0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 900 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 трав. 14:22
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на основі кошторисних розрахунків з урахуванням показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі. 2. У підпункті 3.2 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої від 13.01.2023 № 9 передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Міністерство економіки України оприлюднило роз’яснення від 08.12.2022 № 3323-04/78667-06 щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Зокрема, уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель зазначає щодо ціни тендерної пропозиції, яка є вищою очікуваної вартості предмета закупівлі: «Пунктом 28 Особливостей передбачено право замовника встановити у тендерній документації можливість для учасника подавати тендерну пропозицію з ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Якщо замовник дозволяє подавати учасникові таку тендерну пропозицію, то він повинен зазначити в тендерній документації про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей». Враховуючи вимоги ст. ст. 23 та 51 Бюджетного кодексу України, згідно з якими будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення, а розпорядники бюджетних коштів несуть відповідальність за управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням процедур та вимог, встановлених цим Кодексом, а також розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та провадять видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами Замовником не передбачалась можливість для учасника подавати тендерну пропозицію з ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Отже, вважаємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, у тому числі і абзацу 2 пункту 28. 3. Луцьким спеціальним комунальним автотранспортним підприємством «Луцькспецкомунтранс» у складі тендерної пропозиції надано кошторис витрат на послуги з прибирання снігу та розгорнуті розрахунки до нього. Вимогою додатку 3 до тендерної документації було наявність сумішей соляно-мінеральної, піщано-соляної і щебенево-соляної. ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» у розрахунках тендерної пропозиції зазначає, що піщано-соляну і щебенево-соляну суміші виготовляють шляхом перемішування. Соляно-мінеральна суміш не виготовляється, а закупляється, як товар (як і сіль). У зв’язку з цим кількість із зазначенням вартості соляно-мінеральної суміші, передбачена кошторисом, і не потребує розрахунку вартості 1 тонни. Ціна 1 тонни соляно-мінеральної суміші відображена у договорі про закупівлю, оприлюдненого ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за посиланням: prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-04-004696-a
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на основі кошторисних розрахунків з урахуванням показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі. 2. У підпункті 3.2 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої від 13.01.2023 № 9 передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Міністерство економіки України оприлюднило роз’яснення від 08.12.2022 № 3323-04/78667-06 щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Зокрема, уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель зазначає щодо ціни тендерної пропозиції, яка є вищою очікуваної вартості предмета закупівлі: «Пунктом 28 Особливостей передбачено право замовника встановити у тендерній документації можливість для учасника подавати тендерну пропозицію з ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Якщо замовник дозволяє подавати учасникові таку тендерну пропозицію, то він повинен зазначити в тендерній документації про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей». Враховуючи вимоги ст. ст. 23 та 51 Бюджетного кодексу України, згідно з якими будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення, а розпорядники бюджетних коштів несуть відповідальність за управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням процедур та вимог, встановлених цим Кодексом, а також розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та провадять видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами Замовником не передбачалась можливість для учасника подавати тендерну пропозицію з ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Отже, вважаємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, у тому числі і абзацу 2 пункту 28. 3. Луцьким спеціальним комунальним автотранспортним підприємством «Луцькспецкомунтранс» у складі тендерної пропозиції надано кошторис витрат на послуги з прибирання снігу та розгорнуті розрахунки до нього. Вимогою додатку 3 до тендерної документації було наявність сумішей соляно-мінеральної, піщано-соляної і щебенево-соляної. ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» у розрахунках тендерної пропозиції зазначає, що піщано-соляну і щебенево-соляну суміші виготовляють шляхом перемішування. Соляно-мінеральна суміш не виготовляється, а закупляється, як товар (як і сіль). У зв’язку з цим кількість із зазначенням вартості соляно-мінеральної суміші, передбачена кошторисом, і не потребує розрахунку вартості 1 тонни. Ціна 1 тонни соляно-мінеральної суміші відображена у договорі про закупівлю, оприлюдненого ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за посиланням: prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-04-004696-a
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради оголошено закупівлю послуг з прибирання снігу відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Враховуючи, що на дату оголошення закупівлі воєнний стан було продовжено до 19.02.2023, строк виконання зобов’язань, за рекомендацією Управління державної казначейської служби України у м. Луцьку Волинської області, встановлювався на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У зв’язку із продовженням строку дії воєнного стану в Україні, а також враховуючи, що згідно з платіжною інструкцією №619 платіж за послуги затримано до 06.05.2023 виникла необхідність у продовженні строку надання послуг та терміну дії договору.
Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради оголошено закупівлю послуг з прибирання снігу відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Враховуючи, що на дату оголошення закупівлі воєнний стан було продовжено до 19.02.2023, строк виконання зобов’язань, за рекомендацією Управління державної казначейської служби України у м. Луцьку Волинської області, встановлювався на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У зв’язку із продовженням строку дії воєнного стану в Україні, а також враховуючи, що згідно з платіжною інструкцією №619 платіж за послуги затримано до 06.05.2023 виникла необхідність у продовженні строку надання послуг та терміну дії договору.
Замовником враховано зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю - Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-009168-a і здійснюються заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень