0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 155 074.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПУТИЛЬСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ПУТИЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВИЖНИЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 25 квіт. 11:25
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
28.04.2023 року в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-04-25-000009), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. Згідно першого питання: 1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи. У відповідь на зазначене питанняКомунальне некомерційне підприємство «Путильська багатопрофільної лікарня» Путильської селищної ради Вижницького району Чернівецької області (далі КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради або Замовник) повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (до розрахунку бралося щонайменше 3 ціни). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом множення необхідної кількості товару на ціну за одиницю товару. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо: Обґрунтування технічних, якісних та кількісних показників предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснювалося з урахуванням службової записки від Медичного директору О. Карпенко Директору «Путильська БЛ» Путильської селищної ради (документ додається). Згідно питання другого: 2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи зазначене, вимога пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» стосується лише Замовників, які є розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради не є розпорядником бюджетних коштів, що підтверджується інформацією, розміщеною в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/file-storage/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-byudzhetnih-koshtiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv-krim-informaciyi-z-obmezhenim-dostupom). Окрім того, КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, що підтверджується інформацією, розміщеною на порталі Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html). Враховуючи зазначене, КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради не має обовʼязку розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Згідно питання третього: 3. Чому Вами неоприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації? 7 квітня 2023 року Уповноваженою особою в електронній системі закупівель було опубліковано Додаток 2 Медико-технічні вимоги у новій редакції. Під час публікації сталася технічна помилка, у результаті якої перелік змін, що вносяться до тендерної документації не було оприлюднено. Зміни в тендерну документацію було внесено на підставі Протоколу №153 уповноваженої особи (додається окремим файлом), в якому в резолютивній частині зазначено: 1. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерноїдокументації(з Додатками до неї) та перелік змін, що вносяться. 2. Оприлюднити нову редакцію тендерноїдокументаціїта перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель. В Додатку до Протоколу №153 розміщено Перелік змін, що вносяться до тендерної документації (додається окремим файлом). Отже, Замовником було складено перелік змін та прийнято рішення про публікацію, однак за наявності технічної помилки такий перелік не було опубліковано. Згідно питання четвертого: 4. Чи враховано Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм» той факт, що всі документи даного учасника містять посилання на процедуру закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a, який не відповідає номеру цієї процедури закупівлі (UA-2023-04-05-011798-a)? Крім того, учасник ТОВ «СТМ-Фарм» надав гарантійний лист, в якому зазначив про можливість поставки предмета закупівлі у кількості, якості, з термінами придатності, щодо закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 2 тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» Замовником було виявлено посилання в документах тендерної пропозиції на процедуру закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a. За результатом Замовником складено протокол №160.1 від 14 квітня 2023 року (протокол додається). Враховуючи, що помилки було виявлено в документах, які не вимагались тендерною документацією, то Замовник не встановив такі помилки як невідповідність. Що стосується гарантійного листа, в якому ТОВ «СТМ-Фарм» зазначив про можливість поставки предмета закупівлі у кількості, якості, з термінами придатності, щодо закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a, протоколом №160.1 від 14 квітня 2023 року визначено наступне: Згідно пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) або заявника (представництва, філії виробника( заявника), дилера, дистриб'ютора - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або іншими документами виробника( заявника), якими виробник (заявник) гарантує (представництву, філії виробника( заявника), дилеру, дистриб'ютору можливість поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію). Дана вимога стосується позицій кількість яких дорівнює та перевищує 110 одиниць згідно одиниці виміру.Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO. На виконання зазначеної вимоги Учасником було надано «Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни» за Вих № "102/23/0760/232-Вих-Р" від 12.04.2023. Проаналізувавши зазначений гарантійний лист було встановлено, що він містить посилання на номер закупівлі UA-2023-04-05-012015-a. Проте, слід зазначити, що в той же час гарантійний лист містить всі інші реквізити вірно. Так, за найменуванням замовника, предметом закупівлі, датою складання листа вдається ідентифікувати, що зазначений лист має відношення до процедури закупівлі за № UA-2023-04-05-011798-a. Окрім того, зазначений лист було подано в документах пропозиції у закупівлі № UA-2023-04-05-011798-a. За результатом розгляду Замовником встановлено, що така помилка є несуттєвою та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» до формальних помилок належить: Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах. Враховуючи вищезначене, існує можливість віднесення зазначеної помилки, встановленої в документі «Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни» за Вих № "102/23/0760/232-Вих-Р" від 12.04.2023. до формальних помилок. ВИРІШИЛА: 1. Визначити помилку в цифрах унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, допущену в документі «Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни» за Вих № "102/23/0760/232-Вих-Р" від 12.04.2023 як формальну. Таким чином, зазначену помилку Замовником було визначено як формальну, яка не тягне за собою відхилення тендерної пропозиції.
28.04.2023 року в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-04-25-000009), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. Згідно першого питання: 1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи. У відповідь на зазначене питанняКомунальне некомерційне підприємство «Путильська багатопрофільної лікарня» Путильської селищної ради Вижницького району Чернівецької області (далі КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради або Замовник) повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (до розрахунку бралося щонайменше 3 ціни). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом множення необхідної кількості товару на ціну за одиницю товару. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо: Обґрунтування технічних, якісних та кількісних показників предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснювалося з урахуванням службової записки від Медичного директору О. Карпенко Директору «Путильська БЛ» Путильської селищної ради (документ додається). Згідно питання другого: 2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи зазначене, вимога пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» стосується лише Замовників, які є розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради не є розпорядником бюджетних коштів, що підтверджується інформацією, розміщеною в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/file-storage/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-byudzhetnih-koshtiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv-krim-informaciyi-z-obmezhenim-dostupom). Окрім того, КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, що підтверджується інформацією, розміщеною на порталі Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html). Враховуючи зазначене, КНП «Путильська БЛ» Путильської селищної ради не має обовʼязку розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Згідно питання третього: 3. Чому Вами неоприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації? 7 квітня 2023 року Уповноваженою особою в електронній системі закупівель було опубліковано Додаток 2 Медико-технічні вимоги у новій редакції. Під час публікації сталася технічна помилка, у результаті якої перелік змін, що вносяться до тендерної документації не було оприлюднено. Зміни в тендерну документацію було внесено на підставі Протоколу №153 уповноваженої особи (додається окремим файлом), в якому в резолютивній частині зазначено: 1. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерноїдокументації(з Додатками до неї) та перелік змін, що вносяться. 2. Оприлюднити нову редакцію тендерноїдокументаціїта перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель. В Додатку до Протоколу №153 розміщено Перелік змін, що вносяться до тендерної документації (додається окремим файлом). Отже, Замовником було складено перелік змін та прийнято рішення про публікацію, однак за наявності технічної помилки такий перелік не було опубліковано. Згідно питання четвертого: 4. Чи враховано Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм» той факт, що всі документи даного учасника містять посилання на процедуру закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a, який не відповідає номеру цієї процедури закупівлі (UA-2023-04-05-011798-a)? Крім того, учасник ТОВ «СТМ-Фарм» надав гарантійний лист, в якому зазначив про можливість поставки предмета закупівлі у кількості, якості, з термінами придатності, щодо закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 2 тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» Замовником було виявлено посилання в документах тендерної пропозиції на процедуру закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a. За результатом Замовником складено протокол №160.1 від 14 квітня 2023 року (протокол додається). Враховуючи, що помилки було виявлено в документах, які не вимагались тендерною документацією, то Замовник не встановив такі помилки як невідповідність. Що стосується гарантійного листа, в якому ТОВ «СТМ-Фарм» зазначив про можливість поставки предмета закупівлі у кількості, якості, з термінами придатності, щодо закупівлі за номером UA-2023-04-05-012015-a, протоколом №160.1 від 14 квітня 2023 року визначено наступне: Згідно пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) або заявника (представництва, філії виробника( заявника), дилера, дистриб'ютора - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або іншими документами виробника( заявника), якими виробник (заявник) гарантує (представництву, філії виробника( заявника), дилеру, дистриб'ютору можливість поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію). Дана вимога стосується позицій кількість яких дорівнює та перевищує 110 одиниць згідно одиниці виміру.Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO. На виконання зазначеної вимоги Учасником було надано «Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни» за Вих № "102/23/0760/232-Вих-Р" від 12.04.2023. Проаналізувавши зазначений гарантійний лист було встановлено, що він містить посилання на номер закупівлі UA-2023-04-05-012015-a. Проте, слід зазначити, що в той же час гарантійний лист містить всі інші реквізити вірно. Так, за найменуванням замовника, предметом закупівлі, датою складання листа вдається ідентифікувати, що зазначений лист має відношення до процедури закупівлі за № UA-2023-04-05-011798-a. Окрім того, зазначений лист було подано в документах пропозиції у закупівлі № UA-2023-04-05-011798-a. За результатом розгляду Замовником встановлено, що така помилка є несуттєвою та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» до формальних помилок належить: Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах. Враховуючи вищезначене, існує можливість віднесення зазначеної помилки, встановленої в документі «Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни» за Вих № "102/23/0760/232-Вих-Р" від 12.04.2023. до формальних помилок. ВИРІШИЛА: 1. Визначити помилку в цифрах унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, допущену в документі «Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни» за Вих № "102/23/0760/232-Вих-Р" від 12.04.2023 як формальну. Таким чином, зазначену помилку Замовником було визначено як формальну, яка не тягне за собою відхилення тендерної пропозиції.
За результатами висновку моніторингу з уповноваженою особою замовника вже проведено роз'яснювальну роботу та планується навчання на тему "Оренда, розрахунки з НСЗУ та практика закупівель в умовах воєнного стану" яке буде проведено з 7 по 10 червня.