0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 910 127.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 серп. 17:38
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради уважно вивчило Ваш запит на надання пояснень від 2023-08-15 09:44:08 та повідомляє наступне. І. Щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. При здійсненні закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Povidone-iodine, Ethanol, Chlorhexidine, Ammonia, Hydrogen peroxide, Iodine, Viride nitens, Benzyl benzoate, Vaseline, Dexpanthenol, Dimethyl sulfoxide, Comb drug,, Castor oil, Propanol, combinations, Lidocaine, Tacrolimus, Allopurinol, Ambroxol, Amiodarone, Amlodipine, Acetylsalicylic acid, Enalapril, Betahistine, Verapamil, Medicinal charcoal, Doxazosin, Doxycycline, Urapidil, Mono, Etamsylate, Pantoprazole, Captopril and diuretics, Captopril, Carvedilol, Ketorolac, Clopidogrel, Levothyroxine sodium, Linezolid, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Macrogol, Mycophenolic acid, Moxifloxacin, Isosorbide mononitrate, Nebivolol, Nimesulide, Glyceryl trinitrate, Nitroxoline, Omeprazole, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Prednisolone, Tacrolimus, Ramipril, Sildenafil, Simvastatin, Spironolactone, Torasemide, Fluconazole, Folic acid, Lactulose, Levosimendan, Levofloxacin, Timolol, Perindopril and amlodipine, Bisoprolol, Bisoprolol, Pantoprazole, Molsidomine, Methylprednisolone, Lactic acid producing organisms)» Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Спільним листом Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та особливості надання медичної допомоги пацієнтам лікарні. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано на основі заявки на придбання ліків для КНП «Обласна лікарня» на 2023 рік з урахуванням положень нормативних актів: 1. Постанови КМУ № 333 від 25.03.2009 р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення»; 2. Постанови КМУ № 426 від 03.04.2019 р. «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти»; 3. Постанови КМУ № 240 від 02.07.2014 р. «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби»; 4. Постанови КМУ № 955 від 17.12.2008 р. «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби та медичні вироби»; 5. Постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 р. «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита». Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівлі разом з міжнародною непатентованою назвою (МНН) зазначено інформацію про форму та дозування лікарського засобу, що визначаються з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Під час визначення предмета закупівлі лікарського засобу та його характеристик Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та МНН лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торговельної назви. Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» і т.д. Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості фармацевтичної продукції було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних лікарських засобів, яка містилась в наступних джерелах: 1) у відкритих інформаційних джерелах; 2) в електронній системі закупівель; 3) у рішеннях Міністерства охорони здоров’я України щодо цін на лікарські засоби, які закуплені із залученням міжнародних спеціалізованих організацій поточного року; 4) у договорах про закупівлю аналогічних лікарських засобів за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року - за останні два роки; 5) у Реєстрах оптово-відпускних цін на лікарські засоби, в тому числі, у Реєстрі відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року, затверджений наказом МОЗ України від 28.02.2023 №408. Враховуючи вищевказане Замовником повністю виконано приписи положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради уважно вивчило Ваш запит на надання пояснень від 2023-08-15 09:44:08 та повідомляє наступне. І. Щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. При здійсненні закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Povidone-iodine, Ethanol, Chlorhexidine, Ammonia, Hydrogen peroxide, Iodine, Viride nitens, Benzyl benzoate, Vaseline, Dexpanthenol, Dimethyl sulfoxide, Comb drug,, Castor oil, Propanol, combinations, Lidocaine, Tacrolimus, Allopurinol, Ambroxol, Amiodarone, Amlodipine, Acetylsalicylic acid, Enalapril, Betahistine, Verapamil, Medicinal charcoal, Doxazosin, Doxycycline, Urapidil, Mono, Etamsylate, Pantoprazole, Captopril and diuretics, Captopril, Carvedilol, Ketorolac, Clopidogrel, Levothyroxine sodium, Linezolid, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Macrogol, Mycophenolic acid, Moxifloxacin, Isosorbide mononitrate, Nebivolol, Nimesulide, Glyceryl trinitrate, Nitroxoline, Omeprazole, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Prednisolone, Tacrolimus, Ramipril, Sildenafil, Simvastatin, Spironolactone, Torasemide, Fluconazole, Folic acid, Lactulose, Levosimendan, Levofloxacin, Timolol, Perindopril and amlodipine, Bisoprolol, Bisoprolol, Pantoprazole, Molsidomine, Methylprednisolone, Lactic acid producing organisms)» Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Спільним листом Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та особливості надання медичної допомоги пацієнтам лікарні. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано на основі заявки на придбання ліків для КНП «Обласна лікарня» на 2023 рік з урахуванням положень нормативних актів: 1. Постанови КМУ № 333 від 25.03.2009 р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення»; 2. Постанови КМУ № 426 від 03.04.2019 р. «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти»; 3. Постанови КМУ № 240 від 02.07.2014 р. «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби»; 4. Постанови КМУ № 955 від 17.12.2008 р. «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби та медичні вироби»; 5. Постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 р. «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита». Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівлі разом з міжнародною непатентованою назвою (МНН) зазначено інформацію про форму та дозування лікарського засобу, що визначаються з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Під час визначення предмета закупівлі лікарського засобу та його характеристик Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та МНН лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торговельної назви. Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» і т.д. Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості фармацевтичної продукції було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних лікарських засобів, яка містилась в наступних джерелах: 1) у відкритих інформаційних джерелах; 2) в електронній системі закупівель; 3) у рішеннях Міністерства охорони здоров’я України щодо цін на лікарські засоби, які закуплені із залученням міжнародних спеціалізованих організацій поточного року; 4) у договорах про закупівлю аналогічних лікарських засобів за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року - за останні два роки; 5) у Реєстрах оптово-відпускних цін на лікарські засоби, в тому числі, у Реєстрі відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року, затверджений наказом МОЗ України від 28.02.2023 №408. Враховуючи вищевказане Замовником повністю виконано приписи положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Висновок оскаржено до суду.