0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 365 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 4 трав. 15:04
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-03-02-002306-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-05-04-000003. Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 22.05.2023 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту: «Запит про надання пояснень: 1. Яким чином та на підставі яких документів була визначена очікувана вартість предмета закупівлі? 2. У Додатку 1 до договору про закупівлю від 22.03.2023 №24/23 (далі Договір) відсутня інформація щодо виробника товару. При цьому, у Додатку 4, який є невід’ємною частиною тендерної документації, Замовник зазначив: у разі, якщо Учасник не є виробником товару що є предметом даної закупівлі, - надає копію договору купівлі-продажу, поставки товару чи ін. від виробника або постачальника. Чому у Додатку 1 до Договору відсутня інформація щодо виробника товару?» По питанню першому: Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі комерційної пропозиції від ТОВ «АГРОГАЗСЕРВІС» (вих. 139 від 22.02.2023), а також інформація про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а саме в електронній системі закупівель "Prozorro" (закупівля за ідентифікатором: UA-2023-02-03-007918-a). При визначенні очікуваної вартості закупівлі були враховані тип упаковки (тара), графіку поставок, умов постачання. По питанню другому: Згідно Додатку 4 тендерної документації: − У разі, якщо Учасник не є виробником товару що є предметом даної закупівлі, - надає копію договору купівлі-продажу, поставки товару чи ін. від виробника або постачальника. Учасником у складі тендерної пропозиції була надана інформація стосовно виробника рідкого хлору (вих. 152 від 07.03.2023) та дилерський договір №121/22 від 25.07.2022. При підписанні договору була допущена механічна (технічна) помилка, саме тому в Додатку 1 до договору відсутня інформація про виробника. На даний чай Замовник та Постачальник узгодили підписання додаткової угоди для виправлення даної механічної (технічної) помилки.
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-03-02-002306-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-05-04-000003. Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 22.05.2023 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту: «Запит про надання пояснень: 1. Яким чином та на підставі яких документів була визначена очікувана вартість предмета закупівлі? 2. У Додатку 1 до договору про закупівлю від 22.03.2023 №24/23 (далі Договір) відсутня інформація щодо виробника товару. При цьому, у Додатку 4, який є невід’ємною частиною тендерної документації, Замовник зазначив: у разі, якщо Учасник не є виробником товару що є предметом даної закупівлі, - надає копію договору купівлі-продажу, поставки товару чи ін. від виробника або постачальника. Чому у Додатку 1 до Договору відсутня інформація щодо виробника товару?» По питанню першому: Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі комерційної пропозиції від ТОВ «АГРОГАЗСЕРВІС» (вих. 139 від 22.02.2023), а також інформація про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а саме в електронній системі закупівель "Prozorro" (закупівля за ідентифікатором: UA-2023-02-03-007918-a). При визначенні очікуваної вартості закупівлі були враховані тип упаковки (тара), графіку поставок, умов постачання. По питанню другому: Згідно Додатку 4 тендерної документації: − У разі, якщо Учасник не є виробником товару що є предметом даної закупівлі, - надає копію договору купівлі-продажу, поставки товару чи ін. від виробника або постачальника. Учасником у складі тендерної пропозиції була надана інформація стосовно виробника рідкого хлору (вих. 152 від 07.03.2023) та дилерський договір №121/22 від 25.07.2022. При підписанні договору була допущена механічна (технічна) помилка, саме тому в Додатку 1 до договору відсутня інформація про виробника. На даний чай Замовник та Постачальник узгодили підписання додаткової угоди для виправлення даної механічної (технічної) помилки.
22.05.2023 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту: «Запит про надання пояснень: 1. Яким чином та на підставі яких документів була визначена очікувана вартість предмета закупівлі? 2. У Додатку 1 до договору про закупівлю від 22.03.2023 №24/23 (далі Договір) відсутня інформація щодо виробника товару. При цьому, у Додатку 4, який є невід’ємною частиною тендерної документації, Замовник зазначив: у разі, якщо Учасник не є виробником товару що є предметом даної закупівлі, - надає копію договору купівлі-продажу, поставки товару чи ін. від виробника або постачальника. Чому у Додатку 1 до Договору відсутня інформація щодо виробника товару?» У відповідь по другому питанню Замовник надав пояснення, а саме: «По питанню другому: Згідно Додатку 4 тендерної документації: − У разі, якщо Учасник не є виробником товару що є предметом даної закупівлі, - надає копію договору купівлі-продажу, поставки товару чи ін. від виробника або постачальника. Учасником у складі тендерної пропозиції була надана інформація стосовно виробника рідкого хлору (вих. 152 від 07.03.2023) та дилерський договір №121/22 від 25.07.2022. При підписанні договору була допущена механічна (технічна) помилка, саме тому в Додатку 1 до договору відсутня інформація про виробника. На даний чай Замовник та Постачальник узгодили підписання додаткової угоди для виправлення даної механічної (технічної) помилки.» Також Замовник при наданні відповіді через електронний майданчик додав документ який завантажив Постачальник при наданні пропозиції, а саме «Про походження товару та безпечність тари.pdf», який містить в собі наступні документи: 1. Довідка про походження товару та безпечність тари. 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби (виробник: АТ «ДНІПРОАЗОТ»). 3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби (виробник: “SC Chimcomplex SA Borzesti”). 4. Сертифікат відповідності (виробник: “SC Chimcomplex SA Borzesti”). 5. ДИЛЕРСЬКИЙ ДОГОВІР 121/22 ВІД 22.07.2022 НА ПОСТАЧАННЯ РІДКОГО ХЛОРУ. 6. Дозвіл на експлуатацію устаткування, пов’язане з використанням, зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки. (Офіційний вісник України, 2002 р. №29, ст. 1357)». 7. Дозвіл виконувати заповнення, злив балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненням, зрідженим, отруйним газом, їх зберігання. 8. Дозвіл виконувати - використанням, зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки. (Офіційний вісник України, 2002 р. №29, ст. 1357); - газонебезпечні роботи; - роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях); - роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В; - злив, очистка, нейтралізація тари та інших ємностей з-піл лугів; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Замовник не погоджується з висновком Східного офісу Держаудитслужби в частині порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме з тим, що не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АГРОГАЗСЕРВІС» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей, так як згідно Додатку 4, який є невід’ємною частиною тендерної документації, зазначено: у разі, якщо Учасник не є виробником товару що є предметом даної закупівлі, - надає копію договору купівлі-продажу, поставки товару чи ін. від виробника або ПОСТАЧАЛЬНИКА. У свої тендерній пропозиції Постачальник надав ДИЛЕРСЬКИЙ ДОГОВІР № 121/22 ВІД 22.07.2022 (документ «6. 6 про походження товару та безпечність тари.pdf» в тендерній пропозиції) з ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», який є ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рідкого хлору (документи додаються). Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «АГРОГАЗСЕРВІС», відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Тому Замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію Учасника, оскільки це суперечить чинному законодавству. Також Замовник хоче зазначити, що він не зміг спростувати виявлені порушення оскільки в запиті на пояснення стояло питання «Чому у Додатку 1 до Договору відсутня інформація щодо виробника товару?». Сама на це питання і було надано відповідь.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Роз’яснення у файлі
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби та п. 11.6 договором про закупівлю товарів від 22.03.2023 № 24/23, а саме «Сторона цього договору про закупівлю, яка вважає за необхідне розірвати договір про закупівлю достроково в односторонньому порядку, надсилає іншій стороні лист-повідомлення про розірвання договору про закупівлю не пізніше ніж за 30 днів до дати розірвання договору про закупівлю. Лист-повідомлення про розірвання договору про закупівлю надсилається поштовим та електронним листом з описом вкладення на адресу сторони, що зазначена в розділі „Реквізити цього договору“. Договір про закупівлю вважається розірваним з дати розірвання, зазначеної в листі-повідомленні про розірвання договору про закупівлю.» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ " припиняє дію договору про закупівлю товарів від 22.03.2023 № 24/23 з 29.06.2023 року.