0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
126 452.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №25 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 27 черв. 15:53
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), замовник надає наступні пояснення (інформацію, документи) на даний запит: Щодо першого питання запиту повідомляємо наступне. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР), Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165), ДСТУ 7033:2009, ДСТУ 7035:2009, ДСТУ 3234-95, ДСТУ7037:2009, ДСТУ 3280-95, ДСТУ 3190-95, ДСТУ 8133:2015. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://dnz25.edu.vn.ua/uploads/tiger-1688111549.pdf. Стосовно другого питання запиту надаємо наступну інформацію. Предмет закупівлі товарів визначався замовником згідно з вимогами передбаченими пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. На торгівельному майданчику Zakupki.Prom.ua функціоналом передбачено автоматичне перенесення коду Єдиного закупівельного словника в окремі електронні поля конкретної назви предмету закупівлі. Щодо третього питання повідомляємо наступне. Коливання ціни товару (моркви, цибулі, капусти білокачанної, гарбуза та яблук) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від «01» лютого 2023 року №10 додатковими угодами: від «20»березня 2023 року №1 та від «17»травня 2023 року №2 в частині збільшення ціни товару документами підтверджено Висновками експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків Державної установи «Інститут економіки та прогнозування Національної академії наук України» (ДУ «ІЕПр НАН України»): - №135-7/111 від 08.03.2023 до додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року; - №135-7/301 від 09.05.2023 до додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року. Скан-копії вказаних висновків додаються. Відповідно до пп. 2 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення Згідно Висновку експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків ДУ «ІЕПр НАН України» №135-7/111 від 08.03.2023 середні ціни на зазначені товари на дату укладання додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року у порівнянні із датою укладання договору збільшились наступним чином: - морква – на 29,8 %; - цибуля – на 78,8 %; - капуста білокачанна – на 54,4 %; - гарбуз – на 97,3 %. Згідно додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року Сторони дійшли згоди про збільшення цін на зазначені товари у наступних обсягах: - морква – на 14,5 %; - цибуля – на 52,8%; - капуста білокачанна – на 40,4%; - гарбуз – на 66,7 %. Таким чином, відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищив відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку. Згідно Висновку експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків ДУ «ІЕПр НАН України» №135-7/301 від 09.05.2023 середні ціни на зазначені товари на дату укладання додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року у порівнянні із датою укладання додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року збільшились наступним чином: - морква – на 61 %; - капуста білокачанна – на 62,2 %. Середня ціна на яблука на дату укладання додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року у порівнянні із датою укладання договору збільшилась на 87,7 %. Згідно додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року Сторони дійшли згоди про збільшення цін на зазначені товари у наступних обсягах: - морква – на 60,9 %; - капуста білокачанна – на 61 %; - яблука – на 27,3 %. Таким чином, відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищив відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку. Згідно Висновків експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків ДУ «ІЕПр НАН України» №135-7/111 від 08.03.2023 та №135-7/301 від 09.05.2023 середні ціни на зазначені товари у порівнянні із датою укладання договору збільшились наступним чином: - морква – на 109 %; - цибуля – на 78,8 %; - капуста білокачанна – на 150,4 %; - гарбуз – на 97,3 %; - яблука – на 87,7 %. За результатами укладання додаткових угод №1 від «20»березня 2023 року та №2 від «17» травня 2023 року збільшення цін на зазначені товари відносно договору відбулось у наступних обсягах: - морква – на 84,1 %; - цибуля – на 52,8 %; - капуста білокачанна – на 126 %; - гарбуз – на 66,7 %; - яблука – на 27,3 %. Таким чином, загальний відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищив загального відсотку коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку та зазначені зміни істотних умов договору не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), замовник надає наступні пояснення (інформацію, документи) на даний запит: Щодо першого питання запиту повідомляємо наступне. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР), Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165), ДСТУ 7033:2009, ДСТУ 7035:2009, ДСТУ 3234-95, ДСТУ7037:2009, ДСТУ 3280-95, ДСТУ 3190-95, ДСТУ 8133:2015. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://dnz25.edu.vn.ua/uploads/tiger-1688111549.pdf. Стосовно другого питання запиту надаємо наступну інформацію. Предмет закупівлі товарів визначався замовником згідно з вимогами передбаченими пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. На торгівельному майданчику Zakupki.Prom.ua функціоналом передбачено автоматичне перенесення коду Єдиного закупівельного словника в окремі електронні поля конкретної назви предмету закупівлі. Щодо третього питання повідомляємо наступне. Коливання ціни товару (моркви, цибулі, капусти білокачанної, гарбуза та яблук) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від «01» лютого 2023 року №10 додатковими угодами: від «20»березня 2023 року №1 та від «17»травня 2023 року №2 в частині збільшення ціни товару документами підтверджено Висновками експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків Державної установи «Інститут економіки та прогнозування Національної академії наук України» (ДУ «ІЕПр НАН України»): - №135-7/111 від 08.03.2023 до додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року; - №135-7/301 від 09.05.2023 до додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року. Скан-копії вказаних висновків додаються. Відповідно до пп. 2 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення Згідно Висновку експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків ДУ «ІЕПр НАН України» №135-7/111 від 08.03.2023 середні ціни на зазначені товари на дату укладання додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року у порівнянні із датою укладання договору збільшились наступним чином: - морква – на 29,8 %; - цибуля – на 78,8 %; - капуста білокачанна – на 54,4 %; - гарбуз – на 97,3 %. Згідно додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року Сторони дійшли згоди про збільшення цін на зазначені товари у наступних обсягах: - морква – на 14,5 %; - цибуля – на 52,8%; - капуста білокачанна – на 40,4%; - гарбуз – на 66,7 %. Таким чином, відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищив відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку. Згідно Висновку експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків ДУ «ІЕПр НАН України» №135-7/301 від 09.05.2023 середні ціни на зазначені товари на дату укладання додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року у порівнянні із датою укладання додаткової угоди №1 від «20»березня 2023 року збільшились наступним чином: - морква – на 61 %; - капуста білокачанна – на 62,2 %. Середня ціна на яблука на дату укладання додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року у порівнянні із датою укладання договору збільшилась на 87,7 %. Згідно додаткової угоди №2 від «17»травня 2023 року Сторони дійшли згоди про збільшення цін на зазначені товари у наступних обсягах: - морква – на 60,9 %; - капуста білокачанна – на 61 %; - яблука – на 27,3 %. Таким чином, відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищив відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку. Згідно Висновків експертно-аналітичного дослідження відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків ДУ «ІЕПр НАН України» №135-7/111 від 08.03.2023 та №135-7/301 від 09.05.2023 середні ціни на зазначені товари у порівнянні із датою укладання договору збільшились наступним чином: - морква – на 109 %; - цибуля – на 78,8 %; - капуста білокачанна – на 150,4 %; - гарбуз – на 97,3 %; - яблука – на 87,7 %. За результатами укладання додаткових угод №1 від «20»березня 2023 року та №2 від «17» травня 2023 року збільшення цін на зазначені товари відносно договору відбулось у наступних обсягах: - морква – на 84,1 %; - цибуля – на 52,8 %; - капуста білокачанна – на 126 %; - гарбуз – на 66,7 %; - яблука – на 27,3 %. Таким чином, загальний відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищив загального відсотку коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку та зазначені зміни істотних умов договору не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Порушення усунено шляхом розірвання Договору додатковою угодою від 21.07.2023 року №4 до Договору №10 від 1 лютого 2023 року Звіт про виконання буде оприлюднено після повної оплати накладних до Договору, а саме: накладної №РН-0001285 від 14.07.2023 року на суму 7583,60грн.