0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 372 950.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 4 січ. 15:11
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ 04 січня 2024 року комунальним підприємством «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Напівпричіп тракторний самоскидний ТСП-26; 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (закупівля опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-023498-a) У відповідь на зазначений запит комунальне підприємство «Луцькводоканал» повідомляє наступне: У відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro». При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання. Слід зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» прерогатива встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівель належить Замовнику. Скориставшись правом, наданим нормами чинного законодавства, та врахувавши потребу підприємства в закупівлі даного товару, уповноваженою особою було встановлено якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій. Враховуючи те, що комунальне підприємство «Луцькводоканал» не внесено до реєстру суб’єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а також не є розпорядником державних коштів, на підприємство не поширюються норми постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року, щодо необхідності розміщення на власному веб-сайті підприємства, інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Директор Віктор ГУМЕНЮК
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ 04 січня 2024 року комунальним підприємством «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Напівпричіп тракторний самоскидний ТСП-26; 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (закупівля опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-023498-a) У відповідь на зазначений запит комунальне підприємство «Луцькводоканал» повідомляє наступне: У відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro». При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання. Слід зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» прерогатива встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівель належить Замовнику. Скориставшись правом, наданим нормами чинного законодавства, та врахувавши потребу підприємства в закупівлі даного товару, уповноваженою особою було встановлено якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій. Враховуючи те, що комунальне підприємство «Луцькводоканал» не внесено до реєстру суб’єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а також не є розпорядником державних коштів, на підприємство не поширюються норми постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року, щодо необхідності розміщення на власному веб-сайті підприємства, інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Директор Віктор ГУМЕНЮК