0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 046 453.15 UAH
Замовник
Комунальне підприємство"Гарне місто" Овруцької міської ради Житомирської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 серп. 17:20
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби, про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» (закупівля: UA-2023-08-01-007864-a), Комунальне підприємство «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області (Замовник), надає пояснення через електронну систему закупівель. Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій щодо придбання товару за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка - «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» (закупівля: UA-2023-08-01-007864-a) пропозиція Учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» електронною системою закупівель визнана найбільш економічно вигідною. Керуючись вимогами ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами, рішенням уповноваженої особи від 14.08.2023 року №14/08/2023 ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» було визнано переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка - «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» 22.08.2023 року у відповідності до наказу Управління північного офісу держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби від 22.08.2023 №51-3 було розпочато моніторинг зазначеної процедури закупівлі. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), головне завдання при проведенні публічних закупівель - це принцип здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, неупереджене визначення переможця та недопущення зайвих витрат з придбання товарів/послуг і робіт. Замовником визначено переможця, що надав цінову пропозицію, що значно економить кошти місцевого бюджету та надає можливість в найкоротші терміни отримати якісний товар для подальшого використання з благоустрою території та забезпечення надання послуг населенню в м. Овруч. Тому уповноважена особа рахує, що: 1. Відповідно до аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно законодавства. В п. 14 Додатку 3 до тендерної документації, зазначено що учасник повинен надати документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії видаткових накладних, акт приймання-передачі товару та лист-відгук/рекомендаційний лист від контрагента, що свідчить про виконання учасником в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору. ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» надали: Договір про закупівлю №126 від 16 квітня 2019 року (завірений підписом і печаткою), видаткову накладну №42512 від 06 травня 2019 року (з підписами та печатками отримувача та замовника, а також завірена підписом і печаткою), відгук щодо виконання договору про закупівлю №126 від 16.04.2019 р від Комунального підприємства «Бровари-благоустрій» (з позитивним відгуком, завірена підписом та печаткою), що є достатньою підставою для підтвердження кваліфікаційного критерію. 2. Відповідно до п.п.5.1. п. 5 розділу 3 Тендерної документації, зазначено що аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання товару/надання послуг, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону, предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словнику, затвердженого у становленому законодавством порядку. Предмет закупівлі (код ДК 021:2015: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі) зазначений Учасником в поданому аналогічному договорі імперативно не суперечить предмету закупівлі (код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) 3. Учасником було подано Довідку про кінцевого бенефіціара (вих. №21 від 07.08.2023 р.), щодо громадянства та місце проживання двох власників: Дєдова Миколи Станіславовича та Дєдової Жанни Олександрівни. Також подано розширений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений підписом і печаткою), в якому зазначено розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників) та їх місцезнаходження, громадянство. А також уповноваженою особою було здійснено перевірку підприємства в Реєстрі санкційних компаній РНБО, що є достатньою підставою для підтвердження кваліфікаційного критерію. Із зазначених підстав пропозиція учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА», не була відхилена Замовником.
У відповідь на запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби, про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» (закупівля: UA-2023-08-01-007864-a), Комунальне підприємство «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області (Замовник), надає пояснення через електронну систему закупівель. Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій щодо придбання товару за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка - «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» (закупівля: UA-2023-08-01-007864-a) пропозиція Учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» електронною системою закупівель визнана найбільш економічно вигідною. Керуючись вимогами ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами, рішенням уповноваженої особи від 14.08.2023 року №14/08/2023 ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» було визнано переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка - «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» 22.08.2023 року у відповідності до наказу Управління північного офісу держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби від 22.08.2023 №51-3 було розпочато моніторинг зазначеної процедури закупівлі. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), головне завдання при проведенні публічних закупівель - це принцип здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, неупереджене визначення переможця та недопущення зайвих витрат з придбання товарів/послуг і робіт. Замовником визначено переможця, що надав цінову пропозицію, що значно економить кошти місцевого бюджету та надає можливість в найкоротші терміни отримати якісний товар для подальшого використання з благоустрою території та забезпечення надання послуг населенню в м. Овруч. Тому уповноважена особа рахує, що: 1. Відповідно до аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно законодавства. В п. 14 Додатку 3 до тендерної документації, зазначено що учасник повинен надати документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії видаткових накладних, акт приймання-передачі товару та лист-відгук/рекомендаційний лист від контрагента, що свідчить про виконання учасником в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору. ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» надали: Договір про закупівлю №126 від 16 квітня 2019 року (завірений підписом і печаткою), видаткову накладну №42512 від 06 травня 2019 року (з підписами та печатками отримувача та замовника, а також завірена підписом і печаткою), відгук щодо виконання договору про закупівлю №126 від 16.04.2019 р від Комунального підприємства «Бровари-благоустрій» (з позитивним відгуком, завірена підписом та печаткою), що є достатньою підставою для підтвердження кваліфікаційного критерію. 2. Відповідно до п.п.5.1. п. 5 розділу 3 Тендерної документації, зазначено що аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання товару/надання послуг, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону, предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словнику, затвердженого у становленому законодавством порядку. Предмет закупівлі (код ДК 021:2015: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі) зазначений Учасником в поданому аналогічному договорі імперативно не суперечить предмету закупівлі (код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) 3. Учасником було подано Довідку про кінцевого бенефіціара (вих. №21 від 07.08.2023 р.), щодо громадянства та місце проживання двох власників: Дєдова Миколи Станіславовича та Дєдової Жанни Олександрівни. Також подано розширений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений підписом і печаткою), в якому зазначено розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників) та їх місцезнаходження, громадянство. А також уповноваженою особою було здійснено перевірку підприємства в Реєстрі санкційних компаній РНБО, що є достатньою підставою для підтвердження кваліфікаційного критерію. Із зазначених підстав пропозиція учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА», не була відхилена Замовником.
На виконання Висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі від 01.09.2023 р., здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 21.08.2023 № 21/08 - Договір розірвано з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у зв'язку з виявленням помилок та ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, враховуючи умови Договору