0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 009 824.45 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 15 вер. 15:49
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кейтерингових послуг (послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 16 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцької міської ради Коростенського району Житомирської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-22-007301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг з харчування дітей, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме приватне підприємство «ШКОЛЯРИК» (код ЄДРПОУ 31071286), з яким укладений договір від 22.08.2023 № 9 без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі вимог, визначених у нормативно-правових актах: у відповідності із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затвердженим меню харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої освіти. Розмір витрат на закупівлю визначено розрахунковим методом на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Загальна потреба у коштах /очікувана вартість визначена шляхом множення необхідного обсягу послуг (що виражено у діто-днях) на розрахункову вартість одного дня харчування (обіду, 30% норми). Середня розрахункова вартість харчування однієї дитини визначена на підставі законодавства, яке регулює порядок організації харчування дітей, а також норми їх харчування, зокрема таких як: Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 та 30% норми згідно із Додатком 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затверджених МОЗ України сезонних меню для закладів освіти. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг з харчування дітей, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме приватне підприємство «ШКОЛЯРИК» (код ЄДРПОУ 31071286), з яким укладений договір від 22.08.2023 № 9 без використання електронної системи закупівель? Протокол №12 від 22.08.2023 року та Обґрунтування застосування замовником підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей (додається).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі вимог, визначених у нормативно-правових актах: у відповідності із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затвердженим меню харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої освіти. Розмір витрат на закупівлю визначено розрахунковим методом на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Загальна потреба у коштах /очікувана вартість визначена шляхом множення необхідного обсягу послуг (що виражено у діто-днях) на розрахункову вартість одного дня харчування (обіду, 30% норми). Середня розрахункова вартість харчування однієї дитини визначена на підставі законодавства, яке регулює порядок організації харчування дітей, а також норми їх харчування, зокрема таких як: Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 та 30% норми згідно із Додатком 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затверджених МОЗ України сезонних меню для закладів освіти. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг з харчування дітей, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме приватне підприємство «ШКОЛЯРИК» (код ЄДРПОУ 31071286), з яким укладений договір від 22.08.2023 № 9 без використання електронної системи закупівель? Протокол №12 від 22.08.2023 року та Обґрунтування застосування замовником підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей (додається).