0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 424 454.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 19 жовт. 12:17
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з посіву, вирощування, збирання пшениці озимої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-19-009958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з посіву, вирощування, збирання пшениці озимої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-19-009958-a): 1. З метою науково обґрунтованої сівозміни та вирощування пшениці озимої, був проведений аналіз ринку даних послуг та визначена специфікація закупівлі. В процесі моніторингу цін на послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, були проаналізовані ціни та отримані комерційні пропозиції (додаються) на підставі яких була встановлена очікувана вартість закупівлі. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі не публікувалося на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), тому, що не є обов’язковим та носить рекомендований характер. Було проведено процедуру закупівлі шляхом використання відкритих торгів (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.22. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». В додатку 3 до тендерної документації опублікована технічна специфікація до предмету закупівлі. В технічній специфікації детально розписані операції, предмети та матеріали, необхідні для надання комплексу послуг. В подальшому при проведенні відкритих торгів будемо дотримуватися рекомендацій та публікувати відповідні обґрунтування на власному веб-сайті ІК НААН ikar.in.ua
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з посіву, вирощування, збирання пшениці озимої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-19-009958-a): 1. З метою науково обґрунтованої сівозміни та вирощування пшениці озимої, був проведений аналіз ринку даних послуг та визначена специфікація закупівлі. В процесі моніторингу цін на послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, були проаналізовані ціни та отримані комерційні пропозиції (додаються) на підставі яких була встановлена очікувана вартість закупівлі. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі не публікувалося на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), тому, що не є обов’язковим та носить рекомендований характер. Було проведено процедуру закупівлі шляхом використання відкритих торгів (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.22. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». В додатку 3 до тендерної документації опублікована технічна специфікація до предмету закупівлі. В технічній специфікації детально розписані операції, предмети та матеріали, необхідні для надання комплексу послуг. В подальшому при проведенні відкритих торгів будемо дотримуватися рекомендацій та публікувати відповідні обґрунтування на власному веб-сайті ІК НААН ikar.in.ua
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто