0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 груд. 16:38
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель«Бензин А-95 , дизельне паливо (Євро або аналог) за номером ID: UA-2023-09-12-006848-a) на запит Держаудитслужби Новокаховське пасажирське комунальне підприємство «Автоцентр» повідомляє наступне. Відповідно до Статуту КП «Автоцентр» є юридичною особою за законодавством України, створеним у формі комунального унітарного підприємства згідно рішення сесії Новокаховської міської ради від 26.10.2002 року №407 зареєстроване 27 листопада 2002 року Новокаховською міською радою за №13 (далі по тексту - Підприємство). Згідно п.2.1 Підприємство самостійно планує свою діяльність і визначає перспективи розвитку у відповідності до стратегії Новокаховської міської ради. Відповідно п. 2.2 Статуту «Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі правочинів. Підприємство вільне у виборі предмета договору (угоди, контракту), визначенні зобов'язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.» Виходячи з вищенаведеного Підприємство не є головним розпорядником, розпорядником або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а є лише одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, на КП «Автоцентр» не поширюється вимога, передбаченап.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів»щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Але, виходячи з того, що наше підприємство здійснює свою діяльність публічно та прозоро, надаємо вам обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості. Відповідно затвердженої розпорядженням начальника Новокаховської міської військової адміністрації від 10.02.2023 №19-од Програми фінансової підтримки комунальних підприємств Новокаховської міської територіальної громади на 2023 роки (зі змінами) та затвердженої розпорядженням начальника Новокаховської міської військової адміністрації від 10.02.2023 №18-од міської Програми відновлення населених пунктів Новокаховської міської територіальної громади на 2023 рік КП «Автоцентр» є одержувачем бюджетних коштів та виконавцем заходів за вищезазначеними програмами. Згідно з затвердженими розрахунками до кошторисів видатків КП передбачено здійснення видатків на придбання палива, а саме: за КПКВК 5017411 «Утримання та розвиток автотранспорту» Придбання палива для легкового службового автотранспорту в сумі 95000,0 грн: - паливо ДТ в кількості 600 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 30000,0 грн. - паливо (бензин А-95) в кількості 300 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 15000,0 грн. - паливо (газ зріджений) в кількості 2272,72 літри за ціною 22,0 грн. за 1 літр = 50000,0 грн. за КПКВК 5017413 «Інші заходи у сфері автотранспорту» Придбання палива для забезпечення вантажних та пасажирських перевезень власним (придбаним та орендованим) транспортом та на роботу спецтехніки (власної), в тому числі: Паливо ДТ в кількості 20000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 1000000,0 грн. - для вантажних автотранспортних засобів 8 одиниць в кількості 10000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 500000,0 грн. (8 одиниць з середньою нормою витрат 25 літрів на 1 км. з пробігом 40000 км,з розрахунку 5000 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) - робота спеціальної техніки (вантажно – развонтажувальна) 3 одиниці в кількості 3000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 150000,0 грн. ( Три одиниці середньою нормою витрат 28 літрів на 1мотогодину - 5357 моточасов, на 1 одиницю – 1785 мотогодин, з розрахунку 223 робочих дні на рік на 1 одиницю) - для пасажирських автотранспортних засобів 4 одиниць в кількості 7000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 350000,0 грн. (4 одиниць з середньою нормою витрат 10 літрів на 1 км. з пробігом 70000 км,з розрахунку 17500 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) Паливо (бензин А-95) в кількості 9000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 450000,0 грн. - для вантажних автотранспортних засобів 1 одиниця в кількості 3000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 150000,0 грн. (1 одиниць з середньою нормою витрат 27 літрів на 1 км. з пробігом 11100 км, з розрахунку 11100 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) - для пасажирських автотранспортних засобів 2 одиниці в кількості 6000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 300000,0 грн. (2 одиниці з середньою нормою витрат 8 літрів на 1 км. з пробігом 75000 км, з розрахунку 37500 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) - паливо (газ зріджений) в кількості 2272,72 літри за ціною 22,0 грн. за 1 літр на загальну суму 50000,0 грн. (2 одиниці з середньою нормою витрат 9 літрів на 1 км. з пробігом 2520 км, з розрахунку 1260 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) [10:22, 13.12.2023] Сольский Влад: КПКВК 5016030 "Організація благоустрою населених пунктів" Придбання палива в сумі 1450000,0 грн. за КПКВК 5016030 "Організація благоустрою населених пунктів" Комплекс робіт з розчищення територій населених пунктів - захід розбір завалів територій, вивезення будівельного сміття, навантажувально – розвантажувальні роботи з очищення територій від наслідків руйнувань будівель та об’єктів інфраструктури. Паливо необхідне для заправки спецтехніки та вантажного транспорту . Паливо ДТ в кількості 19000,0 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 950000,0 грн. - робота спеціальної техніки (вантажно – развонтажувальна) 2 одиниці в кількості 19000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 950000,0 грн. ( Одна одиниця середньою нормою витрат 9 літрів на 1 мотогодину, кількість мотогодин 4.73 години на день, кількість робочих днів за 10 місяців – 223 дня) Розрахунок : 4,73 х 2 одиниці х 223 дня х 9 = 19000 літрів дизельного палива. Паливо (бензин А-95) в кількості 10000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 500000,0 грн. Придбання палива для забезпечення благоустрою населених пунктів – виконання заходу з покосу трави на узбіччі сільських доріг та прилеглої біля адміністративних будинків та об’єктів інфраструктури територій. - паливо (бензин) в кількості 10000 літрів на заправку 10 мотокос з розрахунку 10 одиниць з середньою нормою витрат 2 літрів на 1 годину роботи. Кількість днів 62,5, кількість годин роботи в день 8 годин. 10 мотокос х 2 літра х 62,5 дні роботи х 8 годин = 10000 літрів за КПКВК 5016013 "Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства" Паливо ДТ в кількості 20000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 1000000,0 грн. Паливо (бензин А-95) в кількості 4000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 200000,0 грн. Розрахунок в паливі на роботу генераторів: В смт. Козацьке знаходиться 10 свердловин комунальної власності. Для забезпечення роботи вищезазначених свердловин без наявності електроенергії необхідна кількість генераторів становить 3 одиниці. З них бензинових в кількості 1 одиниця потужністю 10 кВт та 2 генератори дизельних потужністю 34 кВт. та 10 кВт. З врахуванням потреби в питній воді та створення мінімального запасу води робота генераторів розраховано на 3 години на добу. Згідно технічних характеристик споживання та з врахуванням кількості днів роботи генераторів до кінця року потреба в паливі наступна: - генератор дизельний 34 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 8,2 літри дизельного пального (3 години х 8,2 літри = 24,6л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –24,6 л/год, х 306 днів =7527,6 літрів - генератор дизельний 10 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 4 літри дизельного пального (3 години х 4 літри = 12л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –12 л/год, х 306 днів = 3672,0 літрів - генератор бензиновий 10 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 3 літри дизельного пального (3 години х 3 літри = 9л/ год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –9 л/год, х 306 днів = 2754,0 літрів В с. Веселе знаходиться 6 свердловин комунальної власності. Для забезпечення роботи вищезазначених свердловин без наявності електроенергії необхідна кількість генераторів становить 2 одиниці. З них бензинових в кількості 1 одиниця потужністю 10 кВт та 1 генератори дизельний потужністю 34 кВт. З врахуванням потреби в питній воді та створення мінімального запасу води робота генераторів розраховано на 3 години на добу. Згідно технічних характеристик споживання та з врахуванням кількості днів роботи генераторів до кінця року потреба в паливі наступна: - генератор дизельний 34 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 8,2 літри дизельного пального (3.5 години х 8,2 літри = 28,7л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –28,7 л/год, х 306 днів =8800,4 літрів - генератор бензиновий 10 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 3 літри дизельного пального (1.35 години х 3 літри = 4,05л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –4,05 л/год, х 306 днів = 1246,0 літрів Загальна потреба в дизельному паливі до кінця року становить 20000 літрів та бензину 4000 літрів. Всього на рік передбачено видатків в сумі 4245000,0 грн, з них на придбання зрідженого газув сумі 100000,0 грн. Станом на сьогодні КП «Автоцентр» здійснено перерахування коштів за рахунок бюджетних коштів на придбання палива (ДТ та бензину) в сумі 936665,42 грн. Крім того було перераховано коштів на придбання палива (ДТ та бензину) з комерційного рахунку в сумі 9844,0 грн. Якісні показники пального визначені відповідно: Бензин А-95 — вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013року № 927; Дизельне паливо — вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013року № 927.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель«Бензин А-95 , дизельне паливо (Євро або аналог) за номером ID: UA-2023-09-12-006848-a) на запит Держаудитслужби Новокаховське пасажирське комунальне підприємство «Автоцентр» повідомляє наступне. Відповідно до Статуту КП «Автоцентр» є юридичною особою за законодавством України, створеним у формі комунального унітарного підприємства згідно рішення сесії Новокаховської міської ради від 26.10.2002 року №407 зареєстроване 27 листопада 2002 року Новокаховською міською радою за №13 (далі по тексту - Підприємство). Згідно п.2.1 Підприємство самостійно планує свою діяльність і визначає перспективи розвитку у відповідності до стратегії Новокаховської міської ради. Відповідно п. 2.2 Статуту «Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі правочинів. Підприємство вільне у виборі предмета договору (угоди, контракту), визначенні зобов'язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.» Виходячи з вищенаведеного Підприємство не є головним розпорядником, розпорядником або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а є лише одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, на КП «Автоцентр» не поширюється вимога, передбаченап.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів»щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Але, виходячи з того, що наше підприємство здійснює свою діяльність публічно та прозоро, надаємо вам обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості. Відповідно затвердженої розпорядженням начальника Новокаховської міської військової адміністрації від 10.02.2023 №19-од Програми фінансової підтримки комунальних підприємств Новокаховської міської територіальної громади на 2023 роки (зі змінами) та затвердженої розпорядженням начальника Новокаховської міської військової адміністрації від 10.02.2023 №18-од міської Програми відновлення населених пунктів Новокаховської міської територіальної громади на 2023 рік КП «Автоцентр» є одержувачем бюджетних коштів та виконавцем заходів за вищезазначеними програмами. Згідно з затвердженими розрахунками до кошторисів видатків КП передбачено здійснення видатків на придбання палива, а саме: за КПКВК 5017411 «Утримання та розвиток автотранспорту» Придбання палива для легкового службового автотранспорту в сумі 95000,0 грн: - паливо ДТ в кількості 600 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 30000,0 грн. - паливо (бензин А-95) в кількості 300 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 15000,0 грн. - паливо (газ зріджений) в кількості 2272,72 літри за ціною 22,0 грн. за 1 літр = 50000,0 грн. за КПКВК 5017413 «Інші заходи у сфері автотранспорту» Придбання палива для забезпечення вантажних та пасажирських перевезень власним (придбаним та орендованим) транспортом та на роботу спецтехніки (власної), в тому числі: Паливо ДТ в кількості 20000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 1000000,0 грн. - для вантажних автотранспортних засобів 8 одиниць в кількості 10000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 500000,0 грн. (8 одиниць з середньою нормою витрат 25 літрів на 1 км. з пробігом 40000 км,з розрахунку 5000 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) - робота спеціальної техніки (вантажно – развонтажувальна) 3 одиниці в кількості 3000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 150000,0 грн. ( Три одиниці середньою нормою витрат 28 літрів на 1мотогодину - 5357 моточасов, на 1 одиницю – 1785 мотогодин, з розрахунку 223 робочих дні на рік на 1 одиницю) - для пасажирських автотранспортних засобів 4 одиниць в кількості 7000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 350000,0 грн. (4 одиниць з середньою нормою витрат 10 літрів на 1 км. з пробігом 70000 км,з розрахунку 17500 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) Паливо (бензин А-95) в кількості 9000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 450000,0 грн. - для вантажних автотранспортних засобів 1 одиниця в кількості 3000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 150000,0 грн. (1 одиниць з середньою нормою витрат 27 літрів на 1 км. з пробігом 11100 км, з розрахунку 11100 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) - для пасажирських автотранспортних засобів 2 одиниці в кількості 6000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 300000,0 грн. (2 одиниці з середньою нормою витрат 8 літрів на 1 км. з пробігом 75000 км, з розрахунку 37500 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) - паливо (газ зріджений) в кількості 2272,72 літри за ціною 22,0 грн. за 1 літр на загальну суму 50000,0 грн. (2 одиниці з середньою нормою витрат 9 літрів на 1 км. з пробігом 2520 км, з розрахунку 1260 км пробігу в рік на 1 одиницю автотранспорту) [10:22, 13.12.2023] Сольский Влад: КПКВК 5016030 "Організація благоустрою населених пунктів" Придбання палива в сумі 1450000,0 грн. за КПКВК 5016030 "Організація благоустрою населених пунктів" Комплекс робіт з розчищення територій населених пунктів - захід розбір завалів територій, вивезення будівельного сміття, навантажувально – розвантажувальні роботи з очищення територій від наслідків руйнувань будівель та об’єктів інфраструктури. Паливо необхідне для заправки спецтехніки та вантажного транспорту . Паливо ДТ в кількості 19000,0 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 950000,0 грн. - робота спеціальної техніки (вантажно – развонтажувальна) 2 одиниці в кількості 19000 літрів по ціні 50,0 грн. за 1 літр на суму 950000,0 грн. ( Одна одиниця середньою нормою витрат 9 літрів на 1 мотогодину, кількість мотогодин 4.73 години на день, кількість робочих днів за 10 місяців – 223 дня) Розрахунок : 4,73 х 2 одиниці х 223 дня х 9 = 19000 літрів дизельного палива. Паливо (бензин А-95) в кількості 10000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 500000,0 грн. Придбання палива для забезпечення благоустрою населених пунктів – виконання заходу з покосу трави на узбіччі сільських доріг та прилеглої біля адміністративних будинків та об’єктів інфраструктури територій. - паливо (бензин) в кількості 10000 літрів на заправку 10 мотокос з розрахунку 10 одиниць з середньою нормою витрат 2 літрів на 1 годину роботи. Кількість днів 62,5, кількість годин роботи в день 8 годин. 10 мотокос х 2 літра х 62,5 дні роботи х 8 годин = 10000 літрів за КПКВК 5016013 "Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства" Паливо ДТ в кількості 20000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 1000000,0 грн. Паливо (бензин А-95) в кількості 4000 літрів за ціною 50,0 грн. за 1 літр = 200000,0 грн. Розрахунок в паливі на роботу генераторів: В смт. Козацьке знаходиться 10 свердловин комунальної власності. Для забезпечення роботи вищезазначених свердловин без наявності електроенергії необхідна кількість генераторів становить 3 одиниці. З них бензинових в кількості 1 одиниця потужністю 10 кВт та 2 генератори дизельних потужністю 34 кВт. та 10 кВт. З врахуванням потреби в питній воді та створення мінімального запасу води робота генераторів розраховано на 3 години на добу. Згідно технічних характеристик споживання та з врахуванням кількості днів роботи генераторів до кінця року потреба в паливі наступна: - генератор дизельний 34 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 8,2 літри дизельного пального (3 години х 8,2 літри = 24,6л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –24,6 л/год, х 306 днів =7527,6 літрів - генератор дизельний 10 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 4 літри дизельного пального (3 години х 4 літри = 12л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –12 л/год, х 306 днів = 3672,0 літрів - генератор бензиновий 10 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 3 літри дизельного пального (3 години х 3 літри = 9л/ год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –9 л/год, х 306 днів = 2754,0 літрів В с. Веселе знаходиться 6 свердловин комунальної власності. Для забезпечення роботи вищезазначених свердловин без наявності електроенергії необхідна кількість генераторів становить 2 одиниці. З них бензинових в кількості 1 одиниця потужністю 10 кВт та 1 генератори дизельний потужністю 34 кВт. З врахуванням потреби в питній воді та створення мінімального запасу води робота генераторів розраховано на 3 години на добу. Згідно технічних характеристик споживання та з врахуванням кількості днів роботи генераторів до кінця року потреба в паливі наступна: - генератор дизельний 34 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 8,2 літри дизельного пального (3.5 години х 8,2 літри = 28,7л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –28,7 л/год, х 306 днів =8800,4 літрів - генератор бензиновий 10 кВт норма витрат палива на 1 годину становить 3 літри дизельного пального (1.35 години х 3 літри = 4,05л/год, кількість днів з 01.03.23 року по 31.12.23 року – 306 днів.) Потреба становить –4,05 л/год, х 306 днів = 1246,0 літрів Загальна потреба в дизельному паливі до кінця року становить 20000 літрів та бензину 4000 літрів. Всього на рік передбачено видатків в сумі 4245000,0 грн, з них на придбання зрідженого газув сумі 100000,0 грн. Станом на сьогодні КП «Автоцентр» здійснено перерахування коштів за рахунок бюджетних коштів на придбання палива (ДТ та бензину) в сумі 936665,42 грн. Крім того було перераховано коштів на придбання палива (ДТ та бензину) з комерційного рахунку в сумі 9844,0 грн. Якісні показники пального визначені відповідно: Бензин А-95 — вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013року № 927; Дизельне паливо — вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013року № 927.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95 , дизельне паливо (Євро або аналог ) за паливними талонами та паливними картками (скретч-карти)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-006848-a) Новокаховське пасажирське комунальне підприємство «Автоцентр» повідомляє наступне Згідно до вимог тендерної документації закупівля павила відбувається виключно в талонах (скреч-картах), які не мають обмеження у використанні. В пропозиції постачальника надані паспорти якості завода - виробника Дизельного палива зимового Energy ДП-З-Евро5-В0 № 5 від 20.01.2023 та Дизельного палива літнього Energy ДП-Л-Евро5-В0 № 21 від 20.03.2023 року Відповідно до ДСТУ 7688-2015. Постачальник самостійно визначає, коли поставляти на свої АЗС відповідне до погодних умов паливо. Крім того, в тендерній пропозиції постачальником надано гарантийний лист від 20.09.2023 року № 2009/11, яким гарантує відповідність товару технічним та якісним характеристикам визначених замовником у додатку 2 тендерної документації. На підставі викладеного, та зважаючи на те, що постачальником (переможцем торгів) у тендерній пропозиції зазначена одна ціна на зимове та літнє паливо, уповноваженою особою було прийняте рішення про визначення переможцем тендеру ПП Нафтатранссервіс
Відповідь замовника на пояснення Додатково повівдомляємо , що станом на 21 грудня 2023 року автомобіль вантажний специальний отримано фактично згідно видаткової накладної 117 від 14 грудня 2023 року. Та сплапчено кошти за вищезазначений автомобіль у повному обсязі