0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 серп. 16:50
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з опри оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів предмету закупівлі 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Вантажний – спеціалізований самоскид КРАЗ 6510, що був у використанні в кількості 1 шт.), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-04-010682-a, повідомляємо наступне: Згідно з законом (ч.5.ст.8) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання уповноваженою особою вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме (Вантажний – спеціалізований самоскид КРАЗ 6510, що був у використанні в кількості 1 шт.), визначались відповідно до потреб зазначених в зверненні командира військової частини А7321 та з урахуванням необхідних параметрів. Розмір бюджетного призначення затверджено рішенням двадцять восьмої сесії восьмого скликання Миколаївської селищної ради від 22.03.2023 року. Також для визначення очікуваної вартості Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 та Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.08.2019р. № 3301-04/34980-06, щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником було проведено аналіз ринку, адже на даному етапі замовником використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяло визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного та зважаючи на проєкт моніторингу закупівлі № UA-2023-04-04-010682-a, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі пп.2 п.3 Постанови КМУ від 30.12.2022 № 1495 Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються замовником у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.” Також повідомляємо, що (Вантажний – спеціалізований самоскид КРАЗ 6510, що був у використанні в кількості 1 шт.) був закуплений та в подальшому переданий Миколаївською селищною радою запитувачу Міністерству оборони України – військова частина А7321 (Акт приймання передачі від 08.05.2023р).
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з опри оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів предмету закупівлі 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Вантажний – спеціалізований самоскид КРАЗ 6510, що був у використанні в кількості 1 шт.), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-04-010682-a, повідомляємо наступне: Згідно з законом (ч.5.ст.8) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання уповноваженою особою вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме (Вантажний – спеціалізований самоскид КРАЗ 6510, що був у використанні в кількості 1 шт.), визначались відповідно до потреб зазначених в зверненні командира військової частини А7321 та з урахуванням необхідних параметрів. Розмір бюджетного призначення затверджено рішенням двадцять восьмої сесії восьмого скликання Миколаївської селищної ради від 22.03.2023 року. Також для визначення очікуваної вартості Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 та Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.08.2019р. № 3301-04/34980-06, щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником було проведено аналіз ринку, адже на даному етапі замовником використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяло визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного та зважаючи на проєкт моніторингу закупівлі № UA-2023-04-04-010682-a, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі пп.2 п.3 Постанови КМУ від 30.12.2022 № 1495 Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються замовником у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.” Також повідомляємо, що (Вантажний – спеціалізований самоскид КРАЗ 6510, що був у використанні в кількості 1 шт.) був закуплений та в подальшому переданий Миколаївською селищною радою запитувачу Міністерству оборони України – військова частина А7321 (Акт приймання передачі від 08.05.2023р).