0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 340 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КНЯЖИЦЬКЕ" СВЕСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ШОСТКИНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 6 груд. 17:14
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: 1. «…яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» Відповідь 1 Розрахунок очікуваної вартості зазначеного товару було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет). а також шляхом отримання комерційних пропозицій, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель. Загальна очікувана вартість предмета закупівлі складає 1 340 000,00 гривень. та відповідно до затвердженого Управлінням Державної казначейської служби України в Ямпільському районі Сумської області плану використання бюджетних коштів КП «КНЯЖИЦЬКЕ» на 2023 рік. Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік за кодом фінансування (КЕКВ) 3110 розмір бюджетного призначення на придбання автомобіля склав 1 340 000,00 грн. (копія плану використання бюджетних коштів на 2023 рік, додається). Саме в межах визначеної суми видатків по КЕКВ 3110, який затверджений в установленому порядку і була оголошена процедура закупівлі. 2. «…посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» Відповідь 2 КП «КНЯЖИЦЬКЕ» не має власного веб-сайту на якому б розміщувалась інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не здійснювалось на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі надання інформації по якому про відповідність товару передбачена Додатком 2 до тендерної документації (додається). Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є: ● технічна специфікація, складена учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, наведена в цьому додатку до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі наявної потреби Замовника в закупівлі 3. «Яким чином при складанні тендерної документації вами дотримано вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861 (зі змінами)» Відповідь 3 З 8 вересня 2023 року вступили в дію зміни, які були внесені Урядовою постановою від 22 серпня 2023 року № 950 до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів. Цей Порядок був затверджений раніше постановою КМУ від 02.08.2022 № 861 під назвою "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва". Згідно з п. 29 1 ч. 1 ст. Закону про публічні закупівлі ступенем локалізації виробництва є показник місцевої складової в питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектувальних виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва в собівартості товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до підпункту 8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації (додається), учасник, надає сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 950 від 22.08.2023 «Про внесення змін до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів») (сертифікат додається). Окрім того, задля виконання вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», учасником, надано довідку про локалізацію від 26.10.2023 № 317 (додається), тобто ступінь локалізації по закупівлі UA-2023-10-23-001608-a, ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент» - становить 16,04 %.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: 1. «…яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» Відповідь 1 Розрахунок очікуваної вартості зазначеного товару було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет). а також шляхом отримання комерційних пропозицій, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель. Загальна очікувана вартість предмета закупівлі складає 1 340 000,00 гривень. та відповідно до затвердженого Управлінням Державної казначейської служби України в Ямпільському районі Сумської області плану використання бюджетних коштів КП «КНЯЖИЦЬКЕ» на 2023 рік. Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік за кодом фінансування (КЕКВ) 3110 розмір бюджетного призначення на придбання автомобіля склав 1 340 000,00 грн. (копія плану використання бюджетних коштів на 2023 рік, додається). Саме в межах визначеної суми видатків по КЕКВ 3110, який затверджений в установленому порядку і була оголошена процедура закупівлі. 2. «…посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» Відповідь 2 КП «КНЯЖИЦЬКЕ» не має власного веб-сайту на якому б розміщувалась інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не здійснювалось на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі надання інформації по якому про відповідність товару передбачена Додатком 2 до тендерної документації (додається). Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є: ● технічна специфікація, складена учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, наведена в цьому додатку до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі наявної потреби Замовника в закупівлі 3. «Яким чином при складанні тендерної документації вами дотримано вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861 (зі змінами)» Відповідь 3 З 8 вересня 2023 року вступили в дію зміни, які були внесені Урядовою постановою від 22 серпня 2023 року № 950 до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів. Цей Порядок був затверджений раніше постановою КМУ від 02.08.2022 № 861 під назвою "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва". Згідно з п. 29 1 ч. 1 ст. Закону про публічні закупівлі ступенем локалізації виробництва є показник місцевої складової в питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектувальних виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва в собівартості товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до підпункту 8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації (додається), учасник, надає сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 950 від 22.08.2023 «Про внесення змін до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів») (сертифікат додається). Окрім того, задля виконання вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», учасником, надано довідку про локалізацію від 26.10.2023 № 317 (додається), тобто ступінь локалізації по закупівлі UA-2023-10-23-001608-a, ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент» - становить 16,04 %.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: 1. «вказати документи у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження вимоги стосовно надання інструкції з експлуатації та технічного обслуговування товару викладеною українською мовою (пункт 7 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації)» Відповідь 1 Відповідно до тендерної документації Замовника пункт 7 таблиця 4 додаток 1 – учасник повинен надати інструкцію з експлуатації та технічного обслуговування товару, викладену українською мовою. Відповідно учасником ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» був наданий лист підтвердження № 313 від 26.10.2023, згідно якого гарантується що інструкція з експлуатації та технічного обслуговування товару, буде викладена українською мовою (додаток 1 та лист підтвердження № 313 від 26.10.2023) 2. «…відповідно до довідки про локалізацію від 26.10.2023 №317 учасник пропонує вантажний автомобіль «ЗСО БПА-N1-RM01», в той час як сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу надано на колісний транспортний засіб «БПА-N2-RM 06». Відповідь 2 Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу надано на колісний транспортний засіб «БПА-N2-RM 06», замість «ЗСО БПА-N1-RM01», в зв’язку з тим що ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» є постачальником транспортних засобів, які можуть переобладнатися, відповідно до вимог та потреб замовника. Виходячи з цього, учасник поставляє замовнику переобладнаний транспортний засіб, тому сертифікат відповідності надається після закінчення переобладнання, а сертифікат на колісний транспортний засіб «БПА-N2-RM 06» був наданий учасником у вигляді прикладу, як буде виглядати сертифікат відповідності на транспортний засіб «ЗСО БПА-N1-RM01» по закінченню переобладнання (відповідно до сертифікату на систему управління якістю від 19.09.23, додається). Відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати сертифікат на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути сертифікат і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Зі змісту цієї норми вбачається, що законодавство надало можливість у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, надати альтернативний документ, а саме сертифікат (приклад) на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів. Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації. Даним документом виробники або ними уповноважені особи офіційно декларують, що товари абсолютно відповідають встановленим вимогам законодавства. Декларант при цьому несе фінансову і юридичну відповідальність за достовірність інформації, що показується інформації.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: 1. «вказати документи у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження вимоги стосовно надання інструкції з експлуатації та технічного обслуговування товару викладеною українською мовою (пункт 7 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації)» Відповідь 1 Відповідно до тендерної документації Замовника пункт 7 таблиця 4 додаток 1 – учасник повинен надати інструкцію з експлуатації та технічного обслуговування товару, викладену українською мовою. Відповідно учасником ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» був наданий лист підтвердження № 313 від 26.10.2023, згідно якого гарантується що інструкція з експлуатації та технічного обслуговування товару, буде викладена українською мовою (додаток 1 та лист підтвердження № 313 від 26.10.2023) 2. «…відповідно до довідки про локалізацію від 26.10.2023 №317 учасник пропонує вантажний автомобіль «ЗСО БПА-N1-RM01», в той час як сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу надано на колісний транспортний засіб «БПА-N2-RM 06». Відповідь 2 Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу надано на колісний транспортний засіб «БПА-N2-RM 06», замість «ЗСО БПА-N1-RM01», в зв’язку з тим що ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» є постачальником транспортних засобів, які можуть переобладнатися, відповідно до вимог та потреб замовника. Виходячи з цього, учасник поставляє замовнику переобладнаний транспортний засіб, тому сертифікат відповідності надається після закінчення переобладнання, а сертифікат на колісний транспортний засіб «БПА-N2-RM 06» був наданий учасником у вигляді прикладу, як буде виглядати сертифікат відповідності на транспортний засіб «ЗСО БПА-N1-RM01» по закінченню переобладнання (відповідно до сертифікату на систему управління якістю від 19.09.23, додається). Відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати сертифікат на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути сертифікат і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Зі змісту цієї норми вбачається, що законодавство надало можливість у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, надати альтернативний документ, а саме сертифікат (приклад) на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів. Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації. Даним документом виробники або ними уповноважені особи офіційно декларують, що товари абсолютно відповідають встановленим вимогам законодавства. Декларант при цьому несе фінансову і юридичну відповідальність за достовірність інформації, що показується інформації.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: 1. «Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю з копіями підтверджуючих документів щодо поставки та оплати товару (копії видаткових накладних, платіжних доручень тощо» Відповідь 1 Комунальним підприємством «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області проведена закупівля UA-2023-10-23-001608-a, за ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», після чого був оприлюднений договір UA-2023-10-23-001608-a-b1 за № 38 від 14 листопада 2023 року (додається). 14 грудня 2023 року транспортний засіб доставлений Замовнику, відповідно до акту прийому -передачі від 14.12.2023 та видаткової накладної від 14.12.2023 (додаються). Разом з автомобілем передано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу «БПА-N1-RM01» (додається). Платіжна інструкція зареєстрована 15 грудня 2023 року та очікує на виконання в Управлінні Державної казначейської служби України в Ямпільському районі Сумської області (додається). Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю — протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: 1. «Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю з копіями підтверджуючих документів щодо поставки та оплати товару (копії видаткових накладних, платіжних доручень тощо» Відповідь 1 Комунальним підприємством «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області проведена закупівля UA-2023-10-23-001608-a, за ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», після чого був оприлюднений договір UA-2023-10-23-001608-a-b1 за № 38 від 14 листопада 2023 року (додається). 14 грудня 2023 року транспортний засіб доставлений Замовнику, відповідно до акту прийому -передачі від 14.12.2023 та видаткової накладної від 14.12.2023 (додаються). Разом з автомобілем передано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу «БПА-N1-RM01» (додається). Платіжна інструкція зареєстрована 15 грудня 2023 року та очікує на виконання в Управлінні Державної казначейської служби України в Ямпільському районі Сумської області (додається). Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю — протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: «Просимо надати інструкцію з експлуатації та технічного обслуговування товару викладену українською мовою, яку ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» гарантував надати листом від 26.10.2023 № 313.» Комунальне підприємство «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області, надає інструкцію з експлуатації та технічного обслуговування транспортного засобу (вантажного автомобіля), викладену українською мовою на 346 аркушах (відповідно до листа ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» від 26.10.2023 № 313).
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.12.2023 №54-З Суми «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг закупівлі комунального підприємства «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. Під час моніторингу процедури закупівлі КП «КНЯЖИЦЬКЕ» (далі - Замовник) ДК 021:2015 34130000-7 – Мототранспортні вантажні засоби - Вантажний автомобіль «або еквівалент», через електронну систему закупівель 08.12.2023, надійшов запит щодо надання пояснень. Детально вивчивши питання моніторингу, надаємо наступні пояснення, а саме: «Просимо надати інструкцію з експлуатації та технічного обслуговування товару викладену українською мовою, яку ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» гарантував надати листом від 26.10.2023 № 313.» Комунальне підприємство «КНЯЖИЦЬКЕ» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області, надає інструкцію з експлуатації та технічного обслуговування транспортного засобу (вантажного автомобіля), викладену українською мовою на 346 аркушах (відповідно до листа ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» від 26.10.2023 № 313).
На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби та з метою недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель, планується проходження додаткового навчання (крусів підвищення кваліфікації) уповноваженою особою, також уповноважену особу притягнуто до відповідальності.