0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 400 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 груд. 16:36
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 14 грудня 2023 р. щодо моніторингу закупівлі "Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву" надаємо пояснення. З приводу першого питання. В Додатку до Спеціального дозволу на користування надрами № 6712 від 04 липня 2023 року вказано, що орієнтовна проектна виробнича потужність видобутку піску складає 100 000 м3 на рік. При однозмінній роботі та 40-годинному робочому тижню в 2024 році 2080 робочих годин. Тому потрібне обладнання, що забезпечує видобуток піску від 45 до 50 м3 піску на годину, що і зазначено в Технічних характеристиках, що є Додатком №3 до Тендерної документації. Довжина транспортування пульпи визначена з урахуванням місцезнаходження карти намиву на території пісчаного кар’єру. Очікувана вартість предмета закупівлі вирахувана порівнянням ринкових цін та опитуванням видобувачів піску та зменшення ціни на 15 % від ринкової. З приводу другого питання надаємо Спеціальний дозвіл на користування надрами та Угоду про умови користування надрами. Додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на теперішній час не потрібна і не можлива, так як згідно сторінки 5 Висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності «Розробка пісків Сотницького родовища» № 21/01-20227209732/1 від 24 листопада 2022 року вказано, що після повного відпрацювання корисної копалини буде проведена технічна та біологічна рекультивація земель порушених гірничими роботами. Також на сторінці 15 у пункті 7 Звіту з ОВД вказано, що здійснюється додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на територіях площею 20 га і більше, якщо з оцінки впливу на довкілля випливає така необхідність. У нас же земельна ділянка менше 20 га, а саме 14,5 га. З приводу третього питання тендерну пропозицію учасника не відхилено тому, що у комплект земленасосної установки входить плавучий пульпопровод, береговий пульпопровод та човен згідно техніко-технологічним вимогам, зазначеним у Додатку № 3 до Тендерної документації.
КП "Дніпроприродресурс" ДОР" не є отримувачем чи розпорядником бюджетних коштів. Підприємство підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки засновником підприємства є Дніпропетровська обласна рада. В зв'язку з тим, що підприємство не має спецтехніки для видобутку піску, а також не може ії придбати, ми оголосили відкриті торги з особливостями та підписали з переможцем договір про закупівлю. Оплата за послуги з розробки та подачу піску на карту намиву буде здійснюватися тільки з коштів, отриманих за реалізацію розробленого та поданого на карту намиву піску, що зазначено в договорі про закупівлю.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Питання у файлі
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 14 грудня 2023 р. щодо моніторингу закупівлі "Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву" надаємо пояснення. З приводу першого питання. В Додатку до Спеціального дозволу на користування надрами № 6712 від 04 липня 2023 року вказано, що орієнтовна проектна виробнича потужність видобутку піску складає 100 000 м3 на рік. При однозмінній роботі та 40-годинному робочому тижню в 2024 році 2080 робочих годин. Тому потрібне обладнання, що забезпечує видобуток піску від 45 до 50 м3 піску на годину, що і зазначено в Технічних характеристиках, що є Додатком №3 до Тендерної документації. Довжина транспортування пульпи визначена з урахуванням місцезнаходження карти намиву на території пісчаного кар’єру. Очікувана вартість предмета закупівлі вирахувана порівнянням ринкових цін та опитуванням видобувачів піску та зменшення ціни на 15 % від ринкової. З приводу другого питання надаємо Спеціальний дозвіл на користування надрами та Угоду про умови користування надрами. Додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на теперішній час не потрібна і не можлива, так як згідно сторінки 5 Висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності «Розробка пісків Сотницького родовища» № 21/01-20227209732/1 від 24 листопада 2022 року вказано, що після повного відпрацювання корисної копалини буде проведена технічна та біологічна рекультивація земель порушених гірничими роботами. Також на сторінці 15 у пункті 7 Звіту з ОВД вказано, що здійснюється додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на територіях площею 20 га і більше, якщо з оцінки впливу на довкілля випливає така необхідність. У нас же земельна ділянка менше 20 га, а саме 14,5 га. З приводу третього питання тендерну пропозицію учасника не відхилено тому, що у комплект земленасосної установки входить плавучий пульпопровод, береговий пульпопровод та човен згідно техніко-технологічним вимогам, зазначеним у Додатку № 3 до Тендерної документації.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно частини 8 статті 8 Закону № 922 одноразово звертаємось до органу Державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку по результатам аналізу. За результатами аналізу Східного офісу Держаудитслужби зроблений висновок про порушення нами частини 5 статті 8 Закону № 922 та порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Вважаємо, що частина 5 статті 8 Закону № 922 не була порушена, так як протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі були надані відповідні пояснення (інформація, документи) через електронну систему закупівель. Щодо порушення пункту 43 Особливостей нами під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі були виявлена невідповідність в інформації та документах що подані учасником. Та учасник надав необхідні документи. Інших невідповідностей нами під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не було виявлено. Щодо порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей на нашу думку тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації, тому що земленасосна установка укомплектована пульпопроводом та човном.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Роз’яснення до Висновку у файлі
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО