0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 000.00 UAH
Замовник
Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім`ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 черв. 16:02
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради (далі – Управління) розглянуто запит від 22.06.2023 року Північно-східного офісу Держаудитслужби, що стосується закупівлі: Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану” (код ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів), інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a. Управління діє у межах своєї компетенції та надає пояснення, відповідно до Запиту про надання пояснень, а саме: - яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснюємо, що для належного виконання функцій покладених на Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради виникла необхідність у здійсненні закупівлі «Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану”» відповідно до затвердженого кошторису. Відповідно до рішення 10 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21 грудня 2016 року №490/16 «Про затвердження Міської програми інноваційної та інвестиційної діяльності та іміджевих проектів на 2017-2025 роки» (зі змінами), плану роботи Управління на 2023 рік, керуючись п.4 Положення про Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 №7/20, проведено роботу для організації та проведення заходу. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, було проведено моніторинг ринкових цін на послуги, застосовувався метод порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про примірну вартість послуг з забезпечення організації та проведення навчальної програми. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі викладені у Додатку 1 та Додатку 1.1 форма пропозиції до тендерної документації. Предмет закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб Управління. Очікувану вартості предмета закупівлі, було сформовано за результатами моніторингу цін на аналогічні послуги. Сканована копія комерційної пропозиції надається. - надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснюємо, що Управлінням здійснено публікацію закупівлі у електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a (на майданчику E-Tender) та на виконання п.п.1 п.4 Постанови Кабінету Міністрів «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами) оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням - https://innovation.kh.ua/wp-content/uploads/2023/06/obgruntuvannya-biznes.pdf де зазначено, що Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами), оприлюднює обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення. Предмет закупівлі: Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану” (код ДК 021:2015: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики на закупівлю послуг зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації, де конкретизуються вимоги до відповідних послуг. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-05-15-007371-a Очікувана вартість предмета закупівлі: Очікувана вартість та бюджетні призначення розраховані шляхом моніторингу вартості аналогічних послуг на ринку та визначені враховуючи вартість закупівлі аналогічних послуг за попередні роки та з урахуванням обсягу зазначеного в технічних вимогах, складає – 199 000,00 грн.
Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради (далі – Управління) розглянуто запит від 22.06.2023 року Північно-східного офісу Держаудитслужби, що стосується закупівлі: Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану” (код ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів), інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a. Управління діє у межах своєї компетенції та надає пояснення, відповідно до Запиту про надання пояснень, а саме: - яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснюємо, що для належного виконання функцій покладених на Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради виникла необхідність у здійсненні закупівлі «Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану”» відповідно до затвердженого кошторису. Відповідно до рішення 10 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21 грудня 2016 року №490/16 «Про затвердження Міської програми інноваційної та інвестиційної діяльності та іміджевих проектів на 2017-2025 роки» (зі змінами), плану роботи Управління на 2023 рік, керуючись п.4 Положення про Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 №7/20, проведено роботу для організації та проведення заходу. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, було проведено моніторинг ринкових цін на послуги, застосовувався метод порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про примірну вартість послуг з забезпечення організації та проведення навчальної програми. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі викладені у Додатку 1 та Додатку 1.1 форма пропозиції до тендерної документації. Предмет закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб Управління. Очікувану вартості предмета закупівлі, було сформовано за результатами моніторингу цін на аналогічні послуги. Сканована копія комерційної пропозиції надається. - надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснюємо, що Управлінням здійснено публікацію закупівлі у електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a (на майданчику E-Tender) та на виконання п.п.1 п.4 Постанови Кабінету Міністрів «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами) оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням - https://innovation.kh.ua/wp-content/uploads/2023/06/obgruntuvannya-biznes.pdf де зазначено, що Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами), оприлюднює обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення. Предмет закупівлі: Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану” (код ДК 021:2015: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики на закупівлю послуг зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації, де конкретизуються вимоги до відповідних послуг. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-05-15-007371-a Очікувана вартість предмета закупівлі: Очікувана вартість та бюджетні призначення розраховані шляхом моніторингу вартості аналогічних послуг на ринку та визначені враховуючи вартість закупівлі аналогічних послуг за попередні роки та з урахуванням обсягу зазначеного в технічних вимогах, складає – 199 000,00 грн.
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення та документи надаються у електронному сканованому форматі та прикріпляються у вигляді файлів формату .pdf
Договір розірвано