0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 460 000.00 UAH
Замовник
"Міське комунальне підприємство "Комунтранс" Костянтинівської міської ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 14 лист. 16:23
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення на запит про надання пояснень Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.11.2023 року щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Мулососна машина) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – "МІСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КОМУНТРАНС" КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник). Щодо питання «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?» надаємо наступні пояснення. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням наявної потреби та покладених на Замовника завдань; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „АЛЬФАТЕКС“» - 7 521 000,00 грн з ПДВ. ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ» - 6 460 200,00 грн з ПДВ. ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІД¬АЛЬНІСТЮ «БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ» (БНТЕД) – 6 760 200,00 грн з ПДВ. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Бюджетні призначення затверджені кошторисом та планом використання бюджетних коштів на 2023 рік від 07.08.2023 року (КПКВК 1216013 Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства), із загальної суми по КЕКВ 3210 яких 6 460 000,00 грн виділено на придбання мулососної машини. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, функціонального призначення товару (обслуговування міських зливових каналізаційних мереж, очищення колодязів зливової каналізації, відстійників від злежалого осаду, забір, транспортування і вивантаження рідких неагресивних і невибухонебезпечних відходів) та оптимального співвідношення ціни та якості. Принагідно просимо прийняти обґрунтування щодо несвоєчасності надання пояснень на запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.11.2023 року, враховуючи що строк надання відповіді на запит становив до 21.11.2023 року. Повідомляємо про те, що відповідь на запит не надано своєчасно у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежать від Замовника, а саме: перебування Костянтинівської міської територіальної громади в зоні проведення активних бойових дій (витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу 254 від 22 вересня 2023 року) додається). Широкомасштабна військова агресія російської федерації проти України, перебування Замовника в зоні активних бойових дій, постійна загроза життю та здоров’ю працівників Замовника унеможливили своєчасність ознайомлення із запитом на пояснення органу фінансового контролю. Негайно, за першої можливості, Замовником надаються пояснення на запит із документальним підтвердженням. Оскільки в діях Замовника відсутня вина щодо порушення строків надання відповіді на запит на пояснення та Замовник не має на меті перешкоджати діяльності органу державного фінансового контролю, створювати штучні перешкоди у його роботі, просимо врахувати вищезазначені обґрунтування при здійсненні моніторингу. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „АЛЬФАТЕКС“»; 2) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»; 3) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІД¬АЛЬНІСТЮ «БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ» (БНТЕД); 4) кошторис та план використання бюджетних коштів на 2023 рік; 5) витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу 254 від 22 вересня 2023 року).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення на запит про надання пояснень Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.11.2023 року щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Мулососна машина) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – "МІСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КОМУНТРАНС" КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник). Щодо питання «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?» надаємо наступні пояснення. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням наявної потреби та покладених на Замовника завдань; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „АЛЬФАТЕКС“» - 7 521 000,00 грн з ПДВ. ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ» - 6 460 200,00 грн з ПДВ. ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІД¬АЛЬНІСТЮ «БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ» (БНТЕД) – 6 760 200,00 грн з ПДВ. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Бюджетні призначення затверджені кошторисом та планом використання бюджетних коштів на 2023 рік від 07.08.2023 року (КПКВК 1216013 Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства), із загальної суми по КЕКВ 3210 яких 6 460 000,00 грн виділено на придбання мулососної машини. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, функціонального призначення товару (обслуговування міських зливових каналізаційних мереж, очищення колодязів зливової каналізації, відстійників від злежалого осаду, забір, транспортування і вивантаження рідких неагресивних і невибухонебезпечних відходів) та оптимального співвідношення ціни та якості. Принагідно просимо прийняти обґрунтування щодо несвоєчасності надання пояснень на запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.11.2023 року, враховуючи що строк надання відповіді на запит становив до 21.11.2023 року. Повідомляємо про те, що відповідь на запит не надано своєчасно у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежать від Замовника, а саме: перебування Костянтинівської міської територіальної громади в зоні проведення активних бойових дій (витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу 254 від 22 вересня 2023 року) додається). Широкомасштабна військова агресія російської федерації проти України, перебування Замовника в зоні активних бойових дій, постійна загроза життю та здоров’ю працівників Замовника унеможливили своєчасність ознайомлення із запитом на пояснення органу фінансового контролю. Негайно, за першої можливості, Замовником надаються пояснення на запит із документальним підтвердженням. Оскільки в діях Замовника відсутня вина щодо порушення строків надання відповіді на запит на пояснення та Замовник не має на меті перешкоджати діяльності органу державного фінансового контролю, створювати штучні перешкоди у його роботі, просимо врахувати вищезазначені обґрунтування при здійсненні моніторингу. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „АЛЬФАТЕКС“»; 2) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»; 3) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІД¬АЛЬНІСТЮ «БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ» (БНТЕД); 4) кошторис та план використання бюджетних коштів на 2023 рік; 5) витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами відповідно Наказу 254 від 22 вересня 2023 року).
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-08-23-011895-a, щодо врахування виявлених порушень та дотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині дотримання строків надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повідомляю, що виявлені порушення враховані та в майбутніх закупівлях/процедурах закупівель такі порушення допущені не будуть. Зобов’язуюсь дотримуватись вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині дотримання строків надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.»