0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 360 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 квіт. 15:12
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а саме: «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - з яких підстав у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?», КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої запиту, інформуємо, що Замовник здійснював розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №75 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема методом порівняння ринкових цін. Згідно з цим методом визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Так, відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», Замовником було переглянуто ряд закупівель за предметом Послуги з прання і сухого чищення. Із усього масиву даних було зібрано дані з кількох закупівель (зокрема, закупівлі за ідентифікаторами https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-018678-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-01-008372-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-26-008212-a) та виведене середньоарифметичне значення. Враховуючи планову потребу в послугах на рік та маючи ціну за одиницю (за методом порівняння ринкових цін) було визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Відповідно до другої частини запиту, зазначаємо, що вимоги до тендерної документації затверджуються разом з прийняттям рішення про проведення закупівлі. Часто оголошення про проведення закупівлі може бути оприлюднене набагато пізніше, ніж було прийнято рішення. Крім того, оприлюднення тендерної документації не можливе без оприлюднення власне оголошення в електронній системі закупівель. В оголошенні про проведення закупівлі Замовником обов’язково зазначається кінцева дата подання пропозицій. З метою уникнення невідповідностей в тендерній документації та оголошенні про проведення закупівлі та з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, Замовник у відповідному розділі тендерної документації, а саме: п.1 розділ ІV, встановив наступне: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається з урахуванням вимог Постанови. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель».
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а саме: «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - з яких підстав у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?», КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої запиту, інформуємо, що Замовник здійснював розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №75 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема методом порівняння ринкових цін. Згідно з цим методом визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Так, відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», Замовником було переглянуто ряд закупівель за предметом Послуги з прання і сухого чищення. Із усього масиву даних було зібрано дані з кількох закупівель (зокрема, закупівлі за ідентифікаторами https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-018678-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-01-008372-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-26-008212-a) та виведене середньоарифметичне значення. Враховуючи планову потребу в послугах на рік та маючи ціну за одиницю (за методом порівняння ринкових цін) було визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Відповідно до другої частини запиту, зазначаємо, що вимоги до тендерної документації затверджуються разом з прийняттям рішення про проведення закупівлі. Часто оголошення про проведення закупівлі може бути оприлюднене набагато пізніше, ніж було прийнято рішення. Крім того, оприлюднення тендерної документації не можливе без оприлюднення власне оголошення в електронній системі закупівель. В оголошенні про проведення закупівлі Замовником обов’язково зазначається кінцева дата подання пропозицій. З метою уникнення невідповідностей в тендерній документації та оголошенні про проведення закупівлі та з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, Замовник у відповідному розділі тендерної документації, а саме: п.1 розділ ІV, встановив наступне: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається з урахуванням вимог Постанови. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель».
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень У відповідь на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а саме: «встановлене порушення в частині не дотримання вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону», КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі в частині відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей було встановлено, що тендерна документація не містить кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи, що було здійснено моніторинг закупівлі, яка на даний момент в електронній системі закупівель є завершеною, технічно не можливо внести відповідні зміни до тендерної документації. Тим не менш, Замовник зобов’язується здійснити усі необхідні заходи та посилити контроль над дотриманням вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та надалі не допускати порушень.