0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 799 976.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 18 серп. 11:57
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі екскаватора- навантажувача Mecalac TLB880SM (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-21-010606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»» (код ЄДРПОУ 32670703), з яким укладений договір від 21.07.2023 № 15 без використання електронної системи закупівель? 4. Яким чином ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»» підтверджено ступінь локалізації виробництва товару, що постачається згідно умов договору від 21.07.2023 № 15? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Щодо першого питання вашого запиту, стосовно надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника щодо забезпечення ліквідації наслідків підриву Каховської ГЕС в результаті ворожого обстрілу на території Херсонської міської територіальної громади КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "МІСЬКЕ ДОРОЖНЄ УПРАВЛІННЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ необхідно придбати зазначений товар. Товар за своїми якісними, технічними характеристиками повинен відповідати стандартам (технічним умовам) їх виробника, нормам чинного законодавства України та вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням: - необхідності забезпечення максимальної надійністі вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатність та доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації; - надійності кріплення та фіксації до конструкцій рами автомобіля в транспортному і робочому положеннях; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Специфікації, що є додатком № 1 до договору від 21.07.2023 № 15, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону та з урахуванням Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу та електронного каталогу (Prozorro Market, який знаходиться у відкритому доступі), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Замовником направлено не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій постачальникам. У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції, що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» - 4 980 000,00 грн. (пропозиція надана на анологічний товар ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ BOBCAT B780 з додатковим обладнанням); 2) ТОВ «ТД «Будшляхмаш» - 4 799 976,00 грн, 3) ТОВ «Укравтозапчастина» - 4 850 000,00 грн. Крім того, згідно Методики Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі врахував умови оплати та строки поставки товару, а саме: Строк поставки товару: не пізніше 31 липня 2023. Умови оплати договору: - здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; - покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оприлюдненням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Щодо другого питання вашого запиту, стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. У відповідь на запит Замовником, у вигляді прикріплених файлів, надається інформація та документи, які підтверджують наявность підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Щодо третього питання вашого запиту стосовно надання інформації за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»» (код ЄДРПОУ 32670703), з яким укладений договір від 21.07.2023 № 15 без використання електронної системи закупівель. Замовником здійснено розгляд отриманих пропозицій від потенційних учасників щодо можливості постачання необхідної техніки у строк до 31.07.2023 у зв’язку з наявною начальною потребою в здійсненні заходів щодо ліквідації наслідків підриву Каховської ГЕС через ворожий обстріл та на умовах, щодо здійснення оплати: оплата за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Крім того, ТОВ «ТД «Будшляхмаш» запропонувала необхідний товар за найнижчою ціною. Щодо четвертого питання вашого запиту стосовно питання яким чином ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»» підтверджено ступінь локалізації виробництва товару, що постачається згідно умов договору від 21.07.2023 № 15. Відповідно до порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2023 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік). Перелік формується за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі. Перелік оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки. Так на виконання зазначених вище вимог, на веб-порталі публічних закупівель www.prozorro.gov.ua в розділі «Локалізація» наявна інформація про рівень локалізації 15,7% товару «Екскаватор навантажувач Mecalac TLB880SM». КОД 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" (#32670703 UA-EDR). ID: be9bb98f040d4efeac36615ab7aac9b7.
Щодо першого питання вашого запиту, стосовно надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника щодо забезпечення ліквідації наслідків підриву Каховської ГЕС в результаті ворожого обстрілу на території Херсонської міської територіальної громади КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "МІСЬКЕ ДОРОЖНЄ УПРАВЛІННЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ необхідно придбати зазначений товар. Товар за своїми якісними, технічними характеристиками повинен відповідати стандартам (технічним умовам) їх виробника, нормам чинного законодавства України та вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням: - необхідності забезпечення максимальної надійністі вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатність та доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації; - надійності кріплення та фіксації до конструкцій рами автомобіля в транспортному і робочому положеннях; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Специфікації, що є додатком № 1 до договору від 21.07.2023 № 15, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону та з урахуванням Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу та електронного каталогу (Prozorro Market, який знаходиться у відкритому доступі), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Замовником направлено не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій постачальникам. У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції, що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» - 4 980 000,00 грн. (пропозиція надана на анологічний товар ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ BOBCAT B780 з додатковим обладнанням); 2) ТОВ «ТД «Будшляхмаш» - 4 799 976,00 грн, 3) ТОВ «Укравтозапчастина» - 4 850 000,00 грн. Крім того, згідно Методики Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі врахував умови оплати та строки поставки товару, а саме: Строк поставки товару: не пізніше 31 липня 2023. Умови оплати договору: - здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; - покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оприлюдненням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Щодо другого питання вашого запиту, стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. У відповідь на запит Замовником, у вигляді прикріплених файлів, надається інформація та документи, які підтверджують наявность підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Щодо третього питання вашого запиту стосовно надання інформації за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»» (код ЄДРПОУ 32670703), з яким укладений договір від 21.07.2023 № 15 без використання електронної системи закупівель. Замовником здійснено розгляд отриманих пропозицій від потенційних учасників щодо можливості постачання необхідної техніки у строк до 31.07.2023 у зв’язку з наявною начальною потребою в здійсненні заходів щодо ліквідації наслідків підриву Каховської ГЕС через ворожий обстріл та на умовах, щодо здійснення оплати: оплата за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Крім того, ТОВ «ТД «Будшляхмаш» запропонувала необхідний товар за найнижчою ціною. Щодо четвертого питання вашого запиту стосовно питання яким чином ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»» підтверджено ступінь локалізації виробництва товару, що постачається згідно умов договору від 21.07.2023 № 15. Відповідно до порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2023 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік). Перелік формується за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі. Перелік оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки. Так на виконання зазначених вище вимог, на веб-порталі публічних закупівель www.prozorro.gov.ua в розділі «Локалізація» наявна інформація про рівень локалізації 15,7% товару «Екскаватор навантажувач Mecalac TLB880SM». КОД 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" (#32670703 UA-EDR). ID: be9bb98f040d4efeac36615ab7aac9b7.