.2023 року, Управлінням розміщено тендерну пропозицію з документами до неї в повному обсязі із накладенням захищеного кваліфікованого підпису керівника. Також повідомляємо, що згідно до статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації»: 1. Кожна особа має право в т.ч.: 1) знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом; 5) на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом. 2. Обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і використовується розпорядниками інформації, має бути максимально обмеженим і використовуватися лише з метою та у спосіб, визначений законом. 3. Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов'язані в т.ч.: 1) надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом; 2) використовувати її лише з метою та у спосіб, визначений законом; 3) вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб. Згідно пункту 2 статті 21 ЗУ «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом. Згідно статті 14 ЗУ «Про захист персональних даних»: 1. Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. 2. Поширення персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав людини та для проведення Всеукраїнського перепису населення. 3. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. 4. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону. Станом на 24.02.2023 (дата подання тендерної пропозиції) основні виконавці не давали згоди на висвітлення відомостей про них у воєнний стан з причин можливої додаткової уваги до них правопорушників. Крім того працівники поліції охорони під час виконання своїх обов’язків, мають доступ до відомостей, що розкривають стан, вид, систему охорони та безпеки об'єктів, методи і способи несення служби. Саме оприлюднення інформації про працівників поліції охорони може дати змогу особам, які мають намір здійснити протиправні дії, не тільки протиправно заволодіти вогнепальною зброєю, а і отримати відомості про організацію охорони об’єкту, що в свою чергу становить під загрозу життя та здоров’я осіб (працівників та відвідувачів об’єктів охорони), а також вчинення протиправного посягання на об’єкти охорони. Тому, саме наявність зброї у працівників Управління і володіння ними інформації про систему охорони об’єкту, є підставою для конфіденційності. Крім того, керівник Управління поліції охорони в Кіровоградській області, відповідно до Положення, має забезпечувати в т.ч. відповідний стан, облік, зберігання і наявність озброєння, несе персональну відповідальність за працівників поліції охорони та розголошення конфіденційної інформації. Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Переліком відомостей, що становлять службову інформацію в системі Національної поліції України, затвердженого наказом НПУ №945 від 12.10.2018 встановлено наступне: Пунктом 6 розділу 3 службову інформацію становлять відомості, що розкривають в т.ч. дані про персональний склад поліцейських, які беруть участь у проведенні антитерористичної операції, заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації на будь-якій частині території України (без їх згоди), інформація стосовно яких не віднесена до державної таємниці; Пунктом 7 розділу 3 службову інформацію становлять в т.ч. відомості, що можуть ускладнити проведення антитерористичної операції, заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації на будь-якій частині території України і (або) створити загрозу життю та здоров’ю заручників, поліцейських та інших людей, які знаходяться в районі проведення зазначеної операції або за його межами; Пунктом 11 розділу 5 службову інформацію становлять в т.ч. відомості щодо службових транспортних засобів, які використовуються для охорони публічної безпеки, порядку, боротьби зі злочинністю, у частині місць та часу розташування, перебування таких транспортних засобів, режимів патрулювання, маршрутів (напрямів, пробігу, обсягів) пересування, даних, що ідентифікують поліцейських, за якими закріплені транспортні засоби. Підпунктом 3 пункту 1 розділу 6 службову інформацію становлять в т.ч. відомості про облік, зберігання тощо бойової вогнепальної зброї, набоїв до неї та спеціальних засобів; Пунктом 3 розділу 9 службову інформацію становлять в т.ч. відомості з особових справ поліцейських Національної поліції України, за винятком відомостей, які віднесені до державної таємниці; Пунктом 5 розділу 9 службову інформацію становлять в т.ч. накази по особовому складу в частині оголошення відомостей, які надають змогу ідентифікувати особу; Пунктом 3 розділу 10 службову інформацію становлять в т.ч. відомості про оповіщення та збір керівного складу та працівників органу та підрозділу поліції, що містять інформацію про домашні, мобільні телефони, місце проживання працівників або інші відомості, що дають змогу однозначно ідентифікувати особу; Пунктом 13 розділу 10 службову інформацію становлять в т.ч.показники з праці та кадрів, джерела забезпечення кадрами потреб органів та підрозділів поліції на особливий період, первинної підготовки поліцейських в установах поліції в особливий період (у тому числі щодо дострокового випуску), за винятком відомостей, які віднесені до державної таємниці; Пунктом 6 розділу 12 службову інформацію становлять в т.ч. відомості, що містять інформацію щодо норм належності, місць, порядку зберігання, маршрутів перевезення (транспортування) та заходів із збереження озброєння, боєприпасів, вибухових матеріалів та спеціальних засобів; Пунктом 6 розділу 17 службову інформацію становлять т.ч. відомості, що містять назву, кількість і заводські номери зброї, що перебуває в користуванні громадян (у тому числі їх персональні дані), підприємств, установ, організацій, господарських об’єднань, яка обліковується органами та підрозділами поліції у сфері дозвільної системи та яка перебуває в користуванні поліцейських (за окремими показниками). Таким чином, з метою забезпечення особистої безпеки охоронців, збереження інформації щодо охорони, виконання вимог законодавства, Управлінням поліції охорони в Кіровоградській області (розпорядником інформації про осіб згідно пп.1 пункту 1 статті 13 ЗУ «Про доступ до публічної інформації») воєнний стан визначено, як підстава вважати вищезазначені документи, які знаходяться у його володінні – конфіденційними з подальшим їх фактичним розміщенням на сайті з відповідною позначкою. Розглянувши надану відповідь Учасника про обґрунтування конфіденційної інформації пропозиція не була відхилена.
Замовником прийнято рішення, щодо припинення зобов’язань за договором від 07 березня 2023 року №3/02-10 «По наданню послуг з охорони громадського порядку», шляхом припинення дії договору.