0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
790 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 вер. 15:20
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно частини п’ятої та частини сімнадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне некомерційне підприємство Лисичанської міської ради Луганської області «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» (надалі – КНП «ЦПМСД №2») надає пояснення (інформацію та документи) за поставленими питаннями ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі легкового автомобілю RENAULT Duster (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Номер у Prozorro UA-2023-07-07-011915-a). 1. Згідно Розпорядження відділу охорони здоров’я Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області №1 від 02.05.2023р. (Додаток 1) з метою забезпечення ефективної роботи закладів охорони здоров’я на місцях подій, що передбачає тривале перебування в польових умовах та після деокупації Лисичанської територіальної громади, а також відновлення втраченої матеріальної бази, внаслідок бойових дій, на виконання пункту 71 «Здійснення заходів з пошуку загиблих та постраждалих, транспортування тіл (останків) загиблих» Плану дій органів виконавчої влади з відновлення деокупованих територій територіальних громад, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1219-р, з урахуванням пункту 9 «Виявлення місць поховань загиблих громадян», викладеному в Інформації про проблемні питання в організації службової діяльності підрозділів ГУНП, листа Департаменту охорони здоров’я Луганської обласної державної адміністрації від 21.04.2023 № 1/06-01362, керуючись рішенням протоколу засідання координаційного штабу з питань деокупованих територій Лисичанської міської територіальної громади від 26.04.2023 № 3 зобов’язано КНП «ЦПМСД № 2» придбати один автомобіль підвищеної прохідності для надання медичної допомоги населенню за рахунок власних коштів підприємства. Адміністрація КНП «ЦПМСД № 2» прийняла рішення (Наказ № 30/1 від 06.07.2023р.-Додаток 2) про закупівлю саме автомобіля Renault Duster з повним приводом на бензині з наступних міркувань. До повномасштабного вторгнення рф на територію України та введення воєнного стану з 24.02.2022р. на балансі КНП «ЦПМСД № 2» перебував автотранспорт для виїздів медичного персоналу для надання первинної медичної допомоги населенню міста Лисичанська та довколишніх селищ, які відносяться до Лисичанської міської територіальної громади. В тому числі автомобіль Renault NEW Duster, державний номер ВВ 5829 ЕА 2018 року випуску. Місто Лисичанськ має протяжність 96 км2, протяжність селищ Лисичанської територіально громади 80 км2, в яких населення отримує первинну медичну допомогу в КНП "ЦПМСД № 2", розташовані на правому березі річки Сіверський Донець, тому рельєф складається із пагорбів та височин, лощин, балок і долин. Місцеві дороги між містом та селищами переважно грунтові. Автомобіль Renault NEW Duster, відповідно до своїх технічних характеристик, повністю справлявся зі своєю функцією доступності та вчасності надання первинної медичної допомоги населенню віддалених районів міста та селищ. Також обслуговування та ремонт вказаного автомобіля, а саме наявність деталей та комплектуючих і їх заміна в автосервісах, завжди в постійній наявності та в доступних цінах. З 24.02.2022р. Комунальне некомерційне підприємство Лисичанської міської ради Луганської області «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» є переміщеним закладом, юридична адреса підприємства: 93118 Луганська область, місто Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги, 12-А. Адреса орендованого приміщення: 21021 Вінницька область, місто Вінниця, проспект Юності 16-Б. Усе майно підприємства, медичне оснащення та документація, в тому числі автотранспорт підприємства, технічні паспорти та матеріально-облікова документація на автотранспортні засоби, залишились в тимчасово окупованому місті Лисичанську. Технічний стан автомобілів та їх кількість з 24.02.2022р. по теперішній час невідомий через відсутність зв’язку з персоналом, який залишився на тимчасово окупованій території міста Лисичанська. Згідно фінансового плану підприємства на 2023 рік в КНП «ЦПМСД № 2» за рахунок коштів підприємства була запланована закупівля автотранспорту для надання безперервної медичної допомоги як пацієнтам КНП "ЦПМСД № 2", так і населенню незалежно від їх місця проживання та перебування в Україні, які в теперішній час є вразливими категоріями – внутрішньо-переміщеними особами і, яким первинна медична допомога надається лікарями КНП «ЦПМСД № 2» цілодобово незалежно від їх місця проживання та перебування. Тому було прийнято рішення про придбання за власні кошти підприємства саме автомобіля RENAULT Duster підвищеної прохідності типу всюдихід з повнопривідними колесами на бензині з механічною 6-ступінчатою коробкою передач для проїзду на великі відстані на території України; для амбулаторних виїздів медичного персоналу для надання первинної медичної допомоги пацієнтам; для забезпечення доступності надання первинної медичної допомоги важкохворим пацієнтам, маломобільним особам та особам з інвалідністю; для отримання медикаментів та медичних виробів відповідно до розподілу з Департаменту охорони здоров'я, та перерозподіл їх пацієнтам, які потребують життєво-важливих лікарських засобів та медичних виробів; для надання первинної медичної допомоги населенню міста Лисичанська після деокупації. Більш детальна технічна характеристика автомобіля RENAULT Duster для тендерної документації та затверджена ціна відповідно до аналізу ринку взято з офіційного сайту Renault Ukraine - Офіційний імпортер Renault в Україні (Додаток 3), та у офіційних дилерів Renault на території України. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), вказаних в запиті ДАСУ, органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто вимоги цієї постанови не розповсюджується на КНП «ЦПМСД № 2», так як підприємтво є комунальним некомерційним підприємством, і закупівля легкового автомобілю RENAULT Duster (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Номер у Prozorro UA-2023-07-07-011915-a) відбулась за власні кошти підприємства (Додаток 4), які КНП «ЦПМСД № 2» отримує від власної господарської діяльності (надання медичних послуг). Додатки: 1. Розпорядження № 1 від 02.05.2023р. 2. Наказ № 30/1 від 06.07.2023р. 3. https://www.renault.ua/. 4. Витяг про закупівлю UA-2023-07-07-011915-a з Prozoro.
Згідно частини п’ятої та частини сімнадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне некомерційне підприємство Лисичанської міської ради Луганської області «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» (надалі – КНП «ЦПМСД №2») надає пояснення (інформацію та документи) за поставленими питаннями ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі легкового автомобілю RENAULT Duster (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Номер у Prozorro UA-2023-07-07-011915-a). 1. Згідно Розпорядження відділу охорони здоров’я Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області №1 від 02.05.2023р. (Додаток 1) з метою забезпечення ефективної роботи закладів охорони здоров’я на місцях подій, що передбачає тривале перебування в польових умовах та після деокупації Лисичанської територіальної громади, а також відновлення втраченої матеріальної бази, внаслідок бойових дій, на виконання пункту 71 «Здійснення заходів з пошуку загиблих та постраждалих, транспортування тіл (останків) загиблих» Плану дій органів виконавчої влади з відновлення деокупованих територій територіальних громад, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1219-р, з урахуванням пункту 9 «Виявлення місць поховань загиблих громадян», викладеному в Інформації про проблемні питання в організації службової діяльності підрозділів ГУНП, листа Департаменту охорони здоров’я Луганської обласної державної адміністрації від 21.04.2023 № 1/06-01362, керуючись рішенням протоколу засідання координаційного штабу з питань деокупованих територій Лисичанської міської територіальної громади від 26.04.2023 № 3 зобов’язано КНП «ЦПМСД № 2» придбати один автомобіль підвищеної прохідності для надання медичної допомоги населенню за рахунок власних коштів підприємства. Адміністрація КНП «ЦПМСД № 2» прийняла рішення (Наказ № 30/1 від 06.07.2023р.-Додаток 2) про закупівлю саме автомобіля Renault Duster з повним приводом на бензині з наступних міркувань. До повномасштабного вторгнення рф на територію України та введення воєнного стану з 24.02.2022р. на балансі КНП «ЦПМСД № 2» перебував автотранспорт для виїздів медичного персоналу для надання первинної медичної допомоги населенню міста Лисичанська та довколишніх селищ, які відносяться до Лисичанської міської територіальної громади. В тому числі автомобіль Renault NEW Duster, державний номер ВВ 5829 ЕА 2018 року випуску. Місто Лисичанськ має протяжність 96 км2, протяжність селищ Лисичанської територіально громади 80 км2, в яких населення отримує первинну медичну допомогу в КНП "ЦПМСД № 2", розташовані на правому березі річки Сіверський Донець, тому рельєф складається із пагорбів та височин, лощин, балок і долин. Місцеві дороги між містом та селищами переважно грунтові. Автомобіль Renault NEW Duster, відповідно до своїх технічних характеристик, повністю справлявся зі своєю функцією доступності та вчасності надання первинної медичної допомоги населенню віддалених районів міста та селищ. Також обслуговування та ремонт вказаного автомобіля, а саме наявність деталей та комплектуючих і їх заміна в автосервісах, завжди в постійній наявності та в доступних цінах. З 24.02.2022р. Комунальне некомерційне підприємство Лисичанської міської ради Луганської області «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» є переміщеним закладом, юридична адреса підприємства: 93118 Луганська область, місто Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги, 12-А. Адреса орендованого приміщення: 21021 Вінницька область, місто Вінниця, проспект Юності 16-Б. Усе майно підприємства, медичне оснащення та документація, в тому числі автотранспорт підприємства, технічні паспорти та матеріально-облікова документація на автотранспортні засоби, залишились в тимчасово окупованому місті Лисичанську. Технічний стан автомобілів та їх кількість з 24.02.2022р. по теперішній час невідомий через відсутність зв’язку з персоналом, який залишився на тимчасово окупованій території міста Лисичанська. Згідно фінансового плану підприємства на 2023 рік в КНП «ЦПМСД № 2» за рахунок коштів підприємства була запланована закупівля автотранспорту для надання безперервної медичної допомоги як пацієнтам КНП "ЦПМСД № 2", так і населенню незалежно від їх місця проживання та перебування в Україні, які в теперішній час є вразливими категоріями – внутрішньо-переміщеними особами і, яким первинна медична допомога надається лікарями КНП «ЦПМСД № 2» цілодобово незалежно від їх місця проживання та перебування. Тому було прийнято рішення про придбання за власні кошти підприємства саме автомобіля RENAULT Duster підвищеної прохідності типу всюдихід з повнопривідними колесами на бензині з механічною 6-ступінчатою коробкою передач для проїзду на великі відстані на території України; для амбулаторних виїздів медичного персоналу для надання первинної медичної допомоги пацієнтам; для забезпечення доступності надання первинної медичної допомоги важкохворим пацієнтам, маломобільним особам та особам з інвалідністю; для отримання медикаментів та медичних виробів відповідно до розподілу з Департаменту охорони здоров'я, та перерозподіл їх пацієнтам, які потребують життєво-важливих лікарських засобів та медичних виробів; для надання первинної медичної допомоги населенню міста Лисичанська після деокупації. Більш детальна технічна характеристика автомобіля RENAULT Duster для тендерної документації та затверджена ціна відповідно до аналізу ринку взято з офіційного сайту Renault Ukraine - Офіційний імпортер Renault в Україні (Додаток 3), та у офіційних дилерів Renault на території України. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), вказаних в запиті ДАСУ, органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто вимоги цієї постанови не розповсюджується на КНП «ЦПМСД № 2», так як підприємтво є комунальним некомерційним підприємством, і закупівля легкового автомобілю RENAULT Duster (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Номер у Prozorro UA-2023-07-07-011915-a) відбулась за власні кошти підприємства (Додаток 4), які КНП «ЦПМСД № 2» отримує від власної господарської діяльності (надання медичних послуг). Додатки: 1. Розпорядження № 1 від 02.05.2023р. 2. Наказ № 30/1 від 06.07.2023р. 3. https://www.renault.ua/. 4. Витяг про закупівлю UA-2023-07-07-011915-a з Prozoro.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2» кв. 40 років Перемоги, 12 А, м. Лисичанськ, Луганська обл. Україна, 93118 тел. 066-890-00-37, 099-734-08-74, e-mail: lis-cpmsd2@ukr.net Код ЄДРПОУ 01985305 __17.10.2023_ № __668____ Луганський окружний адміністративний суд 49089, місто Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 16, а/с 4585 Позивач: Комунальне некомерційне підприємство Лисичанської міської ради Луганської області «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Фактична адреса: 21030, Вінницька область, м Вінниця, проспект Юності, буд. 16-Б, приміщення № 115-5, №115-1, №115-2, №115-14, Код ЄДРПОУ 01985305 Е-mail: lis-cpmsd2@ukr.net Тел. 8(050) 694-06-79 Відповідач: Державна Аудиторська служба України Північно-Східний офіс ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА Управління Північно-Східного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Луганській області Адреса: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, 48 Код ЄДРПОУ 40478572 e-mail: 201200@dasu.gov.ua ПОЗОВНА ЗАЯВА Про визнання противоправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівель (в порядку статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до частини 1 статті 2 (далі за текстом—КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень. Пунктом 1 частини 1 статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно- правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб зі суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів ) , дій чи бездіяльності , крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 N 43, Державна аудиторська служба України (далі аз текстом - Держаудитслужба/Відповідач) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. За змістом частини 1 статті 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» дії або бездіяльність посадових осіб органу державного фінансового контролю можуть бути оскаржені в судовому або адміністративному порядку. Диспозиція цієї статті передбачає оскарження дій службової особи, які пов’язанні з порушенням порядку проведенням моніторингу закупівель; дій щодо проведення моніторингу закупівель без установлених законом підстав та /або з порушенням чинного законодавства тощо. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015, зі змінами (далі за текстом —Закон N 922), Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією, цим Законом та іншими законами України. При цьому частиною 1 статті 8 Закону N 922 передбачено, що моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЙ АУДИТОРСЬКОЙ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі за номером у Prozorro UA-2023-07-07-011915-a комунального некомерційного підприємства Лисичанської міської ради Луганської області «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» установлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу N 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання відповідності повноти відображення інформації̈ у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та вимог Особливостей N 1178 встановлено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата публікації Висновку про результати моніторингу: 09 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: • визначення предмета закупівлі; • відображення закупівлі у річному плані; • оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; • повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178; • дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 N 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами; • відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; • розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; • відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; • своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: • річний план Комунального некомерційного підприємства Лисичанської міської ради Луганської області «Центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2023 рік; • оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; • тендерна документація затверджена рішенням Позивача від 07.07.2023 року No 12 • тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-Мотороз» далі – ТОВ «Атлант-Мотороз»); • повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2023; • протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Позивача від 17.07.2023 N 13; • договір про закупівлю від 24.07.2023 N 5; • пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02 жовтня 2023 року. Під час моніторингу, аналізом інформації, яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель встановлено, що у полі «Тендерна документація» міститься п’ять файлів: електронний цифровий підпис; Тендерна документація.doc, Оголошення. doc, Тендерна документація.doc, Оголошення. doc. Натомість, в тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.07.2023 No 12, та оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель, містяться додатки до тендерної документації (Додатки 1, 2, 3, 4). Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 N 680 примірна тендерна документація повинна містити додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Отже, у вказаному наказі встановлено імперативну норму, що додатки обов`язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Враховуючи викладене, Замовником не завантажено до електронної системи закупівель Додатків 1, 2, 3 та 4 до тендерної документації окремими файлами, чим не дотримано Наказ No 680. За результатом моніторингу відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товарів, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 21 Закону. Крім того, встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не міститься інформації про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. Також, за результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що пункті 1 Розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, не міститься інформації про кінцевий строк подання тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Вважаємо Висновок Управління необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Позивача, а саме: 1. Щодо оформлення тендерної документації. Наказом № 680 від 13.04.2016 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У вказаному наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 затверджено ПРИМІРНУ тендерну документацію, така примірна форма не встановлює норм права, має рекомендаційний характер. Примірна тендерна документація має рекомендаційний характер та її положення можуть змінюватися. І в той же час, Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено вимог щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі було оприлюднено тендерну документацію із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, є зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі. Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Легкового автомобілю RENAULT Duster (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34110000-1 – «Легкові автомобілі», затверджена рішенням уповноваженої особи Протокол № 12 від 07.07.2023р., містить в Розділі 1 «Загальні положення» п. 4.6. інформацію про додатки до тендерної документації, а саме: Додаток 1 «Перелік документів», Додаток 2 «Технічна специфікація», Додаток 3 «Проект договору», Додаток 4 «Цінова пропозиція»; вказані додатки наведені окремими документами згідно переліку і вся ТД підписана КЕП. Тобто інформація є наявною згідно чинного законодавства. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо відсутності інформації про місце поставки товару. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a зазначає, що оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації про місце поставки товарів, що суперечить вимогам Закону. Позивач повідомляє наступне: в оголошені про проведення відкритих торгів усі дані, пов’язані з кількістю, місцем поставки, строком поставки і т.п. товарів, робіт, послуг зазначено - згідно Додатку 2. Саме цей додаток надано окремо в тендерній документації, так як саме він містить усі деталі предмета та поставки закупівлі – ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ). В повідомлені про намір укласти договір про закупівлю зазначено «відповідно до документації». А саме 3 (три) рази (Розділ 1 «Загальні положення» п. 4.3.; Додаток 2 до ТД абз.3; Додаток 3 «Проєкт договору» п.5.1.) в Тендерній документації вказано місце поставки предмета закупівлі – «Місце поставки товару: Дніпропетровська область м. Кам’янське». Враховуючи вищевказане, Позивач торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 3. Щодо кінцевого строку подання пропозицій. За результатами моніторингу встановлено, що Позивачем, на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, у тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Позивач зазначає, що в розділі IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції вказано «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 7 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.» Кінцевий термін подання пропозицій відображається у електронній системі закупівель під час опублікування оголошення. З огляду на те, що електронна система закупівель відображає момент опублікування оголошення та кінцевий термін подання пропозицій у форматі «ДАТИ, ГОДИНИ, ХВИЛИНИ» та враховуючи, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлюють формат, в якому має бути зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій, зазначений Позивачем у Тендерній документації у форматі витягу з Закону, Позивач не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. Вважаємо Висновок Управління Дераудисужби від 09.10.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Позивача, які полягають у здійсненні ним закупівель товарів для забезпечення його потреб. Оскаржуваний Висновок Уравління Держаудителужби від 09.10.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a складений з порушенням вимог законодавства щодо його змісту, оскільки є неконкретизованим, необґрунтованим не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, тому підлягає скасуванню. За результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання (стаття 8Закону N 922). У висновку обов'язково зазначаються: 1) найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг закупівлі, його ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження; 2) найменування предмета закупівлі та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю необхідною для більш детального опису результатів моніторингу закупівлі. Зміст висновку, який є індивідуально-правовим актом породжує права і обов’язки для позивача, полягає в тому, щоб "усунути виявлені порушення", встановлені Держаудителужбою, не відповідає критеріям, встановленим частиною другою статті 2 КАС України (Верховний Суд України у справі No160/9513/18) . Зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», Відповідач не конкретизував, яких саме заходів має вжити Позивач, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. «Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід ужити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Суд визнав, що зобов’язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов’язкового способу його усунення. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.» (Постанова Верховного суду України у сп. N 480/3179/19 від 21.01.2021). Як зазначено вищевикладеною практикою суду у подібних правовідносинах, загальними вимогами, які висуваються д о актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Враховуючи вищевикладене оскаржуваний висновок містить зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, проте не конкретизує, яких саме заходів має вжити замовник, які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити для усунення виявлених порушень, тому такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Варто також зауважити, що висновки Верховного Суду, знайшли своє відображення також і в ряді інших постанов цього ж суду: від 1 червня 2020 року в справі N 160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі N160/11304/19, від 26 листопада 2020 року в справі N 160/11367/19. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. ЩОДО СПЛАТИ СУДОВОГО ЗБОРУ Підпунктом І пункту 3частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено ставку судового збору за подання до адміністративного суду позовної заяви немайнового характеру у 1 розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду. Згідно абзацу 4 статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» з 1 січня 2023 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 2684 гривня. Відповідно до листа ВАСУ від 05.02.2016 "Аналіз практики застосування адміністративними судами окремих положень Закону України від 08 липня 2011 року N 3674-VI "Про судовий збір" у редакції Закону України від 2 травня 2015 року N 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору", до позовних заяв немайнового характеру необхідно відносити вимоги, які не підлягають вартісній оцінці. Відтак, вимога про визнання протиправним та скасування висновку для цілей визначення судового збору є немайновою. Оскільки Позивачем висувається одна вимога немайнового характеру (визнання протиправним та скасування висновку), Позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 0 копійок) (оригінал підтвердження сплати судового збору надається до цієї Позовної заяви). ЩОДО СТРОКІВ ОСКАРЖЕННЯ. Згідно пункту 8 частини 7 статті 8 Закону N 922 встановлено, що замовник має право оскаржити рішення органу оскарження у судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Висновок ДЕРЖАВНІЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a було оприлюднено в електронній системі Уповноваженого органу 09.10.2023, що підтверджується інформацією щодо Процедури закупівлі (знімок екрану зі сторінки Процедури закупівлі в електронній системі Уповноваженого органу, який підтверджує дату оприлюднення Рішення, надається до цієї Позовної заяви). Відповідно до частини першої статті 120 КАС України перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Відповідно до частини п’ятої вказаної статті останнім днем строку, який закінчується вказівкою на певний день, вважається цей день. Тобто, Рішення може бути оскаржене Позивачем до суду в строк до 23.10.2023р. включно. Таким чином, Позивачем дотримано встановлені Законом строки оскарження Рішення. Підтверджуємо, що Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього самого Відповідача з цим самим предметом та з тим самим предметом та з тих самих підстав. Враховуючи викладене та відповідно до вимог частини 10 статті 7-1 Закону № 922, частини 1 статті 2, пункту 1 частини 1 статті 19, статей 160, 161 КАС України, ПРОШУ СУД: 1. Визнати протиправним та скасувати висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a. 2. Судові витрати по справі, а саме збір сплачений Позивачем при зверненні до суду у розмірі 2 684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок) покласти на Відповідача. Перелік документів, що додаються до заяви: 1. Квитанція про сплату судового збору. 2. Знімок екрана комп’ютера (скріншот) з електронного кабінету Замовника акредитованого майданчика електронної системи закупівель, в якому відображено висновок з результатами моніторингу закупівлі процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a. 3. Копія Статуту Позивача. 4. Копія Розпорядження начальника Лисичанської міської військової адміністрації від 01.08.2022 № 123-к про покладення обов’язків генерального директора КНП «ЦПМСД №2». 5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. 6. Копія позовної заява з додатками для Відповідача. 7. Клопотання в порядку частини 7 статті 161 КАС України. 8. Оголошення про проведення відкритих торгів. 9. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (З ОСОБЛИВОСТЯМИ) НА ЗАКУПІВЛЮ Легкового автомобілю RENAULT Duster (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34110000-1 – «Легкові автомобілі» з додатками.
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a від 09.10.2023р. 1. Щодо оформлення тендерної документації. Наказом № 680 від 13.04.2016р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У вказаному наказі № 680 від 13.04.2016р. не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 затверджено ПРИМІРНУ тендерну документацію, така примірна форма не встановлює норм права, має рекомендаційний характер. Примірна тендерна документація має рекомендаційний характер та її положення можуть змінюватися. І в той же час, Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено вимог щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі було оприлюднено тендерну документацію із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, є зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі. Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Легкового автомобілю RENAULT Duster (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34110000-1 – «Легкові автомобілі», затверджена рішенням уповноваженої особи Протокол № 12 від 07.07.2023р., містить в Розділі 1 «Загальні положення» п. 4.6. інформацію про додатки до тендерної документації, а саме: Додаток 1 «Перелік документів», Додаток 2 «Технічна специфікація», Додаток 3 «Проект договора», Додаток 4 «Цінова пропозиція»; вказані додатки наведені окремими документами згідно переліку і вся ТД підписана КЕП. Тобто інформація є наявною згідно чинного законодавства. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо відсутності інформації про місце поставки товару. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-07-011915-a зазначає, що оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації про місце поставки товарів, що суперечить вимогам Закону. Замовник повідомляє наступне: в оголошені про проведення відкритих торгів усі дані, пов’язані з кількістю, місцем поставки, строком поставки і т.п. товарів, робіт, послуг зазначено – «згідно Додатку 2». Саме цей додаток надано окремо в тендерній документації, так як саме він містить усі деталі предмета та поставки закупівлі – ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ). В повідомлені про намір укласти договір про закупівлю зазначено «відповідно до документації». А саме 3 (три) рази (Розділ 1 «Загальні положення» п. 4.3.; Додаток 2 до ТД абз.3; Додаток 3 «Проект договору» п.5.1.) в Тендерній документації вказано місце поставки предмета закупівлі – «Місце поставки товару: Дніпропетровська область м. Кам’янське». Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 3. Щодо кінцевого строку подання пропозицій. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, у тендерної документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовник зазначає, що в розділі IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції вказано «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 7 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.» Кінцевий термін подання пропозицій відображається у електронній системі закупівель під час опублікування оголошення. З огляду на те, що електронна система закупівель відображає момент опублікування оголошення та кінцевий термін подання пропозицій у форматі «ДАТИ, ГОДИНИ, ХВИЛИНИ» та враховуючи, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлюють формат, в якому має бути зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій, зазначений Замовником у Тендерній документації у форматі витягу з Закону, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене Замовник зазначає, що висновок не відповідає вимогам Закону, зобов’язання щодо усунення порушень не конкретизовані, а саме яким чином усунути порушення в тендерній документації, які вже технічно неможливо усунути, так як процедура закупівлі завершена, договір виконаний, придбане авто поставлене на облік у сервісному центрі МВС та обклеєний спеціальними знаками та символами автомобіль вже використовується в наданні медичної допомоги населенню. У зв’язку з чим просимо внести зміни до висновку в частині виявлених порушень. В іншому випадку Замовник залишає за собою право оскаржити висновок до суду в порядку визначеному статтею 8 Закону.