0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
950 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 2 серп. 18:10
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо надання пояснення від 02.08.2023 року по закупівлі UA-2023-02-09-006455-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СХІД», Товариство) надає наступні пояснення. По першому питанню повідомляємо наступне. У своїй господарській діяльності ТОВ "ЕНЕРА СХІД" використовує білінгову програмну систему "UENS Energy" для проведення розрахунків за спожиту електроенергію з побутовими та юридичними споживачами. Технічні вимоги до системи визначаються вимогами до її функціональних можливостей до виконання розрахунків споживачів та її можливостями щодо інтеграції із суміжними системами для забезпечення роботи зі споживачами, такими як кол-центр та персональний кабінет та системним програмним забезпеченням, а якісні характеристики визначаються виходячи з того, що розрахунки спожитої споживачами електроенергії здійснюються відповідно до чинного законодавства, нормативних документів та умов діючих договорів. А у зв'язку з тим, що з'являються зміни в законодавстві, нормативних актах та договорах, ця система потребує постійної технічної підтримки для оновлень, доповнень, розширення функціональних можливостей та усунення виявлених недоліків, зміни у суміжному програмному забезпеченні також спричиняють зміни у білінговій системі. Власними силами ТОВ "ЕНЕРА СХІД" не може підтримувати систему і тому має потребу в послугах з підтримки системи в актуальному стані, у зв'язку з чим були ініційовані торги з метою вибору виконавця, здатного надати такі послуги та виконати вимоги, а очікувана вартість послуг була проведена на підставі раніше проведених торгів та отриманих на них цінових пропозицій. По другому питанню повідомляємо наступне. Вимоги пункту 41 Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель направлені на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Відповідно до пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Враховуючи наведене вище слід зазначити, що ТОВ «ЕНЕРА СХІД» не має статусу бюджетної установи, оскільки не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак на Товариство не розповсюджуються вимоги пункту 41 Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710.
На запит Управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо надання пояснення від 02.08.2023 року по закупівлі UA-2023-02-09-006455-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СХІД», Товариство) надає наступні пояснення. По першому питанню повідомляємо наступне. У своїй господарській діяльності ТОВ "ЕНЕРА СХІД" використовує білінгову програмну систему "UENS Energy" для проведення розрахунків за спожиту електроенергію з побутовими та юридичними споживачами. Технічні вимоги до системи визначаються вимогами до її функціональних можливостей до виконання розрахунків споживачів та її можливостями щодо інтеграції із суміжними системами для забезпечення роботи зі споживачами, такими як кол-центр та персональний кабінет та системним програмним забезпеченням, а якісні характеристики визначаються виходячи з того, що розрахунки спожитої споживачами електроенергії здійснюються відповідно до чинного законодавства, нормативних документів та умов діючих договорів. А у зв'язку з тим, що з'являються зміни в законодавстві, нормативних актах та договорах, ця система потребує постійної технічної підтримки для оновлень, доповнень, розширення функціональних можливостей та усунення виявлених недоліків, зміни у суміжному програмному забезпеченні також спричиняють зміни у білінговій системі. Власними силами ТОВ "ЕНЕРА СХІД" не може підтримувати систему і тому має потребу в послугах з підтримки системи в актуальному стані, у зв'язку з чим були ініційовані торги з метою вибору виконавця, здатного надати такі послуги та виконати вимоги, а очікувана вартість послуг була проведена на підставі раніше проведених торгів та отриманих на них цінових пропозицій. По другому питанню повідомляємо наступне. Вимоги пункту 41 Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель направлені на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Відповідно до пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Враховуючи наведене вище слід зазначити, що ТОВ «ЕНЕРА СХІД» не має статусу бюджетної установи, оскільки не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак на Товариство не розповсюджуються вимоги пункту 41 Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СХІД», Товариство) повідомляє наступне. Щодо встановлених порушень вимог частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922) та пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) повідомляємо наступне. Згідно п. 12 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація повинна, зокрема, містити зазначення валюти, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції. При цьому нормами Закону № 922 не передбачено порядок та спосіб такого розміщення. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону № 922 тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Умовами тендерної документації та договору про закупівлю передбачено, що розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України - гривні. Зокрема, пунктом 17 Оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) передбачено, що учасники відкритих торгів (з особливостями) в складі своєї пропозиції повинні подати пропозицію, складену за формою згідно Додатку 1 до тендерної документації, змістом якої передбачено подання учасниками пропозицій в національній валюті України – гривні, а пунктом 3.2 проєкту договору, який є додатком №3 до тендерної документації, вартість договору встановлена в національній валюті України – гривні. Також інформація про валюту закупівлі визначалась при заповненні відповідних полів в електронній системі закупівель. Оскільки Органом державного фінансового контролю не конкретизовано, яких саме заходів має вжити замовник, не визначено спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, для недопущення таких порушень в подальшому, закупівлі уповноваженою особою Товариства здійснюватимуться з урахуванням висновку Органу державного фінансового контролю.