0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
147 680.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 22 черв. 14:03
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-05-18-014000-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Сколівський центр первинної медичної допомоги» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального тпідтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Дрова-деревина (хвойних порід) код ДК 2015-03410000-7- Деревина , обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період 2023 року). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційних веб –сайтах лісових господарств Львівської області. Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також на основі цінових пропозицій(додаються) лісгоспів Сколівської та Славської ОТГ. До ціни товару включена вартість товару, послуги навантаження розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка(маржа) постачальника на всі визначені законодавством податки та збори, відстань Франко двір-покупця Відповідно переліку та адрес ЛА ЗПСМ та ФАПів : № з/п Назва підрозділу Адреса Об’єм поставки 1 ЛА ЗПСМ с. Труханів 82618, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Труханів, вул. Л. Українки, 1 8 м куб. 2 ЛА ЗПСМ с. Крушельниця 82617, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Крушельниця, вул. Б.Хмельницького, 121 6 м куб. 3 ЛА ЗПСМ с. Підгородці 82612, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Підгородці, вул. Миру, 21 8 м куб. 4 ЛА ЗПСМ смт. Верхнє Синьовидне 82613, Львівська обл., Стрийський р-н., смт. Верхнє Синьовидне 20 м куб. 5 ФАП с. Корчин 82616, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Корчин, вул.Коновальця, 33 4 м куб. 6 ФАП с. Сопіт 82612, Львівська обл., Стрийський р-н.,вул. Шевченка, 59 4 м.куб 7 ФАП с.Коростів 82616, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Коростів, вул. Л. Українки, 77а 4 м куб. 8 ФАП с. Нижнє Синьовидне 82615, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Нижнє Синьовидне, вул. Д. Галицького, 18 4 м куб. 9 ФАП с. Побук 82618, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Побук, вул. Л.Українки, 31 4 м куб. 10 ФАП с.Урич 82611, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Урич, вул. Шевченка, 184 4 м.куб 11 ЛА ЗПСМ с. Плав’я 82643, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Плав’я, вул. Вандрусівка, 56 6 м куб. 12 ЛА ЗПСМ с. Жупани 82651, Львівська обл., Стрийський р-н., с.Жупани, вул. Галицька,77 6 м куб. 13 ЛА ЗПСМ с. Завадка 82622, Львівська обл., Стрийський р-н., вул. Шевченка, 70 6 м куб. 14 ФАП с. Мита 82622, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Мита, вул. І. Франка, 25 4 м куб. 15 ФАП с. Криве 82621, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Криве, вул. І.Франка, 32 4 м куб. 16 ФАП с.Погар 82640, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Погар, вул. О. Кобилянської,17 4 м куб. 17 ФАП с. Климець 82650, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Климець, вул. Л. Українки, 50 4 м куб. 18 ФАП с. Довжки 82623, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Довжки, вул. Шевченка, 57 4 м куб. Всього 104 м куб. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідає та не порушують вимоги ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна для непромислового використання» Найменування товару Одиниця виміру Кількість Довжина деревини (м.) Розміри в діаметрі деревини (см.) Деревина м. куб 104 м . куб. Не більше 3 від 20 до 40 Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання деревини необхідний для забезпечення діяльності та потреб об’єктів замовника та враховуючи споживання попереднього поточного календарного року, становить 104 м.куб. Вимога ст. 4 Постанови КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті носить рекомендаційний характер. Замовником не оприлюднювалися обгрунтування щодо предмету закупівлі Дрова-деревина (хвойних порід) код ДК 2015-03410000-7- Деревина.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Дрова-деревина (хвойних порід) код ДК 2015-03410000-7- Деревина , обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період 2023 року). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційних веб –сайтах лісових господарств Львівської області. Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також на основі цінових пропозицій(додаються) лісгоспів Сколівської та Славської ОТГ. До ціни товару включена вартість товару, послуги навантаження розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка(маржа) постачальника на всі визначені законодавством податки та збори, відстань Франко двір-покупця Відповідно переліку та адрес ЛА ЗПСМ та ФАПів : № з/п Назва підрозділу Адреса Об’єм поставки 1 ЛА ЗПСМ с. Труханів 82618, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Труханів, вул. Л. Українки, 1 8 м куб. 2 ЛА ЗПСМ с. Крушельниця 82617, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Крушельниця, вул. Б.Хмельницького, 121 6 м куб. 3 ЛА ЗПСМ с. Підгородці 82612, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Підгородці, вул. Миру, 21 8 м куб. 4 ЛА ЗПСМ смт. Верхнє Синьовидне 82613, Львівська обл., Стрийський р-н., смт. Верхнє Синьовидне 20 м куб. 5 ФАП с. Корчин 82616, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Корчин, вул.Коновальця, 33 4 м куб. 6 ФАП с. Сопіт 82612, Львівська обл., Стрийський р-н.,вул. Шевченка, 59 4 м.куб 7 ФАП с.Коростів 82616, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Коростів, вул. Л. Українки, 77а 4 м куб. 8 ФАП с. Нижнє Синьовидне 82615, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Нижнє Синьовидне, вул. Д. Галицького, 18 4 м куб. 9 ФАП с. Побук 82618, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Побук, вул. Л.Українки, 31 4 м куб. 10 ФАП с.Урич 82611, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Урич, вул. Шевченка, 184 4 м.куб 11 ЛА ЗПСМ с. Плав’я 82643, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Плав’я, вул. Вандрусівка, 56 6 м куб. 12 ЛА ЗПСМ с. Жупани 82651, Львівська обл., Стрийський р-н., с.Жупани, вул. Галицька,77 6 м куб. 13 ЛА ЗПСМ с. Завадка 82622, Львівська обл., Стрийський р-н., вул. Шевченка, 70 6 м куб. 14 ФАП с. Мита 82622, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Мита, вул. І. Франка, 25 4 м куб. 15 ФАП с. Криве 82621, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Криве, вул. І.Франка, 32 4 м куб. 16 ФАП с.Погар 82640, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Погар, вул. О. Кобилянської,17 4 м куб. 17 ФАП с. Климець 82650, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Климець, вул. Л. Українки, 50 4 м куб. 18 ФАП с. Довжки 82623, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Довжки, вул. Шевченка, 57 4 м куб. Всього 104 м куб. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідає та не порушують вимоги ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна для непромислового використання» Найменування товару Одиниця виміру Кількість Довжина деревини (м.) Розміри в діаметрі деревини (см.) Деревина м. куб 104 м . куб. Не більше 3 від 20 до 40 Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання деревини необхідний для забезпечення діяльності та потреб об’єктів замовника та враховуючи споживання попереднього поточного календарного року, становить 104 м.куб. Вимога ст. 4 Постанови КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті носить рекомендаційний характер. Замовником не оприлюднювалися обгрунтування щодо предмету закупівлі Дрова-деревина (хвойних порід) код ДК 2015-03410000-7- Деревина.
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто