0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
545 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 груд. 17:23
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби стосовно надання відповіді на питання надані під час проведення моніторингу по закупівлі робочої станції з комплексом обладнання та встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина у формі картки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-12-016220-a) 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості? Відповідь: Аналіз ринку проведено шляхом моніторингу цін на аналогічні товари, що закуплялись через систему прозоро та визначено середня ринкова вартість, посилання на закупівлі зазначено нижче: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-000893-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-30-006556-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-20-012013-a 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмета закупівлі та вибрано для їх постачання саме ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ»? Відповідь: Замовником визначено для постачання товару саме ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», оскільки зазначене підприємство постачає товар визначений предметом закупівлі який найбільш підходить за своїми технічними та якісними характеристиками визначеними в технічних характеристиках предмету закупівлі. 3. Яким чином Замовником дотримано норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178), а саме щодо: - відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-29-012380-a (підпункт 6); - оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника? Відповідь: Замовником через допущену помилку не виконано вимоги, щодо оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника. (допущене порушення буде усунуто) 4. Чи виконано умови договору про закупівлю від 11 грудня 2023 року №ОЕС-112, укладеного із ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», в частині поставки товару (предмета закупівлі) до 31 грудня 2023 року та розрахунків за нього, а також надання разом із поставкою товару документу, що підтверджує його якість, та надати (у разі їх наявності) документи, які підтверджують поставку товару, оплату за нього та його якість? Відповідь: Станом на дату написання цієї відповіді умови договору про закупівлю від 11 грудня 2023 року №ОЕС-112, укладеного із ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», в частині поставки товару (предмета закупівлі) до 31 грудня 2023 року не виконані постачальником тому відповідно розрахунки з постачальником не проводились та ніякі підтвердні документи не надавались.
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби стосовно надання відповіді на питання надані під час проведення моніторингу по закупівлі робочої станції з комплексом обладнання та встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина у формі картки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-12-016220-a) 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості? Відповідь: Аналіз ринку проведено шляхом моніторингу цін на аналогічні товари, що закуплялись через систему прозоро та визначено середня ринкова вартість, посилання на закупівлі зазначено нижче: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-000893-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-30-006556-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-20-012013-a 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмета закупівлі та вибрано для їх постачання саме ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ»? Відповідь: Замовником визначено для постачання товару саме ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», оскільки зазначене підприємство постачає товар визначений предметом закупівлі який найбільш підходить за своїми технічними та якісними характеристиками визначеними в технічних характеристиках предмету закупівлі. 3. Яким чином Замовником дотримано норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178), а саме щодо: - відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-29-012380-a (підпункт 6); - оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника? Відповідь: Замовником через допущену помилку не виконано вимоги, щодо оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника. (допущене порушення буде усунуто) 4. Чи виконано умови договору про закупівлю від 11 грудня 2023 року №ОЕС-112, укладеного із ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», в частині поставки товару (предмета закупівлі) до 31 грудня 2023 року та розрахунків за нього, а також надання разом із поставкою товару документу, що підтверджує його якість, та надати (у разі їх наявності) документи, які підтверджують поставку товару, оплату за нього та його якість? Відповідь: Станом на дату написання цієї відповіді умови договору про закупівлю від 11 грудня 2023 року №ОЕС-112, укладеного із ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», в частині поставки товару (предмета закупівлі) до 31 грудня 2023 року не виконані постачальником тому відповідно розрахунки з постачальником не проводились та ніякі підтвердні документи не надавались.
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ проведено моніторинг дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в ході проведення моніторингу, за сприяння управління було виявлено порушення законодавства про публічні закупівлі. Тому замовником з метою усунення порушень законодавства, 18 січня 2024 року було прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-12-016220-a (додаткова угода від 18 січня 2024 року), зазначене рішення опубліковано в електронній системі закупівель.