0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
345 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 3 трав. 16:10
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-13-006754-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я», повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена станом на дату підготовки закупівлі за допомогою: - регіональних цін на пальне у Кіровоградської області https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/kirovogradskaya/(додається); -середніх споживчих цін на продовольчі товари, лікарські засоби та пальне на території Олександрійського району та Кіровоградської облпсті (додається); - інформації про роздрібні ціни на товари першої небхідності в торгових межах територіальної громади лист від Онуфріївської селищної ради - Олександрійській районній військовій адміністрації Кіровоградської області (додається); - інформації про ціни на товари від Онуфріївської селищної ради – Кіровоградській військовій адміністрації Департаменту агропромислового розвитку (додається). Кількість товару визначена аналізом потреб попередніх періодів. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» та кошторисних призначень на 2023 рік. Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару та потребам Замовника. 2. Надаємо перелік транспотрних засобів та обладнення, які стоять на балансі Комунального підприємства «ПРИДНІПРОВ’Я» по яких здійснюється заправка: - САЗ 33-508 (бензин); - Газель РУТА (газ, бензин); - трактор-екскаватор ЕО-6 (дизельне паливо); - бензопила 5200; - тример бензиновий; - мотокоса Дніпро М52 1+1; - компресор повітряний; - бензопила MS230; - мотокоса FS250; - бензопила Штиль; - мотокусторіз; - бензопила Кратек; - бензокоса Штиль; - мотоножниці Штиль; - бензопила; - тример коса; - тример коса; - мотокоса Штиль; - кущоріз Штиль; - косарка роторна; - мотокоса FS55; - мотокоса Садко; - бензопила BKS4040; - бензотример Мінск; - бензотример; - бензотример Світязь; - бензопила Штіль.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-13-006754-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я», повідомляємо наступне: Відповідно даної закупівлі Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця не надано фінансової звітності підприємства за 2021 рік, що суперечить вимогам Документації Замовника. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у додатку 1 до Документації 3 Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження, викладені у додатку 1 до Документації. Додаток 1 Документації містить кваліфікаційні критерії: 3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2021 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. У складі Пропозиції Переможця містяться: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл Копія витяг.pdf), у якому зазначено, зокрема: "Найменування юридичної особи: ТОВ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП"; Дата державної реєстрації: 03.02.1998"; - фінансова звітність малого підприємства (файл Фін звіт.pdf), у складі: - балансу на 31.12.2022; - звіту про фінансові результати за 2022 рік. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня фінансова звітність або скорочена фінансова звітність за 2021 рік. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 4 Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до вищевказаного рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» було відмінено рішення про визначення переможця ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» №6 від 21.03.2023р. Протоколом №8 від 10.04.2023р., та надано 24 годин щодо виправлення невідповідностей Протокол №9 від 11.04.2023р. Після даного рішення ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» надали Фінансовий звіт малого підприємства (Баланс на 31.12.2021р) та Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» визнали їх переможцями Протоколом №10 від 12.04.2023р. Всі вище перераховані документи додаються.
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-13-006754-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я», повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена станом на дату підготовки закупівлі за допомогою: - регіональних цін на пальне у Кіровоградської області https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/kirovogradskaya/(додається); -середніх споживчих цін на продовольчі товари, лікарські засоби та пальне на території Олександрійського району та Кіровоградської облпсті (додається); - інформації про роздрібні ціни на товари першої небхідності в торгових межах територіальної громади лист від Онуфріївської селищної ради - Олександрійській районній військовій адміністрації Кіровоградської області (додається); - інформації про ціни на товари від Онуфріївської селищної ради – Кіровоградській військовій адміністрації Департаменту агропромислового розвитку (додається). Кількість товару визначена аналізом потреб попередніх періодів. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» та кошторисних призначень на 2023 рік. Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару та потребам Замовника. 2. Надаємо перелік транспотрних засобів та обладнення, які стоять на балансі Комунального підприємства «ПРИДНІПРОВ’Я» по яких здійснюється заправка: - САЗ 33-508 (бензин); - Газель РУТА (газ, бензин); - трактор-екскаватор ЕО-6 (дизельне паливо); - бензопила 5200; - тример бензиновий; - мотокоса Дніпро М52 1+1; - компресор повітряний; - бензопила MS230; - мотокоса FS250; - бензопила Штиль; - мотокусторіз; - бензопила Кратек; - бензокоса Штиль; - мотоножниці Штиль; - бензопила; - тример коса; - тример коса; - мотокоса Штиль; - кущоріз Штиль; - косарка роторна; - мотокоса FS55; - мотокоса Садко; - бензопила BKS4040; - бензотример Мінск; - бензотример; - бензотример Світязь; - бензопила Штіль.
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-13-006754-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я», повідомляємо наступне: Відповідно даної закупівлі Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця не надано фінансової звітності підприємства за 2021 рік, що суперечить вимогам Документації Замовника. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у додатку 1 до Документації 3 Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження, викладені у додатку 1 до Документації. Додаток 1 Документації містить кваліфікаційні критерії: 3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2021 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. У складі Пропозиції Переможця містяться: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл Копія витяг.pdf), у якому зазначено, зокрема: "Найменування юридичної особи: ТОВ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП"; Дата державної реєстрації: 03.02.1998"; - фінансова звітність малого підприємства (файл Фін звіт.pdf), у складі: - балансу на 31.12.2022; - звіту про фінансові результати за 2022 рік. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня фінансова звітність або скорочена фінансова звітність за 2021 рік. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 4 Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до вищевказаного рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» було відмінено рішення про визначення переможця ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» №6 від 21.03.2023р. Протоколом №8 від 10.04.2023р., та надано 24 годин щодо виправлення невідповідностей Протокол №9 від 11.04.2023р. Після даного рішення ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» надали Фінансовий звіт малого підприємства (Баланс на 31.12.2021р) та Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» визнали їх переможцями Протоколом №10 від 12.04.2023р. Всі вище перераховані документи додаються.
Подання позовної заяви (додається)