0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 700 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 вер. 17:14
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Під час складання Тендерної документації Уповноваженою Особою було допущено формальну помилку, замість тире прописано або, згідно технічної частини дійсно було передбачено від 4 до 8 циліндрів. Учасник не звертався до Уповноваженої Особи в електронній системі закупівель, щодо внесення змін до Тендерної Документації. У зв'язку з чим Уповноваженою Особою було пропущено даний факт. Щодо листа до аналогічного договору, Уповноваженою Особою було порушено норми постанови 1178,а саме не надано 24 години на виправлення.
Під час складання Тендерної документації Уповноваженою Особою було допущено формальну помилку, замість тире прописано або, згідно технічної частини дійсно було передбачено від 4 до 8 циліндрів. Учасник не звертався до Уповноваженої Особи в електронній системі закупівель, щодо внесення змін до Тендерної Документації. У зв'язку з чим Уповноваженою Особою було пропущено даний факт. Щодо листа до аналогічного договору, Уповноваженою Особою було порушено норми постанови 1178,а саме не надано 24 години на виправлення.
В установлений Законом України "Про публічні закупівлі" строк, подаємо вказані заперечення на висновок, які обгрунтовуються наступним. За своїм змістом висновок ограну державного фінансового контролю є індивідуально-правовим актом, який повинен відповідати вимогам, встановленим статею 2 КАС України. Подібний висновок викладено у постанові Верховного Суду від 30.06.2020 у справі №320/733/19, у постанові від 05 березня 2020 року у справі №640/467/19. У згаданих постановах Верховного Суду серед іншого, звернув увгу на те, що зазначивши у висновку необхідність усунути порушення законодавства у сфері закупівель, необхідно конкретизувати яких саме заходів має вжити позивач та визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. Також,ні Законом України " Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", ні іншим нормативно-правовим актом не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів.Також, Південний офіс Держаудитслужби не визначив спосіб усунення (судовий чи позасудовий) виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною.Тобто, за умови відсутності істотного порушення умов Договору, одностороннє розірвання в принципі не допускається. Крім того, слід відмітити, що укладений договір за даною закупівлею ВЖЕ повністю ВИКОНАНИЙ. А отже виключається навіть судова можливість його розірвання. Зазначене Південим офісом Держаудитслужби у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель без конкретизації відповідних норм законодавства, на підставі яких слід вчиняти такі дії, свідчить про нечіткість висновку та його невизначеність, що є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії та унеможливлює його вионання. Аналогічні правові висновки сформовані Верховним Судом у постанові від 13.05.2021 у справі №160/13090/19.