0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 420 259.03 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 черв. 17:14
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, надаємо пояснення на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту. Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяг закупівлі визначено відповідно до річної потреби (звіт-заявки), рапорту начальника сховища ВЗ (ВМП) НВМКЦ “ГВКГ” та потреби військових частин адміністративно-територіальної зони відповідальності враховуючи витрату, наявність витратного медичного майна на період оголошення процедури закупівлі та прогнозованої витрати даного медичного майна шляхом статистичного аналізу. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість вичначено відповідно до загальнодоступної цінової інформації за письмовими запитами цінових пропозицій (електронною поштою) (Додаток 1). Постанови Кабінету Міністрів України №224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби С0VID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість», з урахуванням військового стану та коливання цін на оптово-роздрібному вітчизняному фармацевтичному ринку України, з використанням вільної у доступі інформації щодо цінованої політики на сайтах онлайн-аптек мережі інтернет. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики визначені у Додатку 3 вимог тендерної документації замовника, яка розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з врахуванням Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 “Зміни, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. При визначені технічних та якісних вимог, зазначених у Додатку 3 вимог тендерної документації, Замовник керувався Указом Президента України від 7 лютого 2003 р. №91 “Про заходи щодо поліпшення забезпечення населення лікарськими засобами і виробами медичного призначення, а також підвищення ефективності державного управління у цій сфері”, Постановою Кабінету Міністрів від 9 листопада 2004 р. N 1497 “ Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення”, згідно з яким Державній реєстрації підлягають виготовлені в Україні та імпортовані медичні вироби за переліком, який визначається Держлікінспекцією МОЗ. Замовником здійснюється закупівля виробів медичного призначення після їх державної реєстрації в установленому законодавством порядку. Посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник – заклад Міністерства Оборони України у сфері охорони здоров’я та є найбільшою багатопрофільною лікувально-діагностичною установою у Збройних Силах України, який забезпечує спеціалізованою та високоспеціалізованою медичною допомогою поранених військовослужбовців та цивільне населення. У зв’язку із вторгненням російської федерації на територію суверенної держави Україна та веденням воєнного стану на території України; відповідно до статті 64 Конституції України, статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України (зі змінами та доповненнями) та відповідно до наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 3 березня 2022 року № 73, що встановлює перелік відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. Для недопущення розголошення відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану на виконання наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 3 березня 2022 року № 73 Замовником на період дії правового режиму воєнного стану було закрити офіційний веб сайт, що унеможливлює оприлюднення обґрунтування. Головним розпорядником бюджетних коштів Замовника є Міністерство Оборони України — центральний орган виконавчої влади і військового управління, у підпорядкуванні якого перебувають Збройні сили України. У зв’язку із ведення воєнного стану на території України та для недопущення розголошення відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України у розділі закупівлі міститься оголошення (https://www.mil.gov.ua/diyalnist/zakupivli-pmm/ogoloshennya.html): Міністерство оборони України (далі – Міноборони) інформує, що у зв’язку із набранням чинності Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі” щодо запровадження прозорості в оборонних закупівлях (крім відомостей про закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні” 24 квітня 2023 року (далі – Закон) усі оголошення щодо закупівель оприлюднюватимуться на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та/або в електронній системі закупівель, що унеможливлює оприлюднення обґрунтування на офіційному сайті головного розпорядника коштів Замовника.
Національний військово-медичний клінічний центр «Головний військовий клінічний госпіталь» повідомляється: тендерна документація Замовника розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з врахуванням Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 “Зміни, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.” У чинній редакції Закону наведено вичерпний перелік з 8 пунктів, в яких викладені випадки, за наявності яких замовник має право змінити істотні умови договору. Так, відповідно до частини п`ятої статті 41 Закону основними вимогами до договору та внесення змін до нього є те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім 8 встановлених у вказаній частині випадків. Тендерної документацією Замовника, згідно з пунктом 4 розділу VI цієї документації передбачено перелік істотних та основних умов, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, у розділу 12 проекту договору встановлено перелік істотних умов цього договору про закупівлю. Замовник не обтяжений обов`язком включати до умов договору про закупівлю порядк змін його усіх умов, за яких можлива зміна істотних умов договору, а може самостійно визначати зміст даного розділу договору з дотриманням чинного законодавства, виходячи зі змісту угоди та об`єктивних чинників. Правова норма, що розглядається, не містить імперативного припису щодо обов`язкового порядку умов змін його істотних умов договору про закупівлю у перелічених Законом випадках і, відповідно, зазначення даної вимоги в проекті договору про закупівлю не є обов`язком Замовника, оскільки дана вимога встановлена Законом про закупівлю та в будь-якому випадку виконується сторонами. Відповідно до частини першої статті 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Замовником встановлено, відповідно до статті 41 Закону, вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проекту договору у складі тендерної документації замовника. Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” та відповідно до вище зазначеного, Національний військово-медичний клінічний центр «Головний військовий клінічний госпіталь» Просить надати роз’яснення, щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-05-000352-a, а саме в частині що стосується порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей: проект договору не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до підпункту 5 пункту 12.3 розділу 12 проєкту договору встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме: «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». Відповідно до підпункту 7 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей проєкт договору не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Провадження №: 320/46843/23