0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 14 лист. 12:03
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Що стосується першого питання «1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Надаємо наступну інформацію: На виконання вимог ст. 14 Закону України «Про систему громадського здоров’я», Водного кодексу України, ст. 17 Закону України «Про водовідведення та очищення стічних вод», з метою належного утримання та обслуговування резервуарів каналізаційно-насосної станції та каналізаційних мереж взагалі, що належать до комунальної власності територіальної громади та обліковуються на балансі підприємства, у зв’язку з відсутністю необхідної спецтехніки на підприємстві, постала потреба періодичного очищення резервуарів каналізаційно-насосної станції. Обсяг робіт визначався спеціалістами інженерно-технічного складу нашого підприємства згідно наявних потреб, шляхом огляду майданчика та проведення необхідних замірів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі через електрону пошту було надіслано запити та отримано наступні цінові пропозиції: ТОВ «Рона Інжиніринг» від 10.08.2023 року № 376, ТОВ «Компанія Крона плюс» від 22.08.2023 року №109/2, ТОВ «ПЛАМБЕР» від 15.08.2023 року №830 (сканкопії додаються). Середня вартість послуги за отриманими пропозиціями визначалася, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та скала: (130000,00+ 151000,00+139618,09)/3=140206,03 грн. з ПДВ Таким чином, очікувана вартість закупівлі (з округленням) складає: 140000,00 грн з ПДВ Що стосується другого питання: «2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» Надаємо наступну інформацію: Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», обов’язковість розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі застосовується виключно на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» не підпадає під жодну з таких категорій. Здійснюючи закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти наше підприємство підпадає під визначення Бюджетного кодексу України – одержувач бюджетник коштів. Що стосується будь-яких інших категорій замовників, умови, викладені в Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, мають рекомендаційний характер.
Що стосується першого питання «1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Надаємо наступну інформацію: На виконання вимог ст. 14 Закону України «Про систему громадського здоров’я», Водного кодексу України, ст. 17 Закону України «Про водовідведення та очищення стічних вод», з метою належного утримання та обслуговування резервуарів каналізаційно-насосної станції та каналізаційних мереж взагалі, що належать до комунальної власності територіальної громади та обліковуються на балансі підприємства, у зв’язку з відсутністю необхідної спецтехніки на підприємстві, постала потреба періодичного очищення резервуарів каналізаційно-насосної станції. Обсяг робіт визначався спеціалістами інженерно-технічного складу нашого підприємства згідно наявних потреб, шляхом огляду майданчика та проведення необхідних замірів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі через електрону пошту було надіслано запити та отримано наступні цінові пропозиції: ТОВ «Рона Інжиніринг» від 10.08.2023 року № 376, ТОВ «Компанія Крона плюс» від 22.08.2023 року №109/2, ТОВ «ПЛАМБЕР» від 15.08.2023 року №830 (сканкопії додаються). Середня вартість послуги за отриманими пропозиціями визначалася, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та скала: (130000,00+ 151000,00+139618,09)/3=140206,03 грн. з ПДВ Таким чином, очікувана вартість закупівлі (з округленням) складає: 140000,00 грн з ПДВ Що стосується другого питання: «2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» Надаємо наступну інформацію: Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», обов’язковість розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі застосовується виключно на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» не підпадає під жодну з таких категорій. Здійснюючи закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти наше підприємство підпадає під визначення Бюджетного кодексу України – одержувач бюджетник коштів. Що стосується будь-яких інших категорій замовників, умови, викладені в Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, мають рекомендаційний характер.
Комунальне підприємство «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» на виконання вимог висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-17-002058-a, щодо встановленого порушення вимог п.14 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, надає роз’яснення: На виконання вищезазначеної вимоги, у тендерній документації закупівлі за номером UA-2023-10-17-002058-a Замовник зазначив, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний в електронних полях електронної системи під час оголошення процедури закупівлі», вважаючи це достатнім для даної вимоги. З огляду на висновок ДАСУ Замовником прийнято до уваги та здійснено наступні заходи, а саме: З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну бесіду, щодо недопущення цього порушення в подальшому. Прийняте рішення: у тендерній документації вказувати конкретну дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції.