0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
480 000.00 UAH
Замовник
Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 бер. 14:25
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в Сумській області зареєстрований в системі за ідентифікатором UA-M-2023-03-21-000004, рішення про початок моніторингу опубліковано 21.03.2023 р. в 09:22 год. щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2023-01-06-000769-a, яку проведено Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради (далі - Замовник) повідомляємо наступне. В електронній системі закупівель оприлюднено Запит про надання пояснень, зокрема: - Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати зазначені документи). - Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Замовником 06.01.2023 року було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на по предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (картопля). Очікувана вартість закупівлі становила 480 000 грн. з ПДВ, відповідно до норм чинного законодавства України. Під час здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів враховувалася примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№ 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Під час визначення очікуваної вартості цієї закупівлі Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку на картоплю, аналіз прас-листів імовірних постачальників, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах компаній-виробників, великих торгівельних мереж у Сумській області), інформації з електронної системи закупівель "Ргоzогго" (закупівель з аналогічним предметом закупівлі в Сумському регіоні), а також головного управління статистики щодо середніх споживчих цін на продукти харчування. Очікувана вартість за 1 кг картоплі становила 12,00 грн, ціна імовірного постачальника ФОП Оломпієва за 1 кг. – 12,00 грн. Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради звертає увагу на те, що поставка товарів відбувається згідно замовлення 1 раз на тиждень протягом року у 28 закладів освіти за адресами розташування. Загальна відстань 1 поставки від пункту відправки до пункту призначення складає 346,6 км., що також враховується при складані очікуваної вартості предмета закупівлі. Відтак, з урахуванням вищезазначеного, очікувану вартість закупівлі на 2023 рік встановлено у сумі 480000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч грн.00 коп.) з ПДВ за картоплю у кількості 40000 кг. Предмет закупівлі встановлено з урахуванням вимог Закону, керуючись трьома основними вимогами: 1. Вимога Закону – назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі ЄЗС) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі. 2. Вимога Порядку №708 (наказ Мінекономіки від 15.04.2020 №708 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі) – предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри ЄЗС. 3.Вимоги порядку №1082 (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі). Розмір бюджетного призначення затверджений Рішенням сесії Лебединської міської ради, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023рік. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені для забезпечення якісного і повноцінного раціону учнів та вихованців закладів освіти. Усі вимоги базуються на багаторічному досвіді закупівлі картоплі нашою установою і в повному обсязі задовольняють потреби закладів освіти. Закупівля картоплі здійснюється один раз на рік як ранньої картоплі, так і для довготривалого зберігання. Основним завданням даної закупівлі було придбання якісного продукту не лише за смаковими якостями, а й для зберігання, при цьому дотримуючись співвідношення ціни та якості. У Додатку 1 до тендерної документації зазначена відповідна інформація. Якість картоплі згідно з ДСТУ 4506:2005 - картопля продовольча; - не допускається зараження шкідниками; - перший клас: мита або очищена від землі сухим способом, фасована у споживчу тару; - бульби цілі, чисті, здорові, сухі, не пророслі, без ознак в'ялості, не пошкоджені комахами та хворобами, без механічних пошкоджень, без слідів гниття, без наявності зеленого забарвлення; - картопля свіжа, вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин. - без ГМО; - картоплини однорідні за формою та забарвленням; - без стороннього запаху та присмаку; - маса окремих картоплини від 125 грам; - за швидкістю дозрівання - пізній сорт За результатами проведення відкритих торгів з особливостями був укладений Договір № 25 від 31.01.2023р. У зв’язку з введенням воєнного стану та перебуванням закладів освіти Лебединської територіальної громади на змішаній формі навчання учнів та короткотривалим терміном перебування вихованців, закупівля продукту харчування за даним договором не здійснювалась. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноважена особа підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті (http:// https://lebosvita.org.ua/ ).
На запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в Сумській області зареєстрований в системі за ідентифікатором UA-M-2023-03-21-000004, рішення про початок моніторингу опубліковано 21.03.2023 р. в 09:22 год. щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2023-01-06-000769-a, яку проведено Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради (далі - Замовник) повідомляємо наступне. В електронній системі закупівель оприлюднено Запит про надання пояснень, зокрема: - Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати зазначені документи). - Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Замовником 06.01.2023 року було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на по предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (картопля). Очікувана вартість закупівлі становила 480 000 грн. з ПДВ, відповідно до норм чинного законодавства України. Під час здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів враховувалася примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№ 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Під час визначення очікуваної вартості цієї закупівлі Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку на картоплю, аналіз прас-листів імовірних постачальників, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах компаній-виробників, великих торгівельних мереж у Сумській області), інформації з електронної системи закупівель "Ргоzогго" (закупівель з аналогічним предметом закупівлі в Сумському регіоні), а також головного управління статистики щодо середніх споживчих цін на продукти харчування. Очікувана вартість за 1 кг картоплі становила 12,00 грн, ціна імовірного постачальника ФОП Оломпієва за 1 кг. – 12,00 грн. Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради звертає увагу на те, що поставка товарів відбувається згідно замовлення 1 раз на тиждень протягом року у 28 закладів освіти за адресами розташування. Загальна відстань 1 поставки від пункту відправки до пункту призначення складає 346,6 км., що також враховується при складані очікуваної вартості предмета закупівлі. Відтак, з урахуванням вищезазначеного, очікувану вартість закупівлі на 2023 рік встановлено у сумі 480000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч грн.00 коп.) з ПДВ за картоплю у кількості 40000 кг. Предмет закупівлі встановлено з урахуванням вимог Закону, керуючись трьома основними вимогами: 1. Вимога Закону – назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі ЄЗС) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі. 2. Вимога Порядку №708 (наказ Мінекономіки від 15.04.2020 №708 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі) – предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри ЄЗС. 3.Вимоги порядку №1082 (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі). Розмір бюджетного призначення затверджений Рішенням сесії Лебединської міської ради, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023рік. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені для забезпечення якісного і повноцінного раціону учнів та вихованців закладів освіти. Усі вимоги базуються на багаторічному досвіді закупівлі картоплі нашою установою і в повному обсязі задовольняють потреби закладів освіти. Закупівля картоплі здійснюється один раз на рік як ранньої картоплі, так і для довготривалого зберігання. Основним завданням даної закупівлі було придбання якісного продукту не лише за смаковими якостями, а й для зберігання, при цьому дотримуючись співвідношення ціни та якості. У Додатку 1 до тендерної документації зазначена відповідна інформація. Якість картоплі згідно з ДСТУ 4506:2005 - картопля продовольча; - не допускається зараження шкідниками; - перший клас: мита або очищена від землі сухим способом, фасована у споживчу тару; - бульби цілі, чисті, здорові, сухі, не пророслі, без ознак в'ялості, не пошкоджені комахами та хворобами, без механічних пошкоджень, без слідів гниття, без наявності зеленого забарвлення; - картопля свіжа, вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин. - без ГМО; - картоплини однорідні за формою та забарвленням; - без стороннього запаху та присмаку; - маса окремих картоплини від 125 грам; - за швидкістю дозрівання - пізній сорт За результатами проведення відкритих торгів з особливостями був укладений Договір № 25 від 31.01.2023р. У зв’язку з введенням воєнного стану та перебуванням закладів освіти Лебединської територіальної громади на змішаній формі навчання учнів та короткотривалим терміном перебування вихованців, закупівля продукту харчування за даним договором не здійснювалась. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноважена особа підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті (http:// https://lebosvita.org.ua/ ).
Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради інформує про усунення порушень, що були виявлені під час моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області в закупівлі UA-2023-01-06-000769-a.. Договір був достроково розірваний з ФОП Оломпієва Я.М. 29.03.2023 року. Протокол Уповноваженої особи про прийняття рішення на розірвання Договору та додаткова угода № 1 про розірвання до Договору додаються.