0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
240 100.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Харьковские известия" Харківської міської ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 5 черв. 23:12
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» на Запит замовнику на пояснення Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України (від 09.06.2023 (ідентифікатор UA-M-2023-06-05-000057) повідомляє наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на суму 240 100,00 грн. Закупівля за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО (за талонами) (закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-05-01-000014-a) здійснена за кошти, отримані від господарської діяльності Комунального підприємства «Харьковские известия» Харківської міської ради», тому інформація щодо розміру бюджетного призначення відсутня. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з використанням нижчезазначених способів: - на основі попередніх закупівель (укладених договорів); - на основі статистичних джерел інформації, а саме: сайту Міністерства фінансів України за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/, інших відкритих джерел інформації (стели АЗС та офіційні сайти операторів АЗС м. Харкова) та шляхом усних попередніх ринкових консультацій замовника з операторами АЗС м. Харкова. За результатами отриманої інформації було визначено розрахунок очікуваної вартості товару за предметом закупівлі. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наявна в додатку 3 до тендерної документації. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З метою дотримання замовником вимог щодо ефективного та раціонального використання державних коштів необхідно чітко визначити, до якої категорії належить Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради». Головні розпорядники коштів державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Бюджетного кодексу України та затверджуються законом «Про Державний бюджет» шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2, 3 частини 2 статті 22 Бюджетного кодексу України. На офіційній вебсторінці Державної казначейської служби України за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ в розділі «Діяльність» значиться Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за посиланням https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv та наявна Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.06.2023 (далі – Реєстр). В даному Реєстрі (номер рядка 52003) Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» значиться як одержувач, а не розпорядник бюджетних коштів. Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» за посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» за посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/21232619/profile значиться як одержувач. Враховуючи вищезазначене, виходячи зі змісту пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, що такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Оскільки Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» не значиться як розпорядник бюджетних коштів, враховуючи що джерелом фінансування закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО (за талонами) є власні кошти підприємства, вимога щодо оприлюднення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, з визначенням очікуваної вартості закупівлі, до нього не застосовується. 3. Надати інформацію щодо порушення в пункті 10.1 розділу 10 Договору про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 вимог, передбачених підпунктом 2 пункту19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Умови Договору про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Договір про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 укладений згідно з проєктом договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації). В проєкті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) Замовник не передбачав прописувати в пункті 10.1 розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю пункт щодо випадку зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару (підпункт 2 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 відповідно). В свою чергу, Учасник процедури закупівлі (UA-2023-05-01-000014-a) в своїй тендерній пропозиції підписав проєкт договору про закупівлю та надав лист-згоду з проєктом договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації), цим він погодився з умовами запропонованими Замовником та зобов'язався виконати Договір про закупівлю на цих умовах в разі подальшої перемоги в процедурі закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що порушення в пункті 10.1 розділу 10 Договору про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 вимог, передбачених підпунктом 2 пункту19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, відсутні.
Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» на Запит замовнику на пояснення Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України (від 09.06.2023 (ідентифікатор UA-M-2023-06-05-000057) повідомляє наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на суму 240 100,00 грн. Закупівля за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО (за талонами) (закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-05-01-000014-a) здійснена за кошти, отримані від господарської діяльності Комунального підприємства «Харьковские известия» Харківської міської ради», тому інформація щодо розміру бюджетного призначення відсутня. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з використанням нижчезазначених способів: - на основі попередніх закупівель (укладених договорів); - на основі статистичних джерел інформації, а саме: сайту Міністерства фінансів України за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/, інших відкритих джерел інформації (стели АЗС та офіційні сайти операторів АЗС м. Харкова) та шляхом усних попередніх ринкових консультацій замовника з операторами АЗС м. Харкова. За результатами отриманої інформації було визначено розрахунок очікуваної вартості товару за предметом закупівлі. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наявна в додатку 3 до тендерної документації. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З метою дотримання замовником вимог щодо ефективного та раціонального використання державних коштів необхідно чітко визначити, до якої категорії належить Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради». Головні розпорядники коштів державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Бюджетного кодексу України та затверджуються законом «Про Державний бюджет» шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2, 3 частини 2 статті 22 Бюджетного кодексу України. На офіційній вебсторінці Державної казначейської служби України за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ в розділі «Діяльність» значиться Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за посиланням https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv та наявна Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.06.2023 (далі – Реєстр). В даному Реєстрі (номер рядка 52003) Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» значиться як одержувач, а не розпорядник бюджетних коштів. Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» за посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» за посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/21232619/profile значиться як одержувач. Враховуючи вищезазначене, виходячи зі змісту пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, що такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Оскільки Комунальне підприємство «Харьковские известия» Харківської міської ради» не значиться як розпорядник бюджетних коштів, враховуючи що джерелом фінансування закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО (за талонами) є власні кошти підприємства, вимога щодо оприлюднення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, з визначенням очікуваної вартості закупівлі, до нього не застосовується. 3. Надати інформацію щодо порушення в пункті 10.1 розділу 10 Договору про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 вимог, передбачених підпунктом 2 пункту19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Умови Договору про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Договір про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 укладений згідно з проєктом договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації). В проєкті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) Замовник не передбачав прописувати в пункті 10.1 розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю пункт щодо випадку зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару (підпункт 2 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 відповідно). В свою чергу, Учасник процедури закупівлі (UA-2023-05-01-000014-a) в своїй тендерній пропозиції підписав проєкт договору про закупівлю та надав лист-згоду з проєктом договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації), цим він погодився з умовами запропонованими Замовником та зобов'язався виконати Договір про закупівлю на цих умовах в разі подальшої перемоги в процедурі закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що порушення в пункті 10.1 розділу 10 Договору про закупівлю від 15.05.2023 № 6/23 вимог, передбачених підпунктом 2 пункту19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, відсутні.
Інформація про усунення порушень На виконання заходів, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2023-05-01-000014-a) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО (за талонами), відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне: 1) Замовником вжито заходів щодо недопущення в подальшій роботі порушень, виявлених під час проведення моніторингу, шляхом проведення з уповноваженою особою роз’яснювальної роботи щодо дотримання в подальшому вимог пункту 14 Порядку № 1082, пунктів 24, 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. 2) Уповноважену особу в найкоротші строки буде направлено на курси підвищення кваліфікації щодо проведення закупівель для замовників, в тому числі здійснення замовником закупівель за Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.