0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
260 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 17 лип. 17:52
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит на проведення моніторингу 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Відповідь: Відповідно до Положення «Про порядок утримання кладовищ та інших місць поховань», затвердженого рішенням Тиврівської селищної ради від 29.09.2022 року № 2111 на Тиврівський ККП покладено обов’язок забезпечення утримання в належному стані та охорону 29 кладовищ Тиврівської територіальної громади загальною площею 41 га., в тому числі видалення зелених насаджень з метою недопущення руйнування могил внаслідок падіння дерев. Для забезпечення виконання вищезазначених обов’язків, недопущення захаращення гіллям території полігону для розміщення та захоронення твердих побутових відходів (сміттєзвалища), зменшення транспортних витрат на вивезення гілля, було прийнято рішення придбати подрібнювач гілок, оскільки викинута на смітник деревина розкладається близько 3-10 років та. Крім того підприємство з 2022 року регулярно отримує замовлення на санітарне розчищення дерев на території Тиврівської територіальної громади. Подрібнену сировину наше підприємство планує використовувати для власних потреб (як сировину для опалення приміщень), а також передавати для опалення закладів освіти Тиврівської територіальної громади. Керівництвом підприємства на підставі потреби подрібнення гілок діаметром до 180 мм. було вивчено ринок та технічні характеристики існуючих подрібнювачів та на підставі проведеного моніторингу було сформовано технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено виходячи із моніторингу цін та пропозицій на техніку з аналогічними характеристиками. 2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «АРПАЛ» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) відповідно до п.44 Постанови №1178 (п.1 розділу 3, п.3 додатку 1 тендерної документації)? Відповідь: учасник процедури закупівлі ТОВ «АРПАЛ» 05 червня 2023 року разом із тендерною пропозицією оприлюднив в електронній системі документи, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Вказані документи завантажено в ЦБД та були враховані при прийнятті рішення про визнання переможця процедури закупівлі. 1. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року №7, складена не у відповідності до вимог пункту 38, абзаців 3, 6, 7 підпункту 1, абзацу 1 підпункту 2 та абзаців 2, 3, 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час проведення закупівлі (п.1, п.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)? Відповідь: Невідповідність п.1, п.3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимогам пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 сталась внаслідок помилкового застосування при підготовці тендерної документації положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції станом на 03 січня 2023 року. 3. Яким чином учасником ТОВ «АРПАЛ», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації, в частині надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації)? Учасником ТОВ «АРПАЛ» зг. пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації надано документ ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, сформований на 05 травня 2023 року Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - виписка) — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію; Згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - витяг) — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі; Тобто, Закон розуміє і Виписку і Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань як документ у паперовій або електронній формі, що містить відомості про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
За результатами моніторингу UA-M-2023-07-17-000061Тиврівський комбінат комунальних підприємств повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди від 28 липня 2023 року №1 про розірвання договору від 20 червня 2023 року №20/06. По договору №20/06 від 20.06.23р. відбулась оплата згідно платіжної інструкції №1 від 28.06.2023р. в сумі 254400,00 грн. Підприємству ТОВ «АРПАЛ» надіслано лист про повернення коштів.