0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
352 500.00 EUR
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 20 лист. 15:04
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради (далі - Замовник) ознайомившись з запитом моніторингу по закупівлі повідомляє наступне. Щодо першого питання Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради є виконавцем Програми щодо сприяння територіальній обороні міста Дніпра на 2022-2026 роки затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.02.2022 № 28/16. Відповідно до Положення про департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради департамент має право здійснювати придбання транспортних засобів для подальшої передачі в порядку, визначеному чинним законодавством. Згідно з рішенням міської ради від 16.08.2023 №2/40 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік» департаменту було виділено 15 000 000,00 грн. для здійснення закупівлі товарно-матеріальних цінностей відповідно до листа Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки від 06.06.2023 № 11/40/6372 «Про забезпечення товаро-матеріальними цінностями» (додається) (далі – Лист ТЦК). Технічне завдання до предмету закупівлі було визначено Дніпропетровським обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки згідно з додатком до Листа ТЦК. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до п. 2 Розділу ІІІ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), з урахуванням обставин, про які замовнику було відомо на момент визначення очікуваної вартості. Так, з метою формування відповідно до п. 3 Розділу ІІ Примірної методики Замовником було запитано цінові пропозиції від учасників ринку. У відповідь замовником було отримано 3 комерційні пропозиції (додаються). 21.08.2023 Замовником було опубліковано відкриті торги за предметом «Легкові автомобілі з відкритою вантажною платформою для потреб сил оборони» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-21-011886-a). Враховуючи, що відкриті торги було відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, Замовник скористався правом, наданим йому пп.6 п. 13 Особливостей, та здійснив закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняють від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі (ID закупівлі: UA-2023-08-21-011886-a). Так, з метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації учаснику ринку Heavy Cargo Logistics s.r.o., яким раніше було надано комерційну пропозицію з найнижчою ціною було надіслано відповідний запит (додається). Після надання Heavy Cargo Logistics s.r.o. документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації Замовником було прийнято рішення про укладання договору відповідно до пп.6 п. 13 Особливостей. Щодо другого питання Враховуючи положення Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 року (зі змінами), публікація запитуваної інформації має здійснюватись на власному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів. Повідомляємо, що Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради не має власного веб-сайту. Крім того, згідно Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 року (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Тож, відповідно до рекомендації Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 року (зі змінами) Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради має обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, але не має власного (як окрема від міської ради юридична особа) вебсайту для їх оприлюднення. Додатки: 1. Лист Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки. 2. Додатки до листа. 3. Комерційна пропозиція ТОВ САТЕЛІТ МОТОР. 4. Комерційна пропозиція ТОВ Джак Україна. 5. Комерційна пропозиція vif bags s.r.o.
Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради (далі - Замовник) ознайомившись з запитом моніторингу по закупівлі повідомляє наступне. Щодо першого питання Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради є виконавцем Програми щодо сприяння територіальній обороні міста Дніпра на 2022-2026 роки затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.02.2022 № 28/16. Відповідно до Положення про департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради департамент має право здійснювати придбання транспортних засобів для подальшої передачі в порядку, визначеному чинним законодавством. Згідно з рішенням міської ради від 16.08.2023 №2/40 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік» департаменту було виділено 15 000 000,00 грн. для здійснення закупівлі товарно-матеріальних цінностей відповідно до листа Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки від 06.06.2023 № 11/40/6372 «Про забезпечення товаро-матеріальними цінностями» (додається) (далі – Лист ТЦК). Технічне завдання до предмету закупівлі було визначено Дніпропетровським обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки згідно з додатком до Листа ТЦК. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до п. 2 Розділу ІІІ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), з урахуванням обставин, про які замовнику було відомо на момент визначення очікуваної вартості. Так, з метою формування відповідно до п. 3 Розділу ІІ Примірної методики Замовником було запитано цінові пропозиції від учасників ринку. У відповідь замовником було отримано 3 комерційні пропозиції (додаються). 21.08.2023 Замовником було опубліковано відкриті торги за предметом «Легкові автомобілі з відкритою вантажною платформою для потреб сил оборони» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-21-011886-a). Враховуючи, що відкриті торги було відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, Замовник скористався правом, наданим йому пп.6 п. 13 Особливостей, та здійснив закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняють від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі (ID закупівлі: UA-2023-08-21-011886-a). Так, з метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації учаснику ринку Heavy Cargo Logistics s.r.o., яким раніше було надано комерційну пропозицію з найнижчою ціною було надіслано відповідний запит (додається). Після надання Heavy Cargo Logistics s.r.o. документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації Замовником було прийнято рішення про укладання договору відповідно до пп.6 п. 13 Особливостей. Щодо другого питання Враховуючи положення Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 року (зі змінами), публікація запитуваної інформації має здійснюватись на власному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів. Повідомляємо, що Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради не має власного веб-сайту. Крім того, згідно Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 року (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Тож, відповідно до рекомендації Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 року (зі змінами) Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради має обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, але не має власного (як окрема від міської ради юридична особа) вебсайту для їх оприлюднення. Додатки: 1. Лист Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки. 2. Додатки до листа. 3. Комерційна пропозиція ТОВ САТЕЛІТ МОТОР. 4. Комерційна пропозиція ТОВ Джак Україна. 5. Комерційна пропозиція vif bags s.r.o.