0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 029 875.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 трав. 16:23
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 МОЛОКО ТА ВЕРШКИ (молоко 3,2% жирності) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: :UA-2023-01-18-014452-a) інформуємо наступне. При здійсненні закупівель департамент освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) керується принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель – визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії. Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв'язку з чим у замовників часто виникають питання щодо шляхів та методів оптимального визначення вартості закупівлі на етапі її планування. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано визначати з урахуванням вимог пунктів 1–3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. При визначені очікуваної ціни за одиницю товару замовником враховувано умови поставки та їх періодичність, технічні вимоги до предмета закупівлі, наявність необхідних протоколів, висновків, сертифікатів відповідності тощо. Мінекономіки (як уповноважений орган) рекомендує замовникам при формуванні очікуваної вартості користатися даними Державної служби статистики України і Торгово-промислової палати України. Оскільки послуги Торгово-промислової палати України платні, департамент освіти як замовник використовує інформацію щодо цін із довідок Державної служби статистики України (додається) та офіційного сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua, у тому числі і при формуванні річного плану закупівлі. Посилання на сторінку власного веб-сайту (замовника) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://lutsk.osv.org.ua/publichni-zakupivli-08-59-02-29-12-2021/. Інформація і документи про переможця додаються.
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 МОЛОКО ТА ВЕРШКИ (молоко 3,2% жирності) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: :UA-2023-01-18-014452-a) інформуємо наступне. При здійсненні закупівель департамент освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) керується принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель – визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії. Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв'язку з чим у замовників часто виникають питання щодо шляхів та методів оптимального визначення вартості закупівлі на етапі її планування. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано визначати з урахуванням вимог пунктів 1–3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. При визначені очікуваної ціни за одиницю товару замовником враховувано умови поставки та їх періодичність, технічні вимоги до предмета закупівлі, наявність необхідних протоколів, висновків, сертифікатів відповідності тощо. Мінекономіки (як уповноважений орган) рекомендує замовникам при формуванні очікуваної вартості користатися даними Державної служби статистики України і Торгово-промислової палати України. Оскільки послуги Торгово-промислової палати України платні, департамент освіти як замовник використовує інформацію щодо цін із довідок Державної служби статистики України (додається) та офіційного сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua, у тому числі і при формуванні річного плану закупівлі. Посилання на сторінку власного веб-сайту (замовника) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://lutsk.osv.org.ua/publichni-zakupivli-08-59-02-29-12-2021/. Інформація і документи про переможця додаються.
щодо усунення порушень, виявлених під час моніторингу закупівлі UA-2023-01-18-014452-a за предметом код національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки, проведеної департаментом освіти Луцької міської ради (далі – Замовник), очікуваною вартістю 5 029 875,00 грн, за результатами якої укладено договір від 08.02.2023 № 19/02/23 на загальну суму 3 465 450,00 грн із місцевим виробником молочної продукції ПОСП імені Шевченка ТМ «Угринівмолоко» (економія 1 564 425,00 грн) інформуємо. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник повинен був надати не менше 2-х копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)». У тендерній пропозиції ПОСП імені Шевченка на виконання вищезазначеної вимоги надано договір від 28.06.2022 № 15, укладений між Замовником та ПОСП імені Шевченка (далі – Договір № 15) у повному обсязі із усіма додатками. Окремого додатка як «Специфікація» до цього договору не було, оскільки у пункті 1.2. цього Договору чітко визначено предмет закупівлі. На вимогу пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовника Учасник повинен мати не менше двох автомобілів для перевезення продукції. ПОСП імені Шевченка надано довідку від 23.01.2023 № 107-Т «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій зазначено, що у ПОСП імені Шевченка в наявності є три автомобілі-рефрижератори для перевезення молокопродуктів. На підтвердження наявності даних автомобілів надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а саме свідоцтва про реєстрацію фургонів ізотермічних ATEGO 1318 MERCEDES-BENZ № АС3759ВМ, VASTER RENAULT № АС0381ЕІ та LT 35 VOLKSWAGEN № АС0382ЕІ. Відповідно до вимог підпункту 2.10 пункту 2 «Вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасник подає копію чинного договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів». На виконання даної вимоги в тендерній пропозиції ПОСП імені Шевченка надано угоду від 01.12.2022 № 1240, укладену між ТзОВ «Дезінфекційна справа» та ПОСП імені Шевченка на проведення дезінфекції автотранспорту, строком дії до 01.12.2023. Також надано довідки на санітарну обробку автомобіля та акти прийому-здачі виконаних робіт, відповідно до яких дезінфекція проводиться для автомобілів VASTER RENAULT № АС0381ЕІ та LT 35 VOLKSWAGEN № АС0382ЕІ. Інформацію про дезінфекцію фургона ізотермічного ATEGO 1318 MERCEDES-BENZ № АС3759ВМ в тендерній пропозиції ПОСП імені Шевченка не надано, оскільки продукція цим автомобілем не постачається. Відповідно до Інформація/документи, яка/які подана(і) учасником що не визначені у вимогах Тендерної Документації, не береться до уваги та не вивчається Замовником. Щодо невнесення в окремі електронні поля коду товару національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 інформуємо, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто в даному випадку нічого не змінилось, Замовники як і раніше визначають предмет закупівлі по товарах за показником 4 цифри ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (молоко 3,2% жирності). З метою недопущення порушень при проведенні публічних закупівель наказом департаменту освіти від 22.06.2023 № 203-од направлено уповноважену особу Мушит Орисю Володимирівну, начальника відділу кадрово-юридичної роботи департаменту освіти, пройти навчання з публічних закупівель для підвищення рівня компетенцій, покращення і удосконалення знань та навиків у процесі здійснення публічних закупівель,