0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 021 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 квіт. 17:55
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі М'ясо в асортименті згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо» ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, очікувана вартість 3`021`000 грн. (три мільйони двадцять одна тисяча гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо 1) обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості 2) вимоги надання посилання на сторінку власного веб-сайту, або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки СП «ЦЕНТР ХАРЧУВАННЯ» від 30.12.2022року № 403/50, в якій було чітко зазначено кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Для визначення очікуваної вартості закупівлі був проведений аналіз ринкових цін та направлені запити на надання комерційних пропозицій стосовно даного предмету закупівлі. На підставі отриманих пропозицій визначена очікувана вартість. Процедура закупівлі передбачена річним планом закупівель Національного авіаційного університету на 2023рік, та затверджена Протоколом УО № 01-А від 13.01.2023року номер в Prоzоrrо UA-P-2023-01-13-000735-a Національний авіаційний університет дотримується вимог чинних нормативно-правових актів і зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з метою запобігання порушенням у роботі. Інформація щодо проведення тендерних процедур публікується на сайті за посиланням: https://nau.edu.ua/ua/menu/un%D1%96versitet/finansova-zvitnist/informatsiyu-shchodo-provedennya-tendernih-protsedur.html В зв’язку з тим, що дана закупівля проводилась в період військової агресії Російської Федерації проти України дані, що зазначені в Договорі, для виконання якого закуповується дана продукція, згідно п. 7.4.11 не підлягають розголошенню, та мають конфіденційний характер. Додатки: Скан -копія службової записки № 403/50 від 30.12.2022 року. Техніко-економічне обґрунтування Скан-копії комерційних пропозицій. Уповноважена особа завідувач сектору забезпечення ВМТЗ Ірина АРХИПЧЕНКО
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі М'ясо в асортименті згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо» ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, очікувана вартість 3`021`000 грн. (три мільйони двадцять одна тисяча гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо 1) обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості 2) вимоги надання посилання на сторінку власного веб-сайту, або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки СП «ЦЕНТР ХАРЧУВАННЯ» від 30.12.2022року № 403/50, в якій було чітко зазначено кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Для визначення очікуваної вартості закупівлі був проведений аналіз ринкових цін та направлені запити на надання комерційних пропозицій стосовно даного предмету закупівлі. На підставі отриманих пропозицій визначена очікувана вартість. Процедура закупівлі передбачена річним планом закупівель Національного авіаційного університету на 2023рік, та затверджена Протоколом УО № 01-А від 13.01.2023року номер в Prоzоrrо UA-P-2023-01-13-000735-a Національний авіаційний університет дотримується вимог чинних нормативно-правових актів і зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з метою запобігання порушенням у роботі. Інформація щодо проведення тендерних процедур публікується на сайті за посиланням: https://nau.edu.ua/ua/menu/un%D1%96versitet/finansova-zvitnist/informatsiyu-shchodo-provedennya-tendernih-protsedur.html В зв’язку з тим, що дана закупівля проводилась в період військової агресії Російської Федерації проти України дані, що зазначені в Договорі, для виконання якого закуповується дана продукція, згідно п. 7.4.11 не підлягають розголошенню, та мають конфіденційний характер. Додатки: Скан -копія службової записки № 403/50 від 30.12.2022 року. Техніко-економічне обґрунтування Скан-копії комерційних пропозицій. Уповноважена особа завідувач сектору забезпечення ВМТЗ Ірина АРХИПЧЕНКО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі М'ясо в асортименті. згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо». ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, очікувана вартість 3`021`000 грн. (три мільйони двадцять одна тисяча гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо «Невідхилення учасника процедури закупівлі ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ ", яким не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі не надано у складі тендерної пропозиції скан - копії актів приймання приймання-передачі до аналогічного Договору від 26.01.2022 року № 8» повідомляю наступне Додатком 1 Тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, вимагалося надання наступних документів: «Скан-копія довідки у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності), на фірмовому бланку (у разі наявності) щодо досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною Договору. за період 2021-2022 років та скан-копію аналогічного договору з документами, а також підтвердження виконання договору в повному обсязі (скан-копії актів приймання приймання-передачі, видаткових накладних, лист відгук, та інших підтверджуючих документів). Аналогічним договором за даною закупівлею вважається договір купівлі-продажу, за предметом відповідно до ДК 021:2015: 15110000-2 «М'ясо». Учасником ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ" на підтвердження зазначеної відповідності умовам тендерної документації було надано наступні документи: 1. «8. Довідка аналогічний договір» 2. «9. Аналогічний Договір м_ясо № 8 від 26.01.22» 3. «10. Додаткова угода _ 2 м_ясо від 31.08.22 до аналогічного договору № 8» 4. «11. Додаткова угода м_ясо (2) до аналогічного договору № 8» 5. «12. Виконання договору Барський ГПК» 6. «13. Лист-відгук Білан А.Б.» Розглянувши надані документи, уповноважена особа дійшла висновку, що відповідно до додаткових угод до Договору № 8 від 26.01.2022 року сума закупівлі була зменшена до 35970,00 грн. Відповідно до п.2 «Порядок розрахунків» підтвердженням ціни та отримання товару є накладні. Учасником надано видаткові накладні, загальна сума яких дорівнює 35971,00 грн. Додатково дана закупівля була перевірена в Prоzоrrо (№ UA-2022-01-13-002630-a.) Виходячи з вищенаведеного, Учасник підтвердив досвід виконання аналогічного та виконання його в повному обсязі. Відповідно до ч.2 ст. 662 ЦК Продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства. Умовами Договору від 26.01.2022 року № 8 не було передбачено обов’язку Сторін складання сторонами «актів приймання приймання-передачі». Натомість умовами того договору було передбачено наявність видаткових накладних, відповідно до яких і мала здійснюватися оплата (пункти 1.2., 2.2. Договору), що й було підтверджено Учасником в файлі «12. Виконання договору Барський ГПК» Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ" з підстави, зазначеної у Вашому запиті. Додатки: 1. «8. Довідка аналогічний договір»; 2. «9. Аналогічний Договір м_ясо № 8 від 26.01.22»; 3. «10. Додаткова угода _ 2 м_ясо від 31.08.22 до аналогічного договору № 8»; 4. «11. Додаткова угода м_ясо (2) до аналогічного договору № 8»; 5. «12. Виконання договору Барський ГПК»; 6. «13. Лист-відгук Білан А.Б.»; 7. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-01-13-002630-a. Уповноважена особа завідувач сектору забезпечення ВМТЗ Ірина АРХИПЧЕНКО
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі М'ясо в асортименті. згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо». ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, очікувана вартість 3`021`000 грн. (три мільйони двадцять одна тисяча гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо «Невідхилення учасника процедури закупівлі ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ ", яким не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі не надано у складі тендерної пропозиції скан - копії актів приймання приймання-передачі до аналогічного Договору від 26.01.2022 року № 8» повідомляю наступне Додатком 1 Тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, вимагалося надання наступних документів: «Скан-копія довідки у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності), на фірмовому бланку (у разі наявності) щодо досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною Договору. за період 2021-2022 років та скан-копію аналогічного договору з документами, а також підтвердження виконання договору в повному обсязі (скан-копії актів приймання приймання-передачі, видаткових накладних, лист відгук, та інших підтверджуючих документів). Аналогічним договором за даною закупівлею вважається договір купівлі-продажу, за предметом відповідно до ДК 021:2015: 15110000-2 «М'ясо». Учасником ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ" на підтвердження зазначеної відповідності умовам тендерної документації було надано наступні документи: 1. «8. Довідка аналогічний договір» 2. «9. Аналогічний Договір м_ясо № 8 від 26.01.22» 3. «10. Додаткова угода _ 2 м_ясо від 31.08.22 до аналогічного договору № 8» 4. «11. Додаткова угода м_ясо (2) до аналогічного договору № 8» 5. «12. Виконання договору Барський ГПК» 6. «13. Лист-відгук Білан А.Б.» Розглянувши надані документи, уповноважена особа дійшла висновку, що відповідно до додаткових угод до Договору № 8 від 26.01.2022 року сума закупівлі була зменшена до 35970,00 грн. Відповідно до п.2 «Порядок розрахунків» підтвердженням ціни та отримання товару є накладні. Учасником надано видаткові накладні, загальна сума яких дорівнює 35971,00 грн. Додатково дана закупівля була перевірена в Prоzоrrо (№ UA-2022-01-13-002630-a.) Виходячи з вищенаведеного, Учасник підтвердив досвід виконання аналогічного та виконання його в повному обсязі. Відповідно до ч.2 ст. 662 ЦК Продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства. Умовами Договору від 26.01.2022 року № 8 не було передбачено обов’язку Сторін складання сторонами «актів приймання приймання-передачі». Натомість умовами того договору було передбачено наявність видаткових накладних, відповідно до яких і мала здійснюватися оплата (пункти 1.2., 2.2. Договору), що й було підтверджено Учасником в файлі «12. Виконання договору Барський ГПК» Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ" з підстави, зазначеної у Вашому запиті. Додатки: 1. «8. Довідка аналогічний договір»; 2. «9. Аналогічний Договір м_ясо № 8 від 26.01.22»; 3. «10. Додаткова угода _ 2 м_ясо від 31.08.22 до аналогічного договору № 8»; 4. «11. Додаткова угода м_ясо (2) до аналогічного договору № 8»; 5. «12. Виконання договору Барський ГПК»; 6. «13. Лист-відгук Білан А.Б.»; 7. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-01-13-002630-a. Уповноважена особа завідувач сектору забезпечення ВМТЗ Ірина АРХИПЧЕНКО
За результатами проведеного Північно – східнмй офісом Держаудитслужби моніторингу процедури публічної закупівлі «М'ясо в асортименті» згідно коду за ДК 021:2015:15110000-2 «М'ясо» ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003279-a, 15.05.2023 22:54 в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі». За наслідками проведеного моніторингу 16.05.2023 року були проведені збори уповноважених осіб Уповноваженій особі Архипченко Ірині Леонідівні було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. За наслідками проведено моніторингу з вищевказаної закупівлі Ректором Національного авіаційного університету видано наказ №201/од від 19.05.2023 року, за наслідком якого із Архипченко І.Л. знято премію в розмірі 30 відсотків за червень 2023 року .