0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
127 800.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, сімї, молоді та спорту Скала - Подільської селишної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 квіт. 16:17
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит від 25 квітня 2023 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Вершкове масло» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-001610-a), промоніторивши та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції на веб-сайтах, які є у вільному доступі і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, які відповідають за подальше використання товару, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам. Повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному веб-сайті: https://osvitaskala.e-schools.info Додатки: 1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
На запит від 25 квітня 2023 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Вершкове масло» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-001610-a), промоніторивши та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції на веб-сайтах, які є у вільному доступі і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, які відповідають за подальше використання товару, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам. Повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному веб-сайті: https://osvitaskala.e-schools.info Додатки: 1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит від 01 травня 2023 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Вершкове масло» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-001610-a) повідомляємо, на вимогу щодо подачі учасниками документу, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності ФОП Аветісян В.Г. у поданих документах вказав, що має власний відповідний транспортний засіб із вказаними гігієнічними вимогам, в тому числі, транспортний засіб обладнаний згідно з вимогами санітарних правил і нормативів для перевезення харчових продуктів для такого роду товару. Транспортування здійснюється тільки в спеціальній тарі, транспортний засіб та/або контейнери, що використовуються для перевезення товару є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення; дотримано температурний режим для збереження якісних властивостей товару при його перевезені. Також в документах вказано, що складських приміщеннях є холодильне обладнання та морозильні камери для зберігання продуктів. Також з усного пояснення ФОП Аветісян В.Г. перевезення здійснюється в транспортному засобі з наявним холодильним обладнанням. Тому всі якісні характеристики даного товару збережені та доставлені в навчальні заклади з дотриманням температурного режиму та строками придатності. У переліку тендерних документів ФОП Аветісян В.Г. надає лист-гарантію про наявність власного транспортного засобу, водійське посвідчення на Аветісян Вартан Григорович, паспортні дані та всі інші документи на Аветісян Вартан Григорович, що цим підтверджує право на користування автотранспортним засобом.
На запит від 01 травня 2023 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Вершкове масло» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-001610-a) повідомляємо, на вимогу щодо подачі учасниками документу, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності ФОП Аветісян В.Г. у поданих документах вказав, що має власний відповідний транспортний засіб із вказаними гігієнічними вимогам, в тому числі, транспортний засіб обладнаний згідно з вимогами санітарних правил і нормативів для перевезення харчових продуктів для такого роду товару. Транспортування здійснюється тільки в спеціальній тарі, транспортний засіб та/або контейнери, що використовуються для перевезення товару є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення; дотримано температурний режим для збереження якісних властивостей товару при його перевезені. Також в документах вказано, що складських приміщеннях є холодильне обладнання та морозильні камери для зберігання продуктів. Також з усного пояснення ФОП Аветісян В.Г. перевезення здійснюється в транспортному засобі з наявним холодильним обладнанням. Тому всі якісні характеристики даного товару збережені та доставлені в навчальні заклади з дотриманням температурного режиму та строками придатності. У переліку тендерних документів ФОП Аветісян В.Г. надає лист-гарантію про наявність власного транспортного засобу, водійське посвідчення на Аветісян Вартан Григорович, паспортні дані та всі інші документи на Аветісян Вартан Григорович, що цим підтверджує право на користування автотранспортним засобом.
Відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради встановлено: порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.02.2023 за № 9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 04.05.2023 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 01.02.2023 за № 9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.