0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 532 000.00 UAH
Замовник
Одеський обласний благодійний фонд реабілітації дітей-інвалідів «Майбутнє»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 черв. 14:03
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-24-005484-a 1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік». При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі зокрема враховувалась орієнтовна кількість осіб, для яких надаватимуться послуги, що зазначено у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, а саме, орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 3-х разове гаряче харчування (сніданок, обід та вечеря) – 9300 осіб; орієнтовна кількість дітей з особливими дієтичними потребами, віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 3-х разове харчування (сніданок, обід та вечеря) – 50 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують 3-х разове гаряче харчування (сніданок, обід та вечеря) – 7300 осіб; орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 2-х разове гаряче харчування (сніданок або обід, та обід або вечеря) – 490 осіб; орієнтовна кількість дітей з особливими дієтичними потребами, віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 2-х разове харчування (сніданок або обід, та обід або вечеря) – 10 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують 2-х разове гаряче харчування (сніданок або обід, та обід або вечеря) - 400 осіб; орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують одноразове гаряче харчування (сніданок або вечеря) – 90 осіб; орієнтовна кількість дітей з особливими дієтичними потребами, віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують одноразове харчування (сніданок або вечеря) – 10 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують одноразове гаряче харчування (сніданок або вечеря) – 100 осіб; орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують одноразове гаряче харчування (обід) – 50 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують одноразове гаряче харчування (обід) – 200 осіб. Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування (період постачання), про що зазначено у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, а саме: строк надання послуг: до 31.12.2023 року. Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної послуги, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-03-24-005484-a визначено Замовником на підставі: 1. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; 2. Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; 3. Розпоряджень виконавчого органу Одеської міської ради, Міністерства Охорони Здоров’я України, Головного Державного санітарного лікаря України на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19). 2. Відповідно до пункту 19 Особливостей (в редакції станом на момент проведення закупівлі), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. При цьому, у пункті 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» проєкту Договору про закупівлю №1-Т (додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Таким чином, слід зазначити, що у пункті 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» проєкту Договору про закупівлю №1-Т (додаток 3 до тендерної документації) Замовник відобразив всі випадки, передбачені пунктом 19 Особливостей, за яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі та які є вичерпними і стосуються закупівлі товарів, послуг та робіт. Пунктом 28 Особливостей (в редакції станом на момент проведення закупівлі) встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, згідно з приписами частин четвертої-п’ятої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Так, тендерна документація Замовника по процедурі закупівлі UA-2023-03-24-005484-a не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, Замовник по процедурі закупівлі UA-2023-03-24-005484-a не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». У зв’язку з цим, Замовником дотримано приписи пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, цитування у тендерній документації пункту 19 Особливостей в цілому, тобто і випадків, що стосуються закупівлі товарів, не є порушенням пунктів 28 Особливостей, як про це стверджує Східний офіс Держаудитслужби. Підсумовуючи вищевикладене, слід зазначити, що вказане зауваження носить суто формальний характер, так як не пов’язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції, а також не має шкідливих наслідків, не призвело до нецільового використання бюджетних коштів чи шкоди бюджету.
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-24-005484-a 1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік». При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі зокрема враховувалась орієнтовна кількість осіб, для яких надаватимуться послуги, що зазначено у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, а саме, орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 3-х разове гаряче харчування (сніданок, обід та вечеря) – 9300 осіб; орієнтовна кількість дітей з особливими дієтичними потребами, віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 3-х разове харчування (сніданок, обід та вечеря) – 50 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують 3-х разове гаряче харчування (сніданок, обід та вечеря) – 7300 осіб; орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 2-х разове гаряче харчування (сніданок або обід, та обід або вечеря) – 490 осіб; орієнтовна кількість дітей з особливими дієтичними потребами, віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують 2-х разове харчування (сніданок або обід, та обід або вечеря) – 10 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують 2-х разове гаряче харчування (сніданок або обід, та обід або вечеря) - 400 осіб; орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують одноразове гаряче харчування (сніданок або вечеря) – 90 осіб; орієнтовна кількість дітей з особливими дієтичними потребами, віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують одноразове харчування (сніданок або вечеря) – 10 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують одноразове гаряче харчування (сніданок або вечеря) – 100 осіб; орієнтовна кількість дітей з супроводом (батьками), віком з 1-4 років, 4-6 (7) років, 6 -11 років, 11-14 років, 14-18 років, які отримують одноразове гаряче харчування (обід) – 50 осіб; орієнтовна кількість осіб, які супроводжують (батьки, опікуни, усиновлювачі, законні представники), які отримують одноразове гаряче харчування (обід) – 200 осіб. Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування (період постачання), про що зазначено у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, а саме: строк надання послуг: до 31.12.2023 року. Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної послуги, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-03-24-005484-a визначено Замовником на підставі: 1. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; 2. Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; 3. Розпоряджень виконавчого органу Одеської міської ради, Міністерства Охорони Здоров’я України, Головного Державного санітарного лікаря України на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19). 2. Відповідно до пункту 19 Особливостей (в редакції станом на момент проведення закупівлі), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. При цьому, у пункті 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» проєкту Договору про закупівлю №1-Т (додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Таким чином, слід зазначити, що у пункті 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» проєкту Договору про закупівлю №1-Т (додаток 3 до тендерної документації) Замовник відобразив всі випадки, передбачені пунктом 19 Особливостей, за яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі та які є вичерпними і стосуються закупівлі товарів, послуг та робіт. Пунктом 28 Особливостей (в редакції станом на момент проведення закупівлі) встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, згідно з приписами частин четвертої-п’ятої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Так, тендерна документація Замовника по процедурі закупівлі UA-2023-03-24-005484-a не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, Замовник по процедурі закупівлі UA-2023-03-24-005484-a не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». У зв’язку з цим, Замовником дотримано приписи пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, цитування у тендерній документації пункту 19 Особливостей в цілому, тобто і випадків, що стосуються закупівлі товарів, не є порушенням пунктів 28 Особливостей, як про це стверджує Східний офіс Держаудитслужби. Підсумовуючи вищевикладене, слід зазначити, що вказане зауваження носить суто формальний характер, так як не пов’язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції, а також не має шкідливих наслідків, не призвело до нецільового використання бюджетних коштів чи шкоди бюджету.
подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду 30.06.2023 р., № 420/15735/23.