0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 250 665.55 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 лют. 15:12
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Заперечення до Висновку Розглянувши Ваш запит, згідно переговорної процедури (скороченої) (оголошення UA-2019-02-18-000942-a, предмет закупівлі (теплова енергія), повідомляємо наступне. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, «Форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» має містити обґрунтування застосування переговорної процедури з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. При цьому Повідомлення про намір укласти договір UA-2019-02-18-000942-a містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме «Учасник здійснює господарську діяльність у відповідності з вимогами Закону України "Про теплопостачання". Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника (підпорядкованих Замовнику об'єктів) приєднані безпосередньо до потужностей Учасника, та за умови затверджених тарифів на постачання теплової енергії для даного постачальника», та з відповідним посилання на нормативні документи (Закон України "Про теплопостачання"), що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. На сьогодні відсутні чинні нормативно-правові акти, які регулюють питання закупівлі зазначених послуг (теплова енергія), у зв’язку з чим їх закупівлю необхідно здійснювати у порядку та за процедурами, передбаченими Законом. З технічних причин постачання пари та гарячої води (теплова енергія) для потреб Замовника може бути забезпечено тільки Учасником при цьому їх відносини регулюються Законом України "Про теплопостачання". Закон України "Про теплопостачання" — нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що регулює суспільні відносини з постачання теплової енергії шляхом встановлення загальнообов'язкових правил (норм). Закон України "Про теплопостачання" визначає основні правові, економічні та організаційні засади діяльності на об’єктах сфери теплопостачання та регулює відносини, пов’язані з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії з метою забезпечення енергетичної безпеки України, підвищення енергоефективності функціонування систем теплопостачання, створення і удосконалення ринку теплової енергії та захисту прав споживачів та працівників сфери теплопостачання. НАЦІОНАЛЬНОЮ КОМІСІЄЮ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ведеться перелік ліцензіатів НКРЕКП у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що переходять під регулювання місцевих органів влади, КАНІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ ( ЄДРПОУ 02082657) внесено до даного переліку, а тому відповідно до ст. 13 Закону України "Про теплопостачання" встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством покладається на органи місцевого самоврядування у сфері теплопостачання. Отже, наведені Вами припущення щодо відсутності посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі не підтверджуються з точки зору чинного законодавства України. Додатково повідомляємо, що, у відповідності до абз. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. В цілому повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого листа не встановлено наявності ознак допущення порушень законодавства з питань публічних закупівель, а так само не вбачається необхідним вчинення будь-яких заходів, окрім тих, що передбачені змістом Закону в частині завершення переговорної процедури укладенням договору про закупівлю та оприлюдненням звіту про результати проведення процедури закупівлі.