0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 348 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 лист. 17:13
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Річний план закупівлі щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ДДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки в складі: ноутбук із встановленим ПЗ, мишь, сумка) очікуваною вартістю 3 348 000,00 грн з ПДВ не був затверджений Замовником та не був оприлюднений в електронній системі закупівель (ЕСЗ). Натомісь потреба у закупівлі Ноутбуки в складі: (ноутбук із встановленим ПЗ, мишь, сумка) очікуваною вартістю 3 348 000,00 грн була визначена наказом командира військової частини А2153 від 17.04.2023 року №19 «Про визначення переліку та обсягу закупівлі товарів, що необхідно здійснити для забезпечення потреб військової частини А2153» ще задовго до проведення самої закупівлі в ЕСЗ. Копію витягу з наказу додаю. 2. Учасник ФОП Мельник О.О. завантажив оновлені документи з технічної частина, довідка про несудимість направлена нам за вимогою , так як учасник торгів не зміг завантажити її через неможливість отримати протягом 3 днів в звязку з військовим станом. Єдиний спосіб отримання довідки є Сервіс Дія , який видає таку довідку за термін від 10хв до 30 календарних днів. При цьому повідомляємо що при оприлюдненні учасника переможцем , сервіс прозоро надає повну інформацію стосовно учасника в електронному вигляді. Нами була отримана відповідь від ЄДР осіб які вчинили корупційні або повязані з корпупцією правопорушення, результат перевірки: не було знайдено інформації щодо корупції або корупційні правопорушення. Так як ситуація із відхиленням тендерної пропозиції могла створити передумови виникнення ризиків незабезпечення військових частин ВМС ЗС України необхідного комп’ютерною технікою та втрати виділеного фінансового ресурсу наприкінці бюджетного року. Також ціна пропозиції була економічно вигідна, з економією більше ніж 500 тис.грн., а головним критерієм під час розгляду пропозиції для нас є "ціна" мною як уповноваженою особою було прийнято рішення прийняти пропозицію постачальника тим більше. Раніше ФОП Мельник зарекомендував себе як надійсник Продавець, товар належної якості, умови договору виконувалися вчасно. 3. Розбіжності в проекті договору і підписаному договорі, не має критичних значень та не несуть загрозу порушень. Договір був затверджений із постачальником на етапі підписання та ми як замовник працюємо згідно ключових позиції вже не один рік. Також учасник в своїй пропозиції під час проведення торгів, надає ряд документів, такі як: "4.3. Довідка про новизну та маркування.pdf" в якій вказано що товар новий, в заводській упаковці, і можно визначити дату виробництва та країну походження товару. В додатку №5 до Технічної документації сам проект договору додається для зразка, в якому визначено ключові положення для заключення договорів. Зважаючи на військовий стан в країни, ми завжди відносимся з розумінням та працюємо в кожним Постачальником індивідуально, враховуючи всі деталі. В подальшому зобов’язуюсь привести у відповідність технічну документацію та зробити додаток №5 відповідно до договорів, які заключає військова частина.
1. Річний план закупівлі щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ДДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки в складі: ноутбук із встановленим ПЗ, мишь, сумка) очікуваною вартістю 3 348 000,00 грн з ПДВ не був затверджений Замовником та не був оприлюднений в електронній системі закупівель (ЕСЗ). Натомісь потреба у закупівлі Ноутбуки в складі: (ноутбук із встановленим ПЗ, мишь, сумка) очікуваною вартістю 3 348 000,00 грн була визначена наказом командира військової частини А2153 від 17.04.2023 року №19 «Про визначення переліку та обсягу закупівлі товарів, що необхідно здійснити для забезпечення потреб військової частини А2153» ще задовго до проведення самої закупівлі в ЕСЗ. Копію витягу з наказу додаю. 2. Учасник ФОП Мельник О.О. завантажив оновлені документи з технічної частина, довідка про несудимість направлена нам за вимогою , так як учасник торгів не зміг завантажити її через неможливість отримати протягом 3 днів в звязку з військовим станом. Єдиний спосіб отримання довідки є Сервіс Дія , який видає таку довідку за термін від 10хв до 30 календарних днів. При цьому повідомляємо що при оприлюдненні учасника переможцем , сервіс прозоро надає повну інформацію стосовно учасника в електронному вигляді. Нами була отримана відповідь від ЄДР осіб які вчинили корупційні або повязані з корпупцією правопорушення, результат перевірки: не було знайдено інформації щодо корупції або корупційні правопорушення. Так як ситуація із відхиленням тендерної пропозиції могла створити передумови виникнення ризиків незабезпечення військових частин ВМС ЗС України необхідного комп’ютерною технікою та втрати виділеного фінансового ресурсу наприкінці бюджетного року. Також ціна пропозиції була економічно вигідна, з економією більше ніж 500 тис.грн., а головним критерієм під час розгляду пропозиції для нас є "ціна" мною як уповноваженою особою було прийнято рішення прийняти пропозицію постачальника тим більше. Раніше ФОП Мельник зарекомендував себе як надійсник Продавець, товар належної якості, умови договору виконувалися вчасно. 3. Розбіжності в проекті договору і підписаному договорі, не має критичних значень та не несуть загрозу порушень. Договір був затверджений із постачальником на етапі підписання та ми як замовник працюємо згідно ключових позиції вже не один рік. Також учасник в своїй пропозиції під час проведення торгів, надає ряд документів, такі як: "4.3. Довідка про новизну та маркування.pdf" в якій вказано що товар новий, в заводській упаковці, і можно визначити дату виробництва та країну походження товару. В додатку №5 до Технічної документації сам проект договору додається для зразка, в якому визначено ключові положення для заключення договорів. Зважаючи на військовий стан в країни, ми завжди відносимся з розумінням та працюємо в кожним Постачальником індивідуально, враховуючи всі деталі. В подальшому зобов’язуюсь привести у відповідність технічну документацію та зробити додаток №5 відповідно до договорів, які заключає військова частина.
Доброго дня. Усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України неможливо виконати, у зв'язку і підписанним договором від 27.09.2023 року №24, який виконаний у повному обсязі. Товар отриманно згідно накладної від 30.10.2023 року №20/1 та обліковано на рахунках військової частини А2153 згідно акту приймання військового майна від 30.10.2023 року №117