0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 100 000.00 UAH
Замовник
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 жовт. 16:12
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до прийнятого рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про початок моніторингу процедури закупівлі згідно ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-10-012014-a постала потреба в отриманні пояснення, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Щодо першого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до штатної потреби в Аварійно-рятувальному загоні спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Черкаській області (далі - АРЗ СП) передбачено 5 - одиниць Сідельних тягачів. На момент оголошення процедури закупівлі фактична наявність Сідельних тягачів в АРЗ СП становить — 3 одиниці. Замовником було отримано від Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління технічні характеристики, листом № 68-7-690/68-714 від 25.08.2023 (зі змінами). Замовником було проведено аналіз середньо-ринкових цін на сідельні тягачі шляхом отримання комерційних пропозицій а також шляхом моніторингу мережі Інтернет. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована згідно Наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Головного управління ДСНС України у Черкаській області про проведення процедури закупівлі, згідно ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-10-012014-a. Надаємо посилання на веб-сайт: https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-zakupivel-upravlinnya. Щодо другого запитання повідомляємо наступне. Під час наміру подати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах через авторизований електронний майданчик відповідно до частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 ПКМУ 1178 Замовником було вивчено дане питання та встановлено наступне. Сканована копія сертифікату на систему управління якістю створить умови, які не вплинуть на предмет закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, у зв'язку з тим, що виробники автомобілів колісних транспортних засобів отримуюють WMI та VIS для ідентифікації різних транспортних засобів, які вони виробляють. Сам код має складатись із 17 символів, в котрих міститься інформація про сам автомобіль та про його виробника. WMI - міжнародний ідентифікаційний код виробника. Складається з трьох символів (букв або цифр). Перший символ означає географічну зону, другий - країну в цій зоні, третій - певного виробника (іноді - тип транспортного засобу). Друга частина VIN-кода - опис - дескриптор автомобіля. Сама абревіатура VIN розшифровується, як Vehicle Identification Number – і перекладається, як ідентифікаційний номер транспортного засобу. Третя частина VIN-коду - вказівна частина ідентифікаційного номера (VIS) - складається з восьми знаків, причому останні чотири знаки цього розділу обов'язково повинні бути цифрами. При чому інформація про модельний рік та завод-виробника закріплена стандартом не жорстко, а носить лише рекомендаційний характер. Міжнародний стандарт ISO 9001 відповідає за контроль якості критичних моментів виробництва продукції або надання послуг. До таких моментів, зазвичай, відносять наступні етапи: приймання сировини, відвантаження на склад готової продукції, контроль якості, безпечність на виробництві, порядок надання послуг. Сканована копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 являється міжнародним стандартом, що дозволяє організаціям отримати визнання як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 ПКМУ 1178 зазначено: “Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”. На підставі вищевикладеного повідомляємо наступне. Свідоцтво про присвоєння ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та симолів (VIS) а також сертифікат ДСТУ ISO 9001, не являються документами які можуть вплинути на зміну найменування товару, марки, або моделі, а також документів які свідчать про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, але являються документами, які підтверджують, надійність постачальників, можливість виготовлення товару або його фактичної наявності з метою недопущення спотворення результату тендеру. При прийнятті відповідного рішення Замовник також додатково ознайомлювавсь та приймав до уваги лист роз'яснення Мінекономіки від 17.05.2023 № 3323-04/22523-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Щодо третього запитання повідомляємо наступне. Протоколом Уповноваженої особи від 22.09.2023 №67 прийнято рішення продовжити термін укладення договору на закупівлю Сідельного тягача у зв'язку з відсутністю кошторисних призначень для здійснення реєстрації договору в органах Державної казначейської служби України. Відповідно до абзацу 3 пункту 49 ПКМУ 1178 “З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.”, абзацу 4 пункту 49 ПКМУ 1178 “Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.” Враховуючи, що технічно в електронній системі закупівель відсутня можливість продовжити термін заключення договору, Замовником відповідне рішення оформлювалось Протоколом уповноваженої особи без відповідного оприлюднення. Договір №51 від 30.10.2023 заключено та оприлюднено в електронній системі закупівель 30.10.2023.
Відповідно до прийнятого рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про початок моніторингу процедури закупівлі згідно ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-10-012014-a постала потреба в отриманні пояснення, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Щодо першого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до штатної потреби в Аварійно-рятувальному загоні спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Черкаській області (далі - АРЗ СП) передбачено 5 - одиниць Сідельних тягачів. На момент оголошення процедури закупівлі фактична наявність Сідельних тягачів в АРЗ СП становить — 3 одиниці. Замовником було отримано від Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління технічні характеристики, листом № 68-7-690/68-714 від 25.08.2023 (зі змінами). Замовником було проведено аналіз середньо-ринкових цін на сідельні тягачі шляхом отримання комерційних пропозицій а також шляхом моніторингу мережі Інтернет. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована згідно Наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Головного управління ДСНС України у Черкаській області про проведення процедури закупівлі, згідно ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-10-012014-a. Надаємо посилання на веб-сайт: https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-zakupivel-upravlinnya. Щодо другого запитання повідомляємо наступне. Під час наміру подати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах через авторизований електронний майданчик відповідно до частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 ПКМУ 1178 Замовником було вивчено дане питання та встановлено наступне. Сканована копія сертифікату на систему управління якістю створить умови, які не вплинуть на предмет закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, у зв'язку з тим, що виробники автомобілів колісних транспортних засобів отримуюють WMI та VIS для ідентифікації різних транспортних засобів, які вони виробляють. Сам код має складатись із 17 символів, в котрих міститься інформація про сам автомобіль та про його виробника. WMI - міжнародний ідентифікаційний код виробника. Складається з трьох символів (букв або цифр). Перший символ означає географічну зону, другий - країну в цій зоні, третій - певного виробника (іноді - тип транспортного засобу). Друга частина VIN-кода - опис - дескриптор автомобіля. Сама абревіатура VIN розшифровується, як Vehicle Identification Number – і перекладається, як ідентифікаційний номер транспортного засобу. Третя частина VIN-коду - вказівна частина ідентифікаційного номера (VIS) - складається з восьми знаків, причому останні чотири знаки цього розділу обов'язково повинні бути цифрами. При чому інформація про модельний рік та завод-виробника закріплена стандартом не жорстко, а носить лише рекомендаційний характер. Міжнародний стандарт ISO 9001 відповідає за контроль якості критичних моментів виробництва продукції або надання послуг. До таких моментів, зазвичай, відносять наступні етапи: приймання сировини, відвантаження на склад готової продукції, контроль якості, безпечність на виробництві, порядок надання послуг. Сканована копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 являється міжнародним стандартом, що дозволяє організаціям отримати визнання як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 ПКМУ 1178 зазначено: “Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”. На підставі вищевикладеного повідомляємо наступне. Свідоцтво про присвоєння ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та симолів (VIS) а також сертифікат ДСТУ ISO 9001, не являються документами які можуть вплинути на зміну найменування товару, марки, або моделі, а також документів які свідчать про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, але являються документами, які підтверджують, надійність постачальників, можливість виготовлення товару або його фактичної наявності з метою недопущення спотворення результату тендеру. При прийнятті відповідного рішення Замовник також додатково ознайомлювавсь та приймав до уваги лист роз'яснення Мінекономіки від 17.05.2023 № 3323-04/22523-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Щодо третього запитання повідомляємо наступне. Протоколом Уповноваженої особи від 22.09.2023 №67 прийнято рішення продовжити термін укладення договору на закупівлю Сідельного тягача у зв'язку з відсутністю кошторисних призначень для здійснення реєстрації договору в органах Державної казначейської служби України. Відповідно до абзацу 3 пункту 49 ПКМУ 1178 “З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.”, абзацу 4 пункту 49 ПКМУ 1178 “Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.” Враховуючи, що технічно в електронній системі закупівель відсутня можливість продовжити термін заключення договору, Замовником відповідне рішення оформлювалось Протоколом уповноваженої особи без відповідного оприлюднення. Договір №51 від 30.10.2023 заключено та оприлюднено в електронній системі закупівель 30.10.2023.
Відповідно до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На підставі вищевикладеного повідомляємо наступне. Між Головним управлінням ДСНС України у Черкаській області та Товариством з обмеженою відповідальністю “АМАКО УКРАЇНА” припинено зобов'язання за договором про закупівлю №51 від 30.10.2023 шляхом укладення додаткової угоди №1 від 24.10.2023 року. Сторони дійшли згоди щодо відсутності взаємних претензій за зобов'язаннями, які виникли за Договором про закупівлю №51 від 30.10.2023 року.