0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 552 228.57 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 14 лип. 11:54
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Рідинне паливо по смарт-карткам» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-29-005473-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Замовником вимог частини другої статті 41 Закону. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження, які пояснюють причини укладання додаткових угод від 31.05.2023 № 1 та від 01.07.2023 № 2 до договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 18.07.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-07-14-000014 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Рідинне паливо по смарт-картках), оголошення № UA-2023-03-29-005473-a. За результатами розгляду надаємо таку інформацію. 1. Формування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до: наявної у Замовника об’єктивної потреби у забезпеченні наявного в активі Підприємства автотранспорту, машин та механізмів рідинним паливом для виконання покладених на Замовника завдань його діяльності, узагальненої департаментом закупівель на підставі заявок структурних підрозділів; положень ДСТУ 7687-2015; ДСТУ 7688-2015. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін на основі інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах. Розрахунок очікуваної вартості та джерела цінової інформації додаються. 2. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи про право підписання договору про закупівлю та сканкопію ліцензії (додається). 3. Укладення додаткових угод від 31.05.2023 № 1 та від 01.07.2023 № 2 здійснено з дотриманням вимог п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (Особливості). Додаткова угода від 31.05.2023 № 1 укладена на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей з метою погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Причиною укладення додаткової угоди стало виникнення можливості знизити ціну товару. Додаткова угода від 01.07.2023 № 2 укладена на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Причиною укладення додаткової угоди стало зміна ставки ПДВ пального з 7% до 20% з 01.07.2023 на виконання вимог абз. 1 пункту 82 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Слід зазначити, що Особливостями не передбачено обов’язку документально обґрунтовувати внесення змін до договору про закупівлю у випадках, зазначених вище. 4. Переможець виконав вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації щодо забезпечення виконання договору шляхом перерахування безвідсоткового депозиту (внеску на рахунок замовника) у розмірі 707 556,00 грн (підтвердження додається).
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Рідинне паливо по смарт-карткам» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-29-005473-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Замовником вимог частини другої статті 41 Закону. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження, які пояснюють причини укладання додаткових угод від 31.05.2023 № 1 та від 01.07.2023 № 2 до договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 18.07.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-07-14-000014 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Рідинне паливо по смарт-картках), оголошення № UA-2023-03-29-005473-a. За результатами розгляду надаємо таку інформацію. 1. Формування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до: наявної у Замовника об’єктивної потреби у забезпеченні наявного в активі Підприємства автотранспорту, машин та механізмів рідинним паливом для виконання покладених на Замовника завдань його діяльності, узагальненої департаментом закупівель на підставі заявок структурних підрозділів; положень ДСТУ 7687-2015; ДСТУ 7688-2015. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін на основі інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах. Розрахунок очікуваної вартості та джерела цінової інформації додаються. 2. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи про право підписання договору про закупівлю та сканкопію ліцензії (додається). 3. Укладення додаткових угод від 31.05.2023 № 1 та від 01.07.2023 № 2 здійснено з дотриманням вимог п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (Особливості). Додаткова угода від 31.05.2023 № 1 укладена на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей з метою погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Причиною укладення додаткової угоди стало виникнення можливості знизити ціну товару. Додаткова угода від 01.07.2023 № 2 укладена на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Причиною укладення додаткової угоди стало зміна ставки ПДВ пального з 7% до 20% з 01.07.2023 на виконання вимог абз. 1 пункту 82 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Слід зазначити, що Особливостями не передбачено обов’язку документально обґрунтовувати внесення змін до договору про закупівлю у випадках, зазначених вище. 4. Переможець виконав вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації щодо забезпечення виконання договору шляхом перерахування безвідсоткового депозиту (внеску на рахунок замовника) у розмірі 707 556,00 грн (підтвердження додається).
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 18.07.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-07-14-000014 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Рідинне паливо по смарт-картках), оголошення № UA-2023-03-29-005473-a. За результатами розгляду надаємо таку інформацію. 1. Формування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до: наявної у Замовника об’єктивної потреби у забезпеченні наявного в активі Підприємства автотранспорту, машин та механізмів рідинним паливом для виконання покладених на Замовника завдань його діяльності, узагальненої департаментом закупівель на підставі заявок структурних підрозділів; положень ДСТУ 7687-2015; ДСТУ 7688-2015. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін на основі інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах. Розрахунок очікуваної вартості та джерела цінової інформації додаються. 2. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи про право підписання договору про закупівлю та сканкопію ліцензії (додається). 3. Укладення додаткових угод від 31.05.2023 № 1 та від 01.07.2023 № 2 здійснено з дотриманням вимог п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (Особливості). Додаткова угода від 31.05.2023 № 1 укладена на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей з метою погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Причиною укладення додаткової угоди стало виникнення можливості знизити ціну товару. Додаткова угода від 01.07.2023 № 2 укладена на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Причиною укладення додаткової угоди стало зміна ставки ПДВ пального з 7% до 20% з 01.07.2023 на виконання вимог абз. 1 пункту 82 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Слід зазначити, що Особливостями не передбачено обов’язку документально обґрунтовувати внесення змін до договору про закупівлю у випадках, зазначених вище. 4. Переможець виконав вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації щодо забезпечення виконання договору шляхом перерахування безвідсоткового депозиту (внеску на рахунок замовника) у розмірі 707 556,00 грн (підтвердження додається).
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 18.07.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-07-14-000014 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Рідинне паливо по смарт-картках), оголошення № UA-2023-03-29-005473-a. За результатами розгляду надаємо таку інформацію. 1. Формування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до: наявної у Замовника об’єктивної потреби у забезпеченні наявного в активі Підприємства автотранспорту, машин та механізмів рідинним паливом для виконання покладених на Замовника завдань його діяльності, узагальненої департаментом закупівель на підставі заявок структурних підрозділів; положень ДСТУ 7687-2015; ДСТУ 7688-2015. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін на основі інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах. Розрахунок очікуваної вартості та джерела цінової інформації додаються. 2. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи про право підписання договору про закупівлю та сканкопію ліцензії (додається). 3. Укладення додаткових угод від 31.05.2023 № 1 та від 01.07.2023 № 2 здійснено з дотриманням вимог п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (Особливості). Додаткова угода від 31.05.2023 № 1 укладена на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей з метою погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Причиною укладення додаткової угоди стало виникнення можливості знизити ціну товару. Додаткова угода від 01.07.2023 № 2 укладена на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Причиною укладення додаткової угоди стало зміна ставки ПДВ пального з 7% до 20% з 01.07.2023 на виконання вимог абз. 1 пункту 82 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Слід зазначити, що Особливостями не передбачено обов’язку документально обґрунтовувати внесення змін до договору про закупівлю у випадках, зазначених вище. 4. Переможець виконав вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації щодо забезпечення виконання договору шляхом перерахування безвідсоткового депозиту (внеску на рахунок замовника) у розмірі 707 556,00 грн (підтвердження додається).