0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
910 708.72 UAH
Замовник
ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 лип. 16:30
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартіву сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме музейних закладів щодо здійснення охорони приміщення та матеріальних цінностей, які знаходяться на території Замовника на 2-х постах цілодобово, по одному посту на кожен Об’єкт, у тому числі у святкові та вихідні дні: – пост № 1 центральна прохідна Замовника - за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 – цілодобова охорона (4 охоронця). - пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008. – цілодобова охорона (4 охоронця). 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними. Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Таким чином, ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" , що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. 3. Щодо інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону. Відповідно до частини другої статті 41 Закону, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Переможець процедури закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи (надаємо в складі пояснення), а саме: 1) НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ КЕРІВНИКА ПП ЛЕВ-2 (наказ) 2) ПРОТОКОЛ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ ПП ЛЕВ-2 (протокол) 3) КОПІЯ ЛІЦЕНЗІЇ (завірена ліцензія) 4) Ліцензія ЛЕВ-2 (ліцензія) 4. Просимо надати інформацію, яким документом учасник-переможець ПП «ЛЕВ-2» підтвердив вимогу пункту 1.12 «Технічної специфікації» щодо наявності власного (орендованого) пульта охорони та наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку. Пунктом 1.12 Технічної специфікації встановлено наступне вимогу: Виконавцем підтверджується наявність власного (орендованого) пульта охорони: дані відомості учасник торгів повинен підтвердити документом, що засвідчує право власності на устаткування у формі договору оренди або виписки з балансу, тощо. А також надати копію договору (-ів) (не менше 1-го договору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику. Виконання даних вимог підтверджується ПП «ЛЕВ-2» шляхом надання в складі пропозиції виписки з балансу (файл «Додаток 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПП ЛЕВ-2.PDF» ст.7), а також шляхом надання договору №02/22Т (файл «Додаток 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПП ЛЕВ-2.PDF» ст.8-10) Інших вимог, виконання яких передбачалось учасником закупівлі, у п.1.12 Технічної специфікації – не передбачалось.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартіву сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме музейних закладів щодо здійснення охорони приміщення та матеріальних цінностей, які знаходяться на території Замовника на 2-х постах цілодобово, по одному посту на кожен Об’єкт, у тому числі у святкові та вихідні дні: – пост № 1 центральна прохідна Замовника - за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 – цілодобова охорона (4 охоронця). - пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008. – цілодобова охорона (4 охоронця). 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними. Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Таким чином, ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" , що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. 3. Щодо інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону. Відповідно до частини другої статті 41 Закону, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Переможець процедури закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи (надаємо в складі пояснення), а саме: 1) НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ КЕРІВНИКА ПП ЛЕВ-2 (наказ) 2) ПРОТОКОЛ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ ПП ЛЕВ-2 (протокол) 3) КОПІЯ ЛІЦЕНЗІЇ (завірена ліцензія) 4) Ліцензія ЛЕВ-2 (ліцензія) 4. Просимо надати інформацію, яким документом учасник-переможець ПП «ЛЕВ-2» підтвердив вимогу пункту 1.12 «Технічної специфікації» щодо наявності власного (орендованого) пульта охорони та наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку. Пунктом 1.12 Технічної специфікації встановлено наступне вимогу: Виконавцем підтверджується наявність власного (орендованого) пульта охорони: дані відомості учасник торгів повинен підтвердити документом, що засвідчує право власності на устаткування у формі договору оренди або виписки з балансу, тощо. А також надати копію договору (-ів) (не менше 1-го договору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику. Виконання даних вимог підтверджується ПП «ЛЕВ-2» шляхом надання в складі пропозиції виписки з балансу (файл «Додаток 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПП ЛЕВ-2.PDF» ст.7), а також шляхом надання договору №02/22Т (файл «Додаток 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПП ЛЕВ-2.PDF» ст.8-10) Інших вимог, виконання яких передбачалось учасником закупівлі, у п.1.12 Технічної специфікації – не передбачалось.
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) (UA-2023-05-08-013330-a) від 02 серпня 2023 року повідомляємо наступне: Щодо документального підтвердження наведеної у поясненні інформації Замовником отримано запит про надання пояснення, а саме «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?» В свою чергу Замовником надано відповідь, що розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Таким чином, Замовник виконав вимогу Держаудитслужби та надав інформацію, про те, яким чином здійснено розрахунок очікуваної вартості, а саме: використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. А щодо документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, то в даному випадку, інформація знаходиться у відкритому доступі і вимоги, що ці документи потрібно надати, як передбачено в пункті 3 запиту «Щодо інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону» - не було. В свою чергу додаткову надаємо Договори з сайту Prozorro на підставі яких здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником не порушено вимог чинного законодавства. Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА ОБ'ЄКТІВ» Відповідно до пункту 3-7 Закону України «Про публічні закупівлі», установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 28 Постанови 1178 (в редакції від 20.04.2023 року), У тендерній документації обов’язково зазначаються: підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Таким чином, Замовником в розділі 2 Додатку 1 тендерної документації, передбачено, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Також, варто зазначити, що пункт 44 Особливостей передбачає, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. На відміну від частини 2 статті 17 Закону, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В свою чергу, Замовником на виконання вимоги пункту 40 Особливостей надано учаснику ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА ОБ'ЄКТІВ» 24 години на виправлення інформації та/або документів, а саме: «Надати інформацію з підтвердженням абзацу чотирнадцятого п. 44 щодо виконання/невиконання своїх зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Таким чином, Замовник звернув увагу Учасника на невідповідність, проте Учасник її не виправив, а завантажив аналогічну довідку. Також, варто зазначити, що наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» передбачено вичерпний перелік формальних помилок допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Дана невідповідність не підпадає під жодний пункт Наказу. Таким чином, Замовник правомірно відхилив учасника ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА ОБ'ЄКТІВ». Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-07-18-000053), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.