0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
67 650.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 серп. 17:19
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» разом із додатками 1,2 до Тендерної документації надав Лист-запевнення про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», яким підтвердив, що учасник не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї закупівель товарів, робіт та послуг згідно із Законом України «Про санкції». Також, ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» як учасник процедури закупівлі, не є юридичною особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг згідно із Законом України «Про санкції», а тому підстави для відмови ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» в участі закупівлі та підстави для відхилення його пропозиції згідно з п. 11 ч. 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» були відсутніми. Слід зазначити, що до переліку осіб щодо яких введено персональні санкції включено саме фізичну особу. Товариство до такого переліку осіб не включено. Тобто такі санкції як блокування активів; обмеження торговельних операцій; обмеження транзиту; перевезення майна; зупинення виконання зобов’язань Товариства, не можуть бути застосовані до останнього. Таким чином, передача Товару, надання послуг Товариству (не фізичній особі, а саме Фірташу Дмитру Васильовичу), отримання грошових коштів як оплата за отриманий товар, послуги, товарів від Товариства не суперечитиме Рішенню РНБО України, оскільки не буде торгівельною операцією, транзитом майна, виведенням капіталів, виконанням зобов’язань щодо особи включеної в перелік осіб до яких застосовано санкції. Відтак, уповноважена особа, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не мала підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» у закупівлі газового палива за унікальним номером UA-2023-04-20-009399-а та було прийнято рішення про намір укласти договір. Окрім того, на момент вчинення вище вказаної публічної закупівлі був відсутній юрист, у зв'язку з призовом на військову службу в Збройні Сили України, який міг би надати правову допомогу щодо проведення закупівлі газового палива.
Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» разом із додатками 1,2 до Тендерної документації надав Лист-запевнення про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», яким підтвердив, що учасник не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї закупівель товарів, робіт та послуг згідно із Законом України «Про санкції». Також, ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» як учасник процедури закупівлі, не є юридичною особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг згідно із Законом України «Про санкції», а тому підстави для відмови ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» в участі закупівлі та підстави для відхилення його пропозиції згідно з п. 11 ч. 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» були відсутніми. Слід зазначити, що до переліку осіб щодо яких введено персональні санкції включено саме фізичну особу. Товариство до такого переліку осіб не включено. Тобто такі санкції як блокування активів; обмеження торговельних операцій; обмеження транзиту; перевезення майна; зупинення виконання зобов’язань Товариства, не можуть бути застосовані до останнього. Таким чином, передача Товару, надання послуг Товариству (не фізичній особі, а саме Фірташу Дмитру Васильовичу), отримання грошових коштів як оплата за отриманий товар, послуги, товарів від Товариства не суперечитиме Рішенню РНБО України, оскільки не буде торгівельною операцією, транзитом майна, виведенням капіталів, виконанням зобов’язань щодо особи включеної в перелік осіб до яких застосовано санкції. Відтак, уповноважена особа, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не мала підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» у закупівлі газового палива за унікальним номером UA-2023-04-20-009399-а та було прийнято рішення про намір укласти договір. Окрім того, на момент вчинення вище вказаної публічної закупівлі був відсутній юрист, у зв'язку з призовом на військову службу в Збройні Сили України, який міг би надати правову допомогу щодо проведення закупівлі газового палива.
З метою підготовки до осінньо – зимового періоду (опалювання приміщення відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування с. Великі Бережці Центру, де знаходиться 25 ліжко – місць для перебування людей похилого віку відбувається за рахунок природного газу, а також у період весна – літо відбувається приготування їжі для підопічних відділення). Таким чином, щоб не допустити перевитрат бюджетних коштів (постачання ПОН), уповноваженою особою Центру було прийнято протокольне рішення про здійснення закупівлі газового палива до кінця 2023 року (Протокол №1 від 20.04.23р.) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник сумує за кодом ДК закупівлі, керуючись нормами Закону та від вартості закупівлі приймається рішення щодо проведення закупівлі (в нашому випадку – Відкриті торги). Згідно Додатку 3 до тендерної документації Центром здійснено обґрунтування (згідно нормативно правових актів (Закон України «Про ринок природного газу»; Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг; Постанови НКРЕКП) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (фізико – хімічні показники природного газу, який постачається Замовнику, повинні відповідати вимогам, визначеним розділом ІІІ Кодексу газорозподільчих систем та Кодексу газотранспортної системи. Якість газу, що передається Замовнику, має відповідати вимогам встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно – технічними документами щодо його якості, зокрема вимогам ДСТУ 5542 – 87 (ГОСТ 5542 – 87), за розрахункову одиницю газу приймається один метр кубічний (м3), приведений до стандартних умов: температура (t) 293,18К (20 градусів Цельсія), тиск газу (Р) 101,325 кПа (760 мм рт.ст.). Визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі та потреба у кількості замовленого природного газу: вирахувавши арифметичним методом (враховуючі планові (минулорічні) обсяги споживання природного газу 9 950 куб. м., та фактичні 9362 куб. м., та з розрахунку, що використано у період січень – квітень 2023р. планово 4 679 куб. м., фактично – 4 406 куб. м., було вирахувано приблизний обсяг природного газу, який необхідний для споживання до кінця 2023 року, а саме 4 100 куб. м.). Ціна природного газу встановлюється Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про ринок природного газу», зокрема повинна враховувати усі витрати на постачання, у тому числі і за транспортування природного газу, з урахуванням усіх платежів, які можуть бути понесені учасником у ході виконання договору про закупівлю. Учасник не включає до вартості тендерної пропозиції вартість послуг з розподілу природного газу. На період підготовки тендерної документації було проаналізовано середньо – ринкові ціни на природний газ (данні бралися з офіційного електронного сайту Міністерства фінансів), таким чином було встановлено допустиму вартість природного газу за 1 м3, а також розраховано очікувану вартість закупівлі.
Центром надання соціальних послуг Кременецької міської ради вживаються заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжиті заходи щодо розірвання договору постачання природнього газу від 08.05.23р. № 41АВ200-1478-23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
Додаткова угода на розірвання договору на виконання вимоги ДАСУ